Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

nota fa 17 anys 1 mes #24026

• 7341zwhp
  • Avatar de 7341zwhp Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 288
  • Gràcies rebudes: 13
para los que querias saber vuestra nota global del psico y tmb lo sacaisteis en cada bloque solo teneis que llamar al 93 402 77 40 (recursos humanos). Llamad y pedirles vuesta nota y ellos ya os pedieran el nombre, buscaran vuesta nota en el pc y os la diran. Ya esta evolucionando la cosa porque mandar cartas al tribunal vaya rollo.

Suerte a todos los que no emos pasado el corte... que suspender este psico no significa ni mucho suspender el de gene... ya vereis muchos como no es asi, muchos lo pasareis, espero k lo pasemos todos y nos veamos en el parke pork son 176 plazas, Animo.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

nota fa 17 anys 1 mes #24031

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

O.Valiente va escriure: Suerte a todos los que no emos pasado el corte... que suspender este psico no significa ni mucho suspender el de gene...

Certeras palabras Valiente!! Psico de barna y gene pertenecen a mundos distintos. Así que ánimo a tod@s!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

nota fa 17 anys 1 mes #24032

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Efestevewander.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

nota fa 17 anys 1 mes #24068

Estic mès emprenyat que una mona. Acabo de trucar i m'han dit que ara si vols sapiguer la teva nota has de fer una instancia, encara que fa deu minuts si que et podien dir la nota pel telèfon. Habriem de trucar tots per tocar una mica els nasos, si s'han cansat de mirar la nota de cadascú que truca que haguesin posat les llistes i ara no estariem així.
Si que hi vaig a fer una instancia, i ja els posaré lo capullos que son. Com si no tinguessim prou amb entrenar, estudiar, etc a sobre has de fer una instancia per sapiguer la nota que has tret. Es que te collons...

nota fa 17 anys 1 mes #24069

No t'emprenyis homee!!! l'any passat ja tenies que fer instància per tot, lo raro es com aquest any t'ho donaven per telefon...

nota fa 17 anys 1 mes #24071

Ja se m'ha passat. Potser que l'any passat si que hi surtia a les llistes i això es el que m'emprenya. Pero has de reconeixer que ja és mala sort que et toqui ser el primer al que no diuen les notes pel telèfon, em pregunto si també habia un limit de trucades, m'els imagino allà: "i ara el que podem fer és donar-les la nota només als 300 primers que truquen"( i trencant-se el cul) no em vull ni imaginar qué serà lo próxim.
Ja veurem a Gene.
Aupa! a fer psicos com bojos!

nota fa 17 anys 1 mes #24074

Tb tens rao!! si decideixen fer-ho que ho faigin amb tots!! Molta sort!! :)

nota fa 17 anys 1 mes #24078

Lo més segur és que pillessiu algun despistat que anava donant la informació, fins que el veterano de torn li ha dit "peroquèfaaaaaaaasss!!!!".

Que de novatillos n'hi ha a tot arreu.

Vinga companys, ànim i a preparar el de la Gene, que aquest cop us anirà millor.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.158 segons
Gràcies a Fòrum Kunena