Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2169

• a20
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 43
  • Gràcies rebudes: 0
HOLA COMPANYS VOLDRIA SABER SI HI HA ALGU QUE ENTRENI PER AQUESTA ZONA.
JA SABEU QUE ENTRENAR TOT SOL ES UNA MICA ABORRIT Y NO TENS AMB QUI COMPARAR EL TEU PROGRES DE CARA AL NIVELL DEL DEMES OPOSITORS.
GRACIES Y SORT!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2173

Ola company!!

jo soc del carmel i entreno per aquesta zona. Normalment vaig a correr per la vall d'hebron, i la piscina i el gimnas ho faig al polidesportiu d'horta. tu q vas a correr pel turo m'imagino, no? Estem en contacte :D

Força i constancia!!

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2194

• a20
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
wenas.pos estas ben aprop.jo vaig a entrenar al dir del liceu frances al costat de la guardia urbana saps?portu poquet vivint per aquesta zona i encara no e pogut anar a correr per el turo i aixo que el tinc devant, pero ja ho he pensat ja. jajajja fins ara e etat corent en cinta,aborrit pero weno...

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2197

ola company!!

suposo que al dir que entrenes sera el que esta a la vall d'hebron, al costat del club de tennis Hispà Frances no? Pues si nomes as corregut en cinta t'auras de posar les piles per les opos d'aquest any, perque de cinta a pista cambia moltissim :D es molt mes dur, sota la meva opinió. Ho se perque tinc un amic que va per mosso i sempre corre en cinta al gimnas. Segons ell estaba torete jaja, i un dia va venir a correr amb mi per asfalt, i no va tornar. Es va passar dos o tres dias que gairebe no podia caminar jaja. Ostia, l'auries de veure al dia seguent, que fet pols jaja.

Una miqueta mes endavant podiem quedar per anar a correr algun día per la vall d'hebron. Ara estic bastant liat amb la feina i el carnet de trailer i no tinc gaire temps, vaig a correr quan puc i tampoc em vui comprometre per despres no poder qedar. Tu estigues per aqui conectat que quan millori la cosa ja et fichare

Força i constancia!!

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2289

Bona tarda,

Jo visc davant mateix del parc, al mateix barri del Turó, però no acostumo a còrrer allà. Vaig o bé per ciutat o des-del barri vaig cap a la carretera de les aigües, faig el circuit i torno. Se'm fa menys pesat que còrrer al Turò, que dones la volta en un no res.

De totes maneres n'està bé conèixer algú aprop. Ja saps on deixar-me un missatge, podriem parlar-ne algun cop per intercanviar opinions i entrenar!

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2291

Ostres, no puc editar el missatge anterior!
Volia afegir que estaría bé, si la cosa s'anima més endavant, fer un grupet d'entrenament i preparació dels que visquem aprop uns dels altres.

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2314

• a20
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
ETARIA B FER UN GRUP.
ESTIC DÀCORD AMB TU ALGUN COP QUE E ANAT A CORRA FORA DE CINTA MU E NOTAT. DE TOTES FORMES NO TINC PRESA NO EM BUI PRESENTAR AQUEST AÑ BUI PREPARARME B.AIXI QUE FIN DINTRE D'UN PARELL D'AÑS RES DE RES.
SORT SEGUIM EN CONTACTE.

ENTRENAR PER HORTA O NOU BARRIS (TURO DE LA PEIRA) fa 19 anys 2 mesos #2318

jo tb soc dla zona vall hebron,. al costat hispano frances.

ja estem n contacte nois jeje

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena