Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Un parell de dubtes fa 18 anys 2 mesos #10861

• ninotet
  • Avatar de ninotet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, a veure si em podeu ajudar amb un parell de cosetes, respecte el tema sanitari:
- L'escala de glasgow i l'exàmen pupil.lar estan dins la valoració primària??. La valoració primària es tant sols ABC no??

respecte agents extintors:lo de sempre
- pols química normal: inhibició
- pols especial: sufucació
- pols polivalent ABC: sufucació o inhibició??

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Un parell de dubtes fa 18 anys 2 mesos #10862

• ninotet
  • Avatar de ninotet Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Hey un altre de sanitat que m'havia deixat!!
- en el ERC diu que el reanimador ha de fer la maniobra front-mentó encara que la víctima sigui traumàtica.Diu que persones sense formació sanitària no poden fer la triple maniobra.Si ens pregunten quina maniobra hem de fer amb 1 víctima traumàtica, hem de suposar que ens ho pregunten com a bombers no?i els bombers si que tenen formació sanitària no??no se...a veure si em podeu ajudar, la veritat es que jo no s'habria que contestar.

Un parell de dubtes fa 18 anys 2 mesos #10863

Hola, respecte als agents extintors

Pols Quimica: trencament de la reacció en cadena, sufocació, refredament i inanició (limitació del combustible). Més concretament, la pols ABC principalment per trencament de la reacció en cadena i secundàriament per inanició. Mentre que la pols BC principalment per trencament de la reacció en cadena i secundàriament per sufocació

Pols especials per metalls: algunes per sufocació, d'altres per refredament i d'altres per combinació dels dos

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.264 segons
Gràcies a Fòrum Kunena