Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #1916

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 351
  • Gràcies rebudes: 2
Hola companys!!

Un pregunteta sobre l'academia festefort. Algu a començat el mes passat el curs dels bombers de barcelona en aquesta academia?, es per veure si em pot fer 5 centims de com treballan, com esta montat, si es dur i s'ho prenen en serio, i de si esta be de cara a preparar les opos de la Gene. Em faria un favor perque encara estic duptant d'on invertir el pocs calers que he conseguit estalviar :D , i en sabria malament que despres de pendre la decisió no fos el que jo espero i llençar els calers. :lol:

Merci conpanys!

Força i constancia!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #1925

hola company,

Yo també estaba com tu fa dos anys i vaig invertir calers en una academia que hi ha a Tarragona (Master-D), la cosa no va sortir com yo em pensava.
Si t'apuntes a una academia pensa-t'ho be, per que es pasta i preparar-se una opo per lliure no es tan dificil.
A mi m'han estafat!
Salut!

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #1987

chaito, mirat-ho molt bé, val la pena, son molts durus! tal com diu en Salao, hi ha llocs on et foten el pel i els quartus!! (suposo que no tots)
Fot-li canya entrena fort i si pots (és un consell) fes-ho pel teu compte.

a les opos de mosso hi ha molta gent que hi va atravès d'académies, diuen que tenen unes places per aqueta gent, MENTIDA!! s'ho han de currar igual que un altre, i a més pagant.

jo treballava unes 10-11horetes cada dia,en arrivar a casa no tenia cap ganes, ni una d'anar al poble del costat a estudiar, els horaris, no m'anaven bé, i les classes en cap de setmana, encara eren més hores i més cares, i també treballava els dissabtes, així que estudiava a casa, no perdia hores anant a l'académia i les aprofitava a l'estudi de casa.

els psicotécnics, la meua opinió és: si serveixo, bé. i si no em volen que no sigui per que en una académia m'han dit que he de fer o de dir.

les físiques (les de mosso, eh!) jo només anava a entrenar amb bici com sempre i a correr una horeta, cada dos dies, més o menys.
em vai fer una barra per anar-m'hi penjant unes estonetes,
a la prova de tracció allà al CAR era la primera vegada que veia un dinamometre d'aquets, la gent "superentrenada" no feien gaire més que jo...vai estirar 432kg d'un grup de cent aspirants vai ser el 2on, el 1r va estirar uns 440kg (suposo que gràcies a l'entrenament amb bici)
en general no passaven de 350.

per les opos de Bomber ja no sé que faria suposo que si em convinguès aniria a algún centre, encara em queda un temps per pensar-m'ho

Salut i Força! moolta força!!!!

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #1995

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
pep exacta, el q tiresis tant a la tracció a sigut gracies al teu entrenament en bici, pq tens molta potencia de cames.El q tb hi ajuda molt es la tecnica. no en sabies res de tecnica? doncs molt be,no?

El que no em mata, em fa més fort

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2006

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hola de nou companys!!

Jo les opos me les estic preparant pel meu compte. Vaig estar mirant fa uns mesos algunes academies per veure per on anaben els trets. La veritat que la gran majoria d'elles semblavan un treure diners, així que vaig començar pel meu compte, bueno a part de que no tenia el diners que em demanaven per tot l'any:D

Ara mateix vaig fent, pero volia apuntarme a una academia per acabar de millorar aspectes mes concrets (tampoc vui que em formin des d'un inici) durant l'ultim periode a les opos, i acabar de pulir coses que per un mateix es dificil de millorar com per exemple la tecnica al dinamometre, l'entrevista, alguns consells a les proves, entre altres coses.

A mes com que de moment les preparo sol, tampoc se ben be el nivell q te la resta de la gent, i segons man dit amics que hi han entrat, lo millor es prepararles amb altres opositors, suposo que perque dos caps valen mes que un (segons de quins caps parlem):lol:. De moment no tinc la sort de coneixer a ningu per aqui prop meu que les prepari i ens poguem donar un cop de ma :cry: , i per això l'academia aquesta de festefort en semblaba una opcio, ja que era durant dos mesos, abans de les opos i ho preparaben tot. Ademés, de que encara de que sigui caret, no es el mateix pagar això que tot un any a altres academies. Per això volia saber d'algu que estigues apuntat per tenir una opinio, o quins consells em podriau o podeu donar.

Gràcies companys!!

Força i constancia!!

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2025

No em parleu de academies que jo n'estic fins...

No se com funcionaran en general però a la que vaig jo et prometen unes coses i desprès te n'adones que només voles rebre els diners a principis de mes.Però sabeu que? fa dos mesos que vaig dir al banc que ho parés i els vaig escriure una carta, i ara estem amb els tramits, però de moment dos mesos ja no els he pagat.

No us deixeu ilusionar pel que diuen, al cap i a la fi som persones amb ganes de treure'ns unes oposicions i ells son capaços de tot pels diners.
Per desgracia avui en dia els diners per alguns ho són tots. Informeu-vos bé per persones que hagin experimentat amb la academia

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2027

nois, no se que pensareu, però això de preparar l'entrevista en un lloc, no em fa cap gràcia, si al cap i a la fi sembla que sortim tots d'un motlle. tots amb les mateixes respostes.

quan vas a una entrvista i et pregunten les típiques preguntes de per què vol ser-ho (p.ex.) a les de mosso li vai respondre: jo vull i m'agrada ajudar la gent.(potser si que és la típica)
l'instructor i la psicologa que tenia al davant van somriure, com dient "un altre..." diu un:"tu creus que entres aquí per ajudar la gent?" i li dic, si et foten la bossa amb tota la documentació i altres coses i puc trobar el tio, no t'estic ajudant? que potser només servim per denunciar i posar multes?

el que es volen, sobretot, és que sapiguem motivar les respostes, i aquí ho vai veure clar.

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2032

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
jo les de la gene l'any passat les vaig preparar solet i vaig arribar fins l'entrevista, en academies no se com et preparan pero si tens força de voluntat te les pots preparar tu mateix de sobres.

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2036

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
hola companys!!

En part teniu raó, pero per exemple kikis, jo crec que no es tracte d'arribar a l'entrevista, sino d'arribar amb les máximes possibilitats d'aprobar. Que despres et foten fora, mala sort. Pero en el meu cas en particular, jo mi jugo molt en aquestes opos. :wink:

En el meu cas crec que motivació no em falta ( a aquest pas em deixa la novia :lol: ), pero hi han aspectes, petits consells, que un mateix no pot saber per molta motivació que tingui. Sempre va be un cop de mà per matisar petits defectes que et poden aportar un gran benefici.

Amb això tampoc vull dir que una academia sigui la millor opció, pero en el cas de que no es tingui al costat a algú que et pugui donar aquestes petites millores ( com es el meu cas), l'academia sempre es una opció a tenir en compte, això si, asegurant de que no sigui un timo com ho son la gran majoria. A mes si tampoc tens el material per preparar especificament cada proba, i sobretot en el cas de les físiques, en una academia també tindras aquest material(vale q també et pots apuntar a un gimnas que el tinguin, que aquest no es el meu cas :D )

Vamos que estic enfonsat pel que fa a condicions d'entreno jaja, pero això no sera motiu per a que ho deixi. A muerteee!!

Força i constancia!!

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2044

creo que tanto el temario,los psicotecnicos ,las fisicas,no hay ningun lugar milagroso,siempre eres tu el que el que te lo curras ,pero muy frecuentemente solo hacemos lo que nos gusta ylo mas facil es decir que las academias o los gimnasios son muy malos,que en ocasiones es cierto que lo son,pero al igual que en un bachiller ,en el mismo instituto,unos suspenden casi todo y otros sacan unas notas de p..madre,lo mismo pasa con las fisicas hay quien tiene facilidad y hay quien le cuesta mucho.lo mas acertado es reconocer , cules son nuestras dificultades y dejarnos de tantas historias....es solo mi opinion .suerte a todos

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2048

• chaito
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Estar clar que si no hi ha motivació apaga i vamonos!! :lol: pero la preparació no sols es basa en motivació. I esta clar que un mateix ha de saber veure quins son els seus punts mes debils, pero si veus que no els pots millorar as de buscar alternativas, perque un mateix no es un superhome.

Amb l'exemple del bachillerat, hi ha gent que en una hora estudia el que un altre tarda 3 dies, i aquest últim seguira tardant tres díes a no ser que li ensenyin a estudiar d'una no va manera o utilitzan un altre metode mes efectiu. El mateix pasa aqui, on tothom te un limit personal, que potser es pot millorar amb petitas ajudes i consells de gent capacitada i que te una certa experiencia(i a les bones academias això es paga).

Per altre banda, segons el que he anat veient i informant-me ( i crec q bastant be), la gran majoria d'academias van a per els diners. I amb això no dic que ells hagin d'aprobar les opos per tu pel simple fet de pagar, sinó que l'ajuda que t'ofereixen pel q estas pagant es mínima. Es clar que has de tenir motivació, això sempre, pero una cosa es q et donin un temari i et diguin, "venga de aqui a una semanita de aber estudiado por tu cuenta te pasas que te acemos un examen, si apruebas pasas al siguiente tema y sino sigue estudiando que se repite", i una altre es que hi hagin una serie de clases presencials, que et facilitin la comprensió del temari, et diguin que es lo important etc. A part d'estudiar a casa.

I aquesta es la meva opinió, fin de la parrafada :D Espero no avervos aborrit!!

Força i constancia!!

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2054

• arros amb oli
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
Es evident que ningu no passarà les opos per tu, per molt que paguis. Ningu te una fórmula màgica per treure un 10 a totes les proves... però tb es cert que una ajuda mai va malament (si realment es una ajuda) ja que en unes opos i encara mès en aquestes no val amb ser bo... val ser el millor.
Amb això no vull dir que si no t'apuntes a una academia per preparar les proves no puguis pasar, però (com per exemple en elmeu cas) si que m'apuntaré a un gimnàs per preparar les físiques amb mès gent que es presenti perquè es la part que porto mès malament... i realment penso que per proves com el circuit i la barra d'equilibri o el dinamòmetre és important entrenarles bastant assiduament (sobretot el circuit :? ) que el dia de l'exàmen et tremolen les cames (almernys a mi) ... i de quina manera!
No se... es la meva opinió, però penso que si m'he deixat 5000 euros amb carnets, puc permetrem 60euros al mes per preparar les proves encara que sigui nomès durant 4 o 5 mesos, i que no es digui que no hem posat tota la carn a la graella.
Pel que fa l'exàmen teòric... jo mel preparo pel meu compte però cada un ha de ser conscient de la part que porta pitjor i posar-hi remei.

Bueno perdó per la parrafada, que m'he encigalat una mika... i sort a tots!

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2056

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Arros amb all i oli...5000 euros en carnets?? espero q hagi sigut un dit, pq...si no es q ta costat molt aprovar,no?
Home si teniu pasta...es una bona inversió si s'aprofita be, però segueixo pensant q el q pots a pendre en una academia o pots a pendre tu pel teu comte amb companys.

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2061

• arros amb oli
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
No... que va els vaig treure tots a la primera (C D i E). Potser no que no son 5000Euros, però 4000 i pico si que mels hi vaig deixar i tpok es que fes tantes pràctiques perque ho vaig fer tot seguit (a setmana per exàmen i 6 pràctiques per exàmen). El que passa es que per tema d'horaris i proximitat no vaig poder buscar una alternativa mès barata...
Es lo que hay... :wink:

Formació en academies fa 19 anys 2 mesos #2066

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
doncs si q ta sortit careta la cosa si...
jo..tb treienmo tot a la primera...800 de camio(no arriba), 1000 de remolc(tampoc arribava) i d'autobus...ara no ho se pero segurissim q no pasaba del 500, en total 2.300€ fins a 4000 i pico com tu...puf...kina pasta i kin mal. Pero son per una bona inversió,no?jejeje. el q fagi falta per entrar de bomber!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.193 segons
Gràcies a Fòrum Kunena