Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3362

• edy21
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 20
  • Gràcies rebudes: 0
Se aprueba la jubilacion a los 59 años. Entrara en vigor el 1-1-2008 a por vuestra plaza que son pocos y cobardes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3367

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Conec un bomber q em sembla q m'ha esta guardant la seva plaça, pq quan es es jubili l'any q bé, entrei jo per ell. 8)

El que no em mata, em fa més fort

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3369

edy21 va escriure: Se aprueba la jubilacion a los 59 años. Entrara en vigor el 1-1-2008 a por vuestra plaza que son pocos y cobardes

Aixo es cert? d'on has tret aquesta noticia?

Salut!

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3374

• edy21
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
podeis buscarlo en noticias en el google

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3382

FABULOSA???? Realment pensau que és una bona notícia??? doncs aquesta és una més dels miratges de bombers.
Aneu una mica equivocats....pot se bona noticia pels bombers que ar tenen 54 o 55 anys que s'acolliran a aquest pacte i pagant 50 eurillos més al mes en pocs anyets estan jubilats i amb 100%.
pero pels que fa poc que hem entrat o per aquells que encara no heu entrat? si l'únic que això significa és que entrareu i ja començarant retenint-vos deu mil peles més del sou. i per què??? per una jubilació que vindrà en 25,30 o 35 anys?? ves a saber com està la situació llavors. si s'ha privatitzat bombers de BCN, si estem amb la gene, si simplement com a tendencia general que s'allarga l'edad de jubilació.
Perque no és que a bombers s'escurci. el que han fet és crear acordar uns coeficients de reducció que depenent els anys que portis cotitzant, et pots jubilar abans d'hora. PErò sempre sobre la base general dels 65 anys.
no sé tius, jo l'únic que sé que això a mi m'afectarà amb 60€ menos al compte cada més. A mi que no em vinguin amb rotlles de jubilació si el que vull és treballar. a mi que em vinguin pagant le shores extres a preus raonables o que em pugin el sou.
i no és que no estigui content eh.....segueixo pensant que el decidir entrar a bombers ha estat la millor elecció de la meva vida, però un cop a dintre veus que sempre hi ha coses que pulir i que tothom escombra cap a casa.
una abraáda i que la sort no desaparegui en les opos.

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3384

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
home...tiu q amb un sou de bomber, per 60 euros tampoc et passara res.
I si esta molt bé q vulguis treballar tota la vida de bomber fins q et moris als 100 anys, però q et fiquin amb 61 anys per exemple en una industria o q et facin corre montaña amunt (q algún en podria fero)generalment no es pot fisicament.

El que no em mata, em fa més fort

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3387

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Kiki,
Tens raó en que hi ha determinades edats en què ja no es poden fer segons quins serveis, o no amb totes les garanties desitjables... i també és cert que no ve de 60€ (tot i que a l'hora de pagar hipotèques i volkswagens transporters tothom s'ha d'apretar el cinturó... :wink: ).
El que em sembla que el Bomber vol dir és que hi ha altres solucions... Què hi ha de la segona ocupació??? Podrien establir una edat màxima de servei actiu, i a partir de llavors passar a segona ocupació... De totes maneres, crec que això es pot continuar fent... La prejubilació és una opció... Tot i que ja t'estiguin retenint més calers des del primer dia...
En fi... Una moneda sempre té dues cares... no?
Salut!!

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3393

• edy21
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
pues yo que todavia estoy en la calle trabajando de mecanico de ascensores y no entiendo de sueldos ni de retenciones solo veo esta noticia desde el punto de vista que se van a crear nuevas plazas de trabajo, es decir las personas que se jubilen tendran que ser remplazadas y esto creara una demanda fenomenal para mi aspiracion a ser bombero algun dia.
Ya hablaremos de sueldos cuando esteis dentro

fabulosa noticia fa 19 anys 1 mes #3411

Correcto, yo estoy contigo edy ya habrá tiempo de hablar de sueldos cuando estemos dentro, pero si la jubilación anticipada incluye el sacar mas plazas ahi nos vamos a beneficiar nosotros porque esas plazas habrá que cubrirlas y eso quiere decir que de momento el chorro de plazas anual no parará de momento.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.160 segons
Gràcies a Fòrum Kunena