Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Diferència fa 18 anys 1 mes #11252

• marcel_
  • Avatar de marcel_ Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
Tots aquells i aquelles que demaneu que desaparegui el límit d'edat, em podrieu dir la diferència que hi ha amb:

1. que hi hagui uns bàrems a les proves físiques que diferencien homes i dones

2. que a l'Ajuntament de Barcelona hi hagui un mínim i un màxim d'alçada

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Diferència fa 18 anys 1 mes #11253

Pues si, i tantes altres coses. Molt mamoneo es lo que hi ha

Diferència fa 18 anys 1 mes #11258

La diferència és que tan ser baix o ser dona és algo amb què es neix i no canvia amb el temps. Per tan quan et planteges l'opo parteixes d'aquesta base. L'edat no. I costa més assimlar que portes un munt de temps perdut, calers gastats i problemes varis, per arribar un dia que no et deixin ni entrar al bombo de la loteria. No ets ni bomber ni has fet re de bo en els últims anys. I són aquests els que es queixen, no els que quan miren les bases ja no compleixen algun requisist (encara que sigui l'edat).
Jo els entenc perfectament, però potser tb es pot mirar com una forma parar i no continuar fent navettes fins als 50.

Diferència fa 18 anys 1 mes #11261

Pues jo que vos que et digui, ho continuo sense veure.
Si arribo als 35 i no puc entrar, m'haure de fotre, sera el moment de plantejarme el perque despres de tantes opos no he entrat; una de dos, o no m'ho he currat prou, o no soc vàlid per la feina (o per les proves).
El limit d'edat esta allí i tothom el coneix, aixi que com qui et contracta es l'Administració ella decideix a qui vol, com el vol, i per qué el vol.
A cas recorreràs les físiques per ser massa dures? O demanaras una explicacio del per que tan tombat a l'entrevista? O per que el barem de noies es mes baix (un altre motiu de discriminacio, recordeu? No es pot discriminar ningu per raons de SEXE, edat, raça..) O per que l'alçada ha de ser aquesta i no una altra, etc.
Amb això hem refereixo a que tota la oposició en si es una discriminació, pero no hem queixo, per que com ells son els que hem pagaran i els que hem donaran feina, si hem volen hauré complert el meu somni, i si no, m'ho haure de replantejar i busca'm una altra feina, que d'oportunitats, ja n'haure tingut

Diferència fa 18 anys 1 mes #11263

el tema fundamental es que sigue habiendo limite de edad, que sigue siendo igual de injusto ahora que antes, i que si se sienta un precedente puede ser el pez que se muerde la cola, el año que viene el que cumpla 35 recurso, i que pongan el limite en 36 , i tira millas

Diferència fa 18 anys 1 mes #11268

bimmer,eres un buen ejemplo de solidaridad , solo espero que la opo te trate como te mereces.............

Diferència fa 18 anys 1 mes #11277

• marcel_
  • Avatar de marcel_ Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 100
  • Gràcies rebudes: 2
Si, hem de ser solidaris amb les persones que no poden ser bombers per culpa d'una llei que està fora de lloc, no només perquè coneixem gent que està en aquesta situació sinó també perquè nosaltres ens hi podrem trobar algun dia i per això ens hem de posar en la pell d'aquestes persones

Ara bé, perquè només s'ha de ser solidari amb aquestes persones??

Les persones que fan menys de 1,60 o més de 1,95 que passa que no mereixen el mateix tracte??

Si ens omplim la boca dient que una persona de 38 o de 43 anys és igual de vàlida per ser bomber que una de 25 o de 32 i que és injust i antinconstitucional que hi hagi una llei que impedeix accedir a la categoria de bomber a persones de més de 35 anys, perquè amb l'alçada no passa el mateix??

M'alegraria que s'aconseguis treure el límit d'edat, però també pensaria en que encara hi haurà persones a les que se'ls seguirà negant l'accés a bomber per ser massa baixets o massa alts

Per això segueixo sense veure la diferència, per mi és el mateix i s'haurien de tractar igual però només sembla que interessi el tema de l'edat i d'això és del que em queixo

Diferència fa 18 anys 1 mes #11279

Aixo es el que hem refereixo Marcel. El que pasa es que, com esta pasant amb la vaga dels camions, uns fan vaga i volen que tots la fem. No demanem respecte i solidaritat, quan son els primers que no l'han tingut per la resta de companys opositors.

Diferència fa 18 anys 1 mes #11322

Hola Bimmer, jo tinc 30 anys, i porto dos anys preparan't-me a consciència, crec que anava força preparat per aquesta oposició de barcelona.

Jo respecto la gent que vol treure l'edat i entenc la seva queixa i recurs, tenen tot el dret, això es democràcia.

Tu has comentat "No demanem respecte i solidaritat, quan son els primers que no l'han tingut per la resta de companys opositors", jo et dic, els que han reclamat no anaven en contra de tú, ni de ningú, sinó per aferrar-se a la possibilitat de ser bomber, si això ha comportat que l'ajuntament prengues la desició d'ampliar la edat, i ha interrumput la oposició, és una desició que no depen d'ells.

Tu has dit "Si arribo als 35 i no puc entrar, m'haure de fotre, sera el moment de plantejarme el perque despres de tantes opos no he entrat; una de dos, o no m'ho he currat prou, o no soc vàlid per la feina", jo et dic, que algú no entri, no vol dir que no s'ho haguin currat prou o no valgui, els que portem un temps en aixó, bimmer, sabem perfectament que et pots quedar anys a les portes d'entrar, i estar més preparat que qualsevol que ha entrat...

En definitiva i es un consell de molt bon rotllo, va per tú i per demés gent que pensa com tú, no ets l'únic. De la vida s'ha d'apendre de totes les coses, mira el que pots apendre d'aquesta.

Per acabar, has de creure en tu mateix !!!, jo si no entro en aquesta convocatória, sera en la seguent, i si no la seguent, i si hem moro pel camí dons dos pedres, moriré fent el que volia fer, i si no hem moro i hem puc aferrar a qualsevol llei per ser bomber, no tinc cap dubte que ho faré, és per que aixó que els entenc i els dono tot el meu suport !!!

Salut.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.154 segons
Gràcies a Fòrum Kunena