Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Aula 40252, un altre cop indignant!!! fa 17 anys 10 mesos #13823

• geoloco
  • Avatar de geoloco Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola gent,

faig arribar a tots, especialment a aquells que van tenir la mala sort de sofrir un altre cop al personatge de l'any passat, estic parlant de l'aula 40252 "Segovia Romani a Talavera Codina". La meva intenció es fer un escrit reclamant la injusticia davant les condicions d'inferioritat a les quals vam fer l'examen, sobre tot el psicotècnic.

Estic parlant d'un mòbil que va sonar 6 o 7 vegades, el seu, d'un pallo que no explica en condicions la manera de fer un psicotècnic, llegint sense acavar les frases i cap a dins, i de sobte... "a veure, mmmm... son les 8.54h... entre que explico això i poc més... a les 8.55h comença.... bueno, ja podeu començar... " sort que estava a la primera fila!!! I com calcula el temps aquest fantàstic personatge? amb un rellotge d'agulles!!! Conseqüencia: Primera prova: 9 minuts en lloc de 10, Segona prova: 8' 50'' en lloc de 10'... por toda la jeta!!! Una tercera prova mal explicada...
i davant les nostres queixes, el pavo encara diu "bueno, pues si quereis os dejo 10 segundos más..."
flipant.

Respecte l'any passat, almenys no estaven colze amb colze, pero tot i això, alguns aprofitaven la incompetencia del controlador per terminar el psicotècnic en els intermedis.

Senyors!!! estem parlant d'unes proves d'acces a un lloc de treball per a tota la vida, per al qual, MOLTS, sacrifiquem tant, no es tracta d'un examen d'escola, aqui una historia com la que ens ha passat es motiu d'impuganció més que sobrat. Potser alguns no ho penseu tant, inclus els que aneu millor als psicotecnics i us va donar temps de totes maneres, pero encara així, esteu en clar desaventatge davant altres aules.
Jo vaig sortir d'allà indignat i buscant a una de les dones que van entrar a l'aula i semblaven més responsables per fer una reclamació, però no les vaig trobar i al final no vaig fer res, ara m'enpanadeixo.

A dia d'avui, crec que el minim que hem de fer es una reclamació a l'ajuntament, perque almenys un tio com aquest no torni a tenir a les seves mans el futur de cap opositor.

Si hi ha algu que ja hagi pensat el mateix que jo i te una idea de com tramitar la queixa, que opini en aquest mateix post, seria bo que el màxim d'afectats ho fesim junts. I crec que afectats som tots, ja que això que ha passat torna a ser un gest de desconsideració i falta de rigor davant el colectiu opositor.

Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Aula 40252, un altre cop indignant!!! fa 17 anys 10 mesos #13846

• quim soler iturralde
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Bones company!!

*Jo estava a la collonuda aula 40252, i realment va ser una vergonya el personatge q ens va tocar!!
A part del temps q ens va descontar, q en la 1a part no em vaig adonar...Crec q en la segona, el més vergonyós és q ningú va dir res!!
Com si tots assumisim la situació!!
A part d'això, el q va molesta molt és q durant el temari, el Sr. no parava de sonar-li el móbil, i la veritat, ni q fos un personatge important per ser tan solicitat!!
Crec q alguna cosa s'hauria de fer!!

Aula 40252, un altre cop indignant!!! fa 17 anys 10 mesos #13911

Aquest famós personatge i la seva companya son els que ens van dir que el dilluns a la tarda penjarien la plantilla per poder corregir-nos l'examen!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena