Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

HISTORIA DE BARCELONA I CALLEJERO fa 19 anys 2 mesos #2271

• pau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
HOla! mireu algu amb podria dona run cop de ma amb aquest tema, algu sap que es al que hem de mira exactament de la historia?desde als inicis quant hi havien els musulmans?o la demografia?o als alcaldes?si algu en sap alguna cosa que ho digui...a on o podem trobar?
tambe m'agradaria saber com estudia al callejero, si algu amb pogues donar un cop de ma...moltes gracies!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

HISTORIA DE BARCELONA I CALLEJERO fa 19 anys 2 mesos #2277

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Salut Pau...
més que història de Barcelona, jo l'anomenaria HISTÈRIA :wink: perquè vés a saber què ens posen a l'examen... De fet, a la gent que han fet cursos de CCOO, o UGT, els hi han donat uns apunts que van des dels primers pobladors de la ciutat (els íbers) fins a l'actualitat, tot a grans trets, però tenint clares les etapes evolutives de la nostra ciutat al llarg dels segles.
D'altra banda, els carrers és complicadet d'estudiar-se'ls... Potser la millor manera és pillar la guía de la ciuatt i començar a estudiar-se els més importants, d'on a on van, carrers verticals i horitzontals de l'eixample (saber-se l'ordre), les places més importants, enmig de quines grans vies es troben, etc...
Vinga, no desesperis i comença pel que és més fàcil: el principi!!!! :wink:

HISTORIA DE BARCELONA I CALLEJERO fa 19 anys 2 mesos #2290

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
Ola Pau:
Aviam si et puc ajudar en algo més. Ningú sap què sortirà perquè això és nou, però et recomano el que m'han recomanat:

Per saber els carrers més importants de la ciutat i tot això agafa't la nova guia de barcelona actualitzada, ta molt bé.

Per saber història de barcelona, com ha dit en turuflauers, va desde els primers pobladors de la ciutat fina a la actualitat, osease, tira de llibres d'història de bcn, i fes resums a grans trets del més important.

Per a saber dels edificis emblemàtics de la ciutat: www.epdlp.com/barcelona.php?prov ... 0Catalunya )&fecha1=0100&fecha2=1887
Aquí et surten tots. Jo pel què porto estudiat, crec que faran preguntes del rollo aquest edifici tal, situa'l: a quin carrer, plaça, districte, barri..., i les quatre opcions. Respecte a història de bcn, pos ni puta idea, però com jo, tothom. Ningú sap quan apuraran.

P.D: El link no es marca sencer, selecciona'l tot i fes copiar pegar a la barra de l'explorador. :wink:

Bona sort!

HISTORIA DE BARCELONA I CALLEJERO fa 19 anys 2 mesos #2348

tema carrers de BCN, I tenint en compte el funcionament de BMB de BCN, podria ser interessant donar un cop d'ull a la localització dels Principals hospitals i com arribar-hi. També , encara que pugui sonar obvi, la localitació dels parcs.
salut i sort en la recta final.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.124 segons
Gràcies a Fòrum Kunena