Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22365

• angus
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 0
hola,volia preguntar si algu d´aquest forum em sabria dir on puc practicar el dinamometre .
merci.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22367

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Pues suposo que com tots ... a un gimnas/instal.lacions.

I si tens pempins, te'n pots comprar un, que per aqui jo recordo haver vist missatges de gent que en compraven i veinen.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22379

posats a fer,
algu que vengui un dinamometre...jo estaria disposat a comprar-ne un tot depenen del preu.
merci

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22381

• angus
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 16
  • Gràcies rebudes: 0
em podrieu dir a quin gimnas.em puc moure per bcn o per el baix llobregat.ja se que per exemple a les academies com la llorenc ho pots practicar, pero penso q gastarme 120 al mes, nomes per practicar aquesta prova es un burrada.

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22399

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Angus jo actualment visco fora de Catalunya i no et puc aconsellar de cap gimnas economic per alli, pero m'has acollonit amb lo dels 120 euros al mes de cuota en un gym on podeu fer, mare meva quina animalada.

Pero igual la meva aportació et pot ser útil que es el que he fet jo :evil:

Per aqui on visco jo vaig trobar-me mes o menys igual que tu, un gym on tenien el dina y cobraven 50 eurus al mes. Y claro .. jo correr surto amb un compi sempre, junts anem a tot arreu i el tema gimnas el tinc gratis ja que al gym que vaig a canvi de arreglal-si el que se'ls hi trenca hem deixen entrar. Una sort

Total que no m'enrollo mes, vaig anar al gym akest i els hi vaig montar un rollo patatero que només necessitava practicar akesta prova y com a molt aniria un cop cada 15 dies ( ja que el dina es força i practica'l una mica. ) i al final vam acordar que el dia que anessa hem cobraven 5 euros. Com una entrada individual de un no soci que va al seu aire.

I el primer dia que vaig anar en ma vida, un compi hem va explicar mes o menys les possis per tirar del dina com un bestia i vaig fer 360 kgs. T'ho dic perque vegis que la cosa esta en que la força la treuras entrenan al teu gym i el que arropleguis de mes sera per la tecnica que utilitzis al dina.

En fin, resumiendo ... que vagis entrenan atope on fas fins ara i demanar que al ser de fora i t'has de desplaçar haver si et poden fer un preu pel dia que vagis a practicar exclusivament el dina, q estas opositan de bomber i bla bla bla

No crec que siguin tan dolents de dir-te que no, apart tranquil que no els hi molestaras gaire, a la que hauras provat 5 o 6 vegades ja estaras destrossat per continuar fen proves i intentar treure resultats.

Apa, sort

dinamometre fa 17 anys 3 mesos #22520

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aqui es veu que venen dines economics.

www.basculascomponents.com

dinamometre fa 17 anys 2 mesos #23165

bones!!

algu sap d'algun gimnas o algunes instal.lacions on poder practicar únicament el dinamòmetre!!

soc de vilafranca del penedès!!!

merci!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena