Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

pregunteta hidraulica interesant fa 18 anys 2 mesos #10819

  • luiji
  • Avatar de luiji Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 115
  • Gràcies rebudes: 0
En una conducció d'aigua de secció constant, en quin punt hi ha mes pressió dinàmica?
a)a l'entrada :D
b)a la sortida :shock:
c)qualsevol punt :roll:
d)cap resposta correcta :?:

Dona correcta la b. pero jo diria que es la "a", a l'entrada perque a mesura que el liquid avança per la conducció va perdent pressió dinamica degut al fregament, ja que els fregaments acaben repercutint en la pressió dinamica (una bomba et pot donar 20b però al final de la linia te n'arriben 15b per exemple)

que n'opineu xavalins!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pregunteta hidraulica interesant fa 18 anys 2 mesos #10822

Mare meva, que cacao...yo juraría que hice esta pregunta el otro día.
Me acuerdo porque respondí que la "b", y me daba como buena la "a"...
¿?¿?¿

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pregunteta hidraulica interesant fa 18 anys 2 mesos #10823

Home, la b, jo ho veig clar. A l'inici de la instalacio hi ha presio estatica, que va perdent a favor de la presio dinamica a mesura que va avançant en la instalacio.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pregunteta hidraulica interesant fa 18 anys 2 mesos #10829

He contestat aquesta pregunta fa un moment al foro de la Gene Luiji. Dona-li un cop d'ull company ;) .

Per cert el líquid a mesura que avança no perd pressió dinàmica, perd pressió ESTÀTICA. Pensa que si perdès pressió dinàmica, com que aquesta depèn de la velocitat, aquesta última tb hauria de disminuir. Llavors si la secció de la mànega és constant el cabal a l'entrada i al final d'aquesta no seria el mateix. Aspecte que és imposible, ja que no es compleix l'equació de continuitat. Recorda que tot el que entra surt.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.148 segons
Gràcies a Fòrum Kunena