Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 2 mesos #33438

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Companys, després de preguntar i tornar a preguntar, sembla que la opo de Barcelona sortirà per setembre??? oi? com ho veieu??

Es el meu primer cop, em desvirgo com a opositor a bomber i no em queda gaire clar com anirà el tema. Suposant que es faci com dieu per aqui al setembre, aixó qué voldria dir a nivell de calendari de proves?

Podria ser algo tipu: publicació a primers de setembre, examen de coneixements a finals i físiques entre mitjants i finals d'octubre, o com ho veieu.

Algu sap més o menys quin plaç de dies acostuma a passar entre publicació de convocatòria i la primera prova de coneixements, i entre aquesta i les físiques?? I si ja no es demanar molt entre les físiques i la conducció quants díes tenim per fer pràctiques

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 2 mesos #33439

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola compamy i benvingut.

Dsde que es publica la opo i es fà el primer exàmen, pot passar perfectament, mes i mig. Pensa que es publica, desprès 20 dias naturals per fer les instancies, el q tringuin en publicar els admessos, y exclossos provisionals, 10 dies més per poder reclamar, alegar o presentar algun paper. Una setmaneta més per publicar les definitives i data del 1º examen. Calcula que com a mínim tot això durarà mes i mig. Desprès si que va com un llamp, cada 15 dies més o menys es farà una prova.
Cuan començà? Jo he escoltat de tot, Instancies per juliol i 1º examen septembre... que fins a finals d'any rés...etc etc....
Ara toca esperar i entrenar dur. Molta sort en la teva 1º opo.

Salut.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 1 mes #33568

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo vinc a aportar més llenya al foc sobre els rumors...

Segons certs "alts càrrecs" de Barcelona ( se dice siempre el pecado pero nunca al pecador ) cap alla setembre-octubre es publicarà la convocatoria pero que fins Gener-Febrer no començaran els examens.

Sera veritat ? sera mentida ??? Sigui quin sigui al final el resultat, tenim un estiu ben relaxat per no haver d'estar pendents d'examens i haver d'estar estudian a la platja mentre prenem el sol i recitar els titols de la prostitucio española mentalment mentre prenem una cañeta al nostre xiringuito preferit.

Salut !

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 1 mes #33569

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Si rampa si.... el estiu al sol o al costat de un glaciar a l'altre punta del mon jajajaja

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 1 mes #33570

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

David-BMB va escriure: Si rampa si.... el estiu al sol o al costat de un glaciar a l'altre punta del mon jajajaja

Calla pudrit , bon un per anar a parlar ... hem jugaria els kinders a que el programa de Callejeros viajeros es teu :P

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 3 setmanes #33707

• b-203
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 0
Hola a tothom, com esta el tema hi ha nous rumors? segueix tot a l'aire o qué?

Seguim amb el mateix, es mantenen els dos rumors més recurrents del foro? Setembre i finals d'any aquestes segueixen com a rumors més ferms?

Mentiu, inventeu rumors o informeu de novetats, però siusplau que passi algo jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

No podem passar tot l'estiu sense un rumor, alguna cosa a la que aferrar-se encara que després sisgui mentida.

Em sembla que ho porto molt malament, vaig a seguir amb el temari

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 3 setmanes #33709

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Estamos ya de los rumores ... hasta los huevos .. ¿ me entiendes ???
Yo por mi plaza, mato, maaaaaaatoooooooo
¿ me entiendes ???

Haya tranquilidad que en setiembre tenemos bases para hechar instancia en Barna

Si si, pero con la falta de dineros y las fiestas que hay, hasta Enero no se examina ni dios.

Haver compañeros, dejaros de tonterias y estudiar y entrenar como salvajes que tarde o temprano todo llega y luego todo son prisas y quejas.

No hagais caso a nadieeeeee, disfrutar del verano, ir a la playa, ligar, salir, iros de vacaciones, todo es mentiiiraaaa. Los libros a la hoguera por san juan y las bambas a la lavadora que se refresquen. VERANO SABATICOOOOOO

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 3 setmanes #33712

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
Rampanat un dia m'has d'explicar com tu fas he!!!jajajaja
com es posen les fotos????jo no he pogut mai....

ETS UN MÀQUINA!

Calendari opo Barcelona fa 16 anys 3 setmanes #33713

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Voluntari que hem vols robar la franquícia de pallasso del foro o que ????

Hi han varies maneres de penjar fotos, jo el mètode que busco es tirar de google. Quan se m'acut una parida, vaig al google i busco imatjes que m'agradin per representar-la.

Un cop tinc una imatge localitzada, hem copio l'adreça de la imatge (ctrol+c )i la pego aquí al quadre de resposta ( ctrl+v ) pero al següent lloc:

Aquesta adreça es pega al següent lloc.
Quan respons un post o n'escrius un de nou, sota l'assumpte tens una barra d'eines per escriure en negreta , itàlica, caselles on fique quote, code... etc.
Doncs n'hi ha una que fica Img.
On tu vulguis pegar la foto clikes Img i entre els corchetes ja s'et queda el cursor parpadejan i alli es on has de pegar la direcció de la foto que tens triada.

Només vigila amb el tamany de les fotos que si son molt grans molesta a la vista.
Per 200 euros et faig un curs de APM Man, et passo un grapat de psicos i 4 esquemes :D I tot homologat per la reial academia de payassos del Macdonalds junt a 0,3 punts de merits per la opo de Barna següent :D

Buenu, i esosto essososto esostodo amigos

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.179 segons
Gràcies a Fòrum Kunena