Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1155

• sergilop
  • Avatar de sergilop Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 60
  • Gràcies rebudes: 0
Buenas,

Yo tb, tengo un foro, me paso algo parecido, lo solucione, con el mail de confirmación, y hay una serie de terminaciones de emails, que debeis prohibir.

Es solo un humilde consejo. a mi me funciono.

Saludos,

es que si no se cargaran el foro.

Au revoir.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

a por todas....

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1558

Continuant amb aquestes idees, penju aixo pq no se pas si amb tant spam ho haureu vist a l'altre forum:

Proposo dues solucions més, a part de la que diu el company sobre confirmació per e-mail:

1) Implantar algun tipus de control al registrar-se (i si és possible també a l'escriure cada missatge) que assegura que es tracta de persones, com ara el típic d'escriure el número aleatori que apareix en pantalla.

2) Les pàgines que anuncia el bot/bots van a parar totes a la mateixa direcció d'internet: 85.255.121.74 Posant aquesta direcció tal qual al navegador he anat a parar a un proveïdor de servei web ( www.777host.net/ ), que a la mateixa pàgina té una opció per reportar abusos. Potser seria bona idea omplir el formulari amb el nostre problema posant les pàgines que anuncia aquest bot. És probable que els responsables del servidor les donin de baixa en coneixer el tema.

no pain, no win

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1584

Pero que guanyen aquests subnormals fent tot aixo? Suposo que esta darrera la pantalla torna valent a tothom, avere si tocarien els collons aixi en persona :lol:

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1587

perkale va escriure: 1) Implantar algun tipus de control al registrar-se (i si és possible també a l'escriure cada missatge) que assegura que es tracta de persones, com ara el típic d'escriure el número aleatori que apareix en pantalla.

Això mateix va ser el que vam posar al nostre foro per evitar el SPAM i des de llavors, 0 missatges brossa. Al foro de PHPBB explica com fer la modificació sencilla en la pàgina de registre, que es tan facil com posar una pregunta que només pugui respondre un humà, i llestos.

Anims i sort amb la plana, que últimament tot son peges!

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1649

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Això de escriure les lletras q et posen ja esta fet, pero continuen registranse.
envia un altre missatge per confirma el registre, tb esta fet, però continuen entrant.
Això de la pregunta em sembla q no esta fet, podria ser una altre forma de intentar atura això

El que no em mata, em fa més fort

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1658

kikiskywalker va escriure: Això de escriure les lletras q et posen ja esta fet, pero continuen registranse.
envia un altre missatge per confirma el registre, tb esta fet, però continuen entrant.
Això de la pregunta em sembla q no esta fet, podria ser una altre forma de intentar atura això

Lo de escriure les lletres no està fet, jo acabo de fer login i no hi ha aparegut res, i es per això que poden spamejar aquests "bots", una vegada es posi això de repetir el codi s'acaben els problemes. Normalment es posa una imatge que conté uns dígits que no estan impressos de forma digital(es una foto), la qual cosa només una persona les pot desxifrar i escriure-les.

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1660

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
tundra, pero akestes lletres i son quan et vas a fer un nick nou, ya surten akestes lletres q surten amb un fons gris

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1712

Potser podria ser una solució que surtin els numerets cada vegada que vols posar un missatge. Ho he vist a alguns forums... Per registrar-se i cada vegada que vols posar un missatge. Així sí que és impossible del tot que puguin fer-ho en plan automàtic.

Sembla una mica incòmode pels usuaris, però millor això que no pas tal com esta que casi no ens podem comunicar.

no pain, no win

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1752

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
perkale, tens rao, millor escriure 4 numeros q no veure 10 missatges anal cada cop q s'entra al foro

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1780

kikiskywalker va escriure: tundra, pero akestes lletres i son quan et vas a fer un nick nou, ya surten akestes lletres q surten amb un fons gris

Es tracta de tornar a escriure aquestes lletres cada cop que es fa login i a part també, posar el misstatge de confirmació via mail. Es impressionant la quantitat de propaganda que ha arribat a entrar, no m'ho crec!!

CONSEJO SPAM MODERADORES. fa 19 anys 3 mesos #1783

companys...paraula que estem treballant en trobar una solució.
s'agraeixen eternament les propostes.

salutacions,
bombers.es

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.176 segons
Gràcies a Fòrum Kunena