Hola, a veure si em podeu ajudar amb un parell de cosetes, respecte el tema sanitari:
- L'escala de glasgow i l'exàmen pupil.lar estan dins la valoració primària??. La valoració primària es tant sols ABC no??
respecte agents extintors:lo de sempre
- pols química normal: inhibició
- pols especial: sufucació
- pols polivalent ABC: sufucació o inhibició??
Hey un altre de sanitat que m'havia deixat!!
- en el ERC diu que el reanimador ha de fer la maniobra front-mentó encara que la víctima sigui traumàtica.Diu que persones sense formació sanitària no poden fer la triple maniobra.Si ens pregunten quina maniobra hem de fer amb 1 víctima traumàtica, hem de suposar que ens ho pregunten com a bombers no?i els bombers si que tenen formació sanitària no??no se...a veure si em podeu ajudar, la veritat es que jo no s'habria que contestar.
Pols Quimica: trencament de la reacció en cadena, sufocació, refredament i inanició (limitació del combustible). Més concretament, la pols ABC principalment per trencament de la reacció en cadena i secundàriament per inanició. Mentre que la pols BC principalment per trencament de la reacció en cadena i secundàriament per sufocació
Pols especials per metalls: algunes per sufocació, d'altres per refredament i d'altres per combinació dels dos