per començar amb bon peu en aquest forum primer em presentare! em dic ruben tinc 20 anys i soc de cerdanyola del valles.
Fa cosa de 2 mesos em vaig començar a plantejar la idea de presentarme a les opos per a ser bomber, pero no tinc ni idea del que em fa falta, on puc aconseguir la informacio, tipus d'entrenament, merits, etc... he escoltat que hi ha campañes que es poden fer i et donden molta ventatje despres, pero ja us dic que estic en blanc ara mateix...habeure si entre tots ems doneu una ma i vaig tirant endavant!!! un salut i els meus respectes a tothom!
bones ruben!! benvingut primer d tot . Aixi per sobre... hauràs d'esperar als 21 pel carnet d camió. Les campanyes sí q les pots fer (segurament el mes q ve ja sortirà alguna cosa), pero no donen tants punts. Surt molt més a compte treure's els altres carnets D i E. Apa doncs, bona sort!!
ok gracies!! de moment estare sperant habeure quan surtin les plaçes per fer aquestes campañes. tot i que man dit que encara que sigi per aquestes campañes as danar super preparat!!