Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2780

• m-574
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
  • Gràcies rebudes: 4
Eps companys de fatiga!!

Hi ha penjat un nou examen d'opo de bcn a la pagina d'inici, però sense la correcció.
I ara què? penjem cadacú les nostres respostes?

Administradors!! Suposo k penjareu les solucions, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Els somnis són futures realitats!!

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2781

• m-574
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 85
Ep, acabo d mirar el correu.
Admin quan tingueu les solucions pengeu-les siusplau!!

Els somnis són futures realitats!!

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2790

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
trankils tot arribara...però mentres podeu buscar les respostes als vostres temaris i aixì n'ependreu més

El que no em mata, em fa més fort

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2806

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
Hola de nuevo... He intentado responder todas las preguntas correctamente, pero hay algunas que no he podido, o bien porque no encuentro nada en todo los apuntes que tengo (ADAMS y CCOO BCN) o no estoy seguro del todo. Os pongo el numero de pregunta y a ver que me podeis decir.

PREGUNTA Nº: 10, 15, 17, 18, 19, 23, 24,28,35,36,37,44,46,52,56.

Ya no hay mas...jejeje Se que son muchas. La mayoria por descarte las podria contestar pero prefiero que si alguien me las puede argumentar mejor. Como por ejemplola 19,35, y 28 que no tengo ni idea.

A ver si entre todos me ayudais, mil gracias de nuevo.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2827

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
2 preguntes:

- Es pot rentar amb aigua un ull amb una cremada càustica? (preg. 36)

- El sistema d'encebament no és aquell que consisteix a treure l'aire de la bomba per crear una depressió en el cos d'aquesta i així poder xuclar l'aigua? si és així no trobo resposta en la pregunta 46...

Jo tmbé dubto en les preguntes 19, 28 i 35. (són bastant cabronas...)

Gracies!!!!!!!!!!!

P.D: keden 7 dies... :lol:

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2832

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
David-BMB intentare respondre a les preguntes q no ho tens clar.

-10 Aki dubto pq clar...les compren totes, pertat es la D, pero no diu res del pla basic d'emergencia municiparl en la D, però segur q es la D
-La 15 no estic molt segur però suposo q es la A, pq dels materias q hi ha el q atrau mes la calor es el metal.lic per això de la propagacio de la calor i tot això,no?q el metall condueix millor la calor q una fusta o un altre material
-17 es la C, el fum no deixa de ser un gas i per tant actua com un gas, llavors per convecció.
-18 aquesta si q no ho tinc gens clar, pero soposo q es la C
-LA 19 es la C, hi ha q colocar un vestíbol prévi a cada planta amb portes RF/PF q ara serien EI,no?
-23 Aquesta qualsevol q agi fet de forestal la pot saber! :D es la C
-24 Aquesta el mateix q abans..es la D
-28 Ni pajolera ideia
-35 la primera no pq això seria en el cas de inhalacio de fum i si q es cert q al ser cremat pot haver inhalat fums, però es q això es fa en una camara hiperbarica amb una presió de 2,5-3 bars. l'altre respirem igual tant per la boca com per el nas, per tat es la D.
-36 Es la C pq si que es cert q reacciona amb el aigua, però es q igualment ja esta reaccionant amb el l'agrimal, per tat el q volem fer es desplaçar tot el caustic i aixó ho farem am abundant aigua.
-37 B tot això són simptomes de estat de shock
-44 es la C la B vol dir bomba contra indendis 3 es el cabal divit per 100, per lo tant sera 300litres el 1 en teoria es una barra / i en 40 es la presió.
-46 jo estic com el jordy_sowter, no trobo resposta a la 46
-52 la D si no entra aigua al sistema hidraulic de l'eina, pot treballar igualment. i el de l'oxidació...no necesseriement tenen q ser inoxidables, per despres de haver fer servit l'aparell, si el rentes be, no te pq oxidar-se
-56...soposo q volies dir la 55...dons esta clar q per molt 4x4 q sigui, el moment bolcada no tel treu ningú

El que no em mata, em fa més fort

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2835

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Gracies kiki! Casi totes les respostes que has donat, son les que he possat jo. La pregunta 55 em referia a la pregunta 53... La 55 es facileta jeje.
Sobre la pregunta 19. Els acensor en sector d'incendi, han de tenir un vestivul previ, pero el que no entenc, es al final que diu a totes les plantes del sector inferiro. No se a que es refereix.

A veure si algú te resposta per la 28, 53 y 54. Creo que la 53 es la c y la 54 la a.

Enga, gracies a tots. nomès resten 6 dies! jeje

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2836

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Nasss...
Respecte a la pregunta 10, el pla basic d'emergència municipal i el pla de protecció civil municipal (PPCM) són el mateix, per tant és la D.
Respecte la 54, jo diria que es bloqueja la suspensió (B).
La 53 si que és la C.
Totes les que ha dit kikiskywalker tik d'acord.
Ara se'm resisteixen la 28 i 46.
Sort!

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2843

La 28 es la B, els halons estan prohibits perque contenen CFC's, que son gasos d'efecte hivernacle i ataquen la capa d'ozo (tot i que mes aixo darrer que no pas l'efecte hivernacle).

Suposo que la resposta del protocol de kioto esta posada per despistar per si algu recordaba algo del Protocolo de Montreal, que es el de la capa d'ozo.

La veritat, es que considero que hi ha força preguntes que no saps la resposta correcte perque estan mal redactades. La resposta correcte, a vegades la redacten tant malament que sembla incorrecte.

Sobre la 46, es la D, suposo que esta mal escrit i hauria de posar, eliminar l'aire de la bomba.

53 - C
54 - B

Algu sap alguna web on pugui trobar una llista bona dels "drets fonamentals" es que a cada lloc diu una cosa diferent, i en alguns hem diu que el dret a la propietat privada i a la herencia existeix, i en altres sembla que no, ... estoy perdido !!

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2844

JO DIRIA QUE LA RESPOSTA 17 ES LA B, LA RESPOSTA 24 ES LA A I LA 28 ES LA B.

Jo tinc dubtes sobre les preguntes: 15,18,22,35,38,49

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2845

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
La 24 és la D. Una motobomba va amb un motor d'explosió, i dins dels motors de combustió interna, estàn els d'explosió i els de combustió.

15-A
18-C
22-C
35- no t'ho sabria dir. :shock:
38-D
49-A

Diria que estàn be.
:lol:

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2847

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hola Keny,

Sobre la 24, al final crec que en kikyskiwalker te raò, la 24 es la d. Una autobomba pot funcionar amb un motor de combustió intern. Segons el apunts de CCOO, diria jo que es la d.

15, Jo tampoc estic segur, pero per descarte diria que es la a. El material que pitjor es comprota davant el foc es el ferro, la b es ferro amb un recobriment RF-60, osigui que a de ser la a.

22: L'aigua es incompatible amb un foc de metall, per tant la a i la b no poden ser, y la pols ABC, como diu es efectiva per a focs ABC, per tant el metall seria foc de clase D i no es aconsellable. La sorra seca si que es aconsellable en focs de clase D. Per tant la rsposta es la c.

38: En aquesta tambe pot crear confusió. El nom onu suposo que es refereix al numero onu. Les instruccions de seguretat van a la fitxa de seguretat. Jo diria que la resposta correcta es la d.

49 El pericó sinfonic em sembla que es la S que fa la sortida d'aigua d'un bater, en castella crec que es "SIFON", per tant, per descarte crec que es la d, de desguas ja que forma part de la instalació de tuberias d'aigua residual de un water.
Aquestes crec que son correctes. Les demes no les se. Sort.

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2848

merçi company, la 24 em fa ballar el cap la resposta A, esque això del diposit de l'aigua per encebar crec que es correcte, encanvi la resposta D per mi un motor de conbustió interna es un motor de gasoil, no en feu cas soc tossut merçi.

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2849

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Osita, la 49 no em feu cas. Ara que miro no té sentit. Potser te rao el jordi en que sigui la a. Aixi que ni idea...

Examen opo 2004 fa 19 anys 2 mesos #2850

La motobomba ja ho diu el nom funciona amb un motor.
Tu et confons amb la turbobomba que aprofita l'aspiració que provoca passar aigua per el cos de la bomba per aspirar.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena