Holaaaa!! Aquesta pregunta ja la vaig fer anteriorment a l'apartat de Formació de l'antic forum, pero no m'enrecordo de la resposta i voldria assegurar-me si sense tindre BAT, només tenint el graduat escolar es pot presentar algun impediment o simplement no puc entrar-hi.
Crec que la resposta es que no hi ha cap problema pero voldria saber si hi ha algun impediment o si per tindre-ho tens merits o algo. Necesito ajuda, soc un pobre desesperat i no se si deixar definitivament BAT i anarmen a currar per estalviar diners o repetir curs.
Moltes gràcies!!
Doncs de moment no et demanen el batxillerat per poderte presentar a les oposicins i tampoc et donen merits per tenir batxillerat ni carrera ni cap curs de formacio ni res de tot aixo...
Pero ja fa algun temps que corre algun rumor per el forum dient que d'aqui un temps demanaran el batxillerat o FP2 per poder-te presentar a les oposicions... (de moment nomes es un rumor)
De totes maneres... fes batxillerat que ja tindras anys per treballar i fer diners... jeje
Salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: gerard__
Si ja estic a res d'acabar-lo, pero per si un cas no me'l tregues...però esper-ho que siiii!!!! uffffffff jejeejej
La edat minima per a entrar al cos de bomber es 21 no? i el carnet de camió ( c i D) també ? o ja puc començar a treureme'l als 18 tenint el de coche?
a vera...per barna no ser, pero per gene el tema batxillerat per entrar demoment no et servira de res, pero quan estiguis dintre si, pq quan vulguis passar a bomber de 1ª(nivell C) si no tens el batxillerat tindras q fer 5 anys de bomber escala basica (nivell D) i si el tens, ja podras accedir-hi en només 2 anys de bomber . depèn el q vulguis...cobrar més pasta abans o trigar 3 anys més per cobrar uns 200 o 300 euros més al mes.
Per entrar de bomber, nomes fa falta q siguis major de 18 anys, l'inconvenient es q necesites el carnet de camio i aquest carnet no te'l pots treure fins q no tinguis 21 anys, per això diuen q fins els 21 no et pots presentar, es més q res pq fins els 21 no pots tindre el carnet C.
I si et passa el q em va passar a mi q a la gene justament akell any van demanar 1 any d'antiguitat de carnet de camio, doncs fins els 23 no em vaig poder presentar per primer com.
En definitiva...jo em treuria el batxillerat q no esta de més i treballar ja en tindras temps o pots fer de forestal al estiu q tanira be
Ei Bboy...
tranqui nano... Com bé ha dit en Norai, i encara amb més raó si estàs a punt d'acabar-lo, acaba'l!! Ja tindràs temps de currar!!! Pensa que amb la perspectiva del temps tot es veu diferent i segurament ho agraïràs... Hi ha un altre tema... Tinc entès que als bombers de Madrid (no sé si de la Comunitat o de l'Ajuntament) els hi han pujat la categoria laboral, és a dir, que cobraran més, però sel's exigirà un nivell d'estudis mínims superior... Així que per si de cas...
Un altre tema, el del camió: Les bases diuen que l'edat mínima és 18, però és impossible, ja que el requisit del C obliga a tenir 21 anys...
El que si que pots fer és treure't el C1, que ja te'l pots treure, i al fer els 21 només has de fer un examen de convalidació o algo així... no sé fins quin punt val la pena, si no has de fer servir el camió... Quan et faltin uns mesos per als 21 t'apuntes a l'autoescola i a pinyón i punt.
Apa nano!!! No ho deixis!!!!!!!!!
Eps!!! Una altra cosa, que acabo de trobar...
Informa't de què cal fer per aconseguir un certificat d'aptitud professional, en tal cas podríes treure't el C amb només 18 anys... El que ja no sé és si a la opo els interessa gent tant jove... De totes maneres, no t'atabalis, ara ... Acaba el BAT i a pel C i la opo i les mànegues i tot plegat!!!!
Salut!!
no em sembla q no ho has entes...tu no deies q tenies 18 anys? doncs fins els 21 no et deixent treure el carnet C per això aquest estiu en sembla q no te'l podras treure
hola de nou.
He estat mirant les bases de bombers de BCN 2007 i m'he trobat amb això:
b) Posseir títol d’ensenyament secundari obligatori, graduat escolar, formació professional de 1r grau o equivalent.
I volia comentar si a l'hora de l'entrevista final, ho tenen en compte això, es a dir, si tenen en compte el tenir la ESO sola sense BAT ni FP ni re, en un principi no, no?
algú podria explicar en que consisteix? esq no li trobo el que...
els estudis no tenen res a veure amb l'entrevista. Te les mateixes posibilitats un q tingui només la ESO q un q tingui 20 carreras universitaries, els estudis no puntua per a res, només serveixen per poderta presentar a la oposició i si tens la ESO ja no et tens q preocupar més per els estudis (es més...si tan agafat es pq tens els estudis)