Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

EXAMEN DE PERSONALITAT fa 19 anys 2 mesos #2661

• pau
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tots!mireu tinc un petit dubte, es al primer any que hem presento i vaig una mica perdut amb l'examen de personalitat. Algu amb podria dir si tinc de preparar alguna cosa?o has de respondra tal com et surt? gracies per tots!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EXAMEN DE PERSONALITAT fa 19 anys 2 mesos #2668

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ufff Pau...
La GRAN pregunta...
En general, aquests test de personalitat estàn fets per detectar anomalies i/o patologies... És per això que si ets un paio psíquicament sa, no cal fer res especial ni malabarismes per passar-los... El que més recomanen és contestar sincerament i sense pensar gaire, intentant evitar les respostes difuses o evasives...
Una altra cosa és si el test és motivacional, en què busquen un perfil determinat de personalitat... Aquí ja és més difícil saber què busquen ells concretament... Tot i així és difícil contestar pensant i calculant les respostes, ja que el temps del què disposes està molt i molt ajustat (precisament per forçar a que responguis el més ràpid possible i sense reflexionar massa...)
Bé, espero haver-te contestat!

EXAMEN DE PERSONALITAT fa 19 anys 2 mesos #2671

Pau, crec que el millor es contestar amb sinceritat i no portar l'examen empollat desde casa perque hi solen posar preguntes "trampa" t'explico:
Tu pots respondre el que ells volen en la pregunta 15 i a la pregunta 78 et poden fer la mateixa pregunta tot i que no sembli la mateixa. El que volen es que no hi hagi incoherencies en les respostes i que no et surtis d'uns limits que tenen establerts.
Si tu respons amb sinceritat ja no t'has ni de rumiar les respostes i sera mes dificil que hi trobin incoherencies.
De totes maneres hi ha gent que la prepara i li va de conya.
Espero haber-te ajudat!!

No poso cap accent perque em surt aixo ´´
Coi de tecnologia!!

EXAMEN DE PERSONALITAT fa 19 anys 2 mesos #2694

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
això es contestar amb tota sinceritat i ser tu mateix. El q pots practicar es fer molts examens d'aquests pq tinguis agilitat en respondre i llegir be les preguntes. es una manera de preparar-lo, en lo altre es ser tu mateix a l'hora de respondre

El que no em mata, em fa més fort

EXAMEN DE PERSONALITAT fa 19 anys 2 mesos #2738

L'altre dia parlava amb una amiga que és psicòloga i m'explicava que el millor es respondre amb sinceritat, encara que ells segurament tindran uns barems estipulats, tipus... que donguis cert nivell d'ansietat i no cero, ja que l'ansietat no deixa d'avisar-te que hi ha perill, i potser`a bombers interessa gent que sàpiga diferenciar el perill, i no herois que no el veuen per cap lloc i van possant la seva vida i la de companys en perill, però ja dic, això es un exemple merament especulatiu...perqué ningú sap que és el que busquen...

salut

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.123 segons
Gràcies a Fòrum Kunena