Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36835

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
hola a tots ,e pujat per primer cop al teoric del carnet c i e suspes per 3 errors,se perfectament les preguntes que e fallat,estic fent el teoric per lliure.
las 1ª era:
el diposit del netajaparabrises te algun manteniment?
a,si omplir-lo al maxim
b,no
c,si omplir-lo i mirar que estigui el mes a dalt posible perque per l´efecte de la gravetat.....(no recordo com seguia)

jo e posat la, c, tinc test que en diuen que es la a, i d´altres que en surt que la bona es la de la gravetat.

l´altre pregunta era:
si la carrega sobresurt per la part trasera i tapa les llums de posicio ....:
a,no circularem
b,posare el panel reflectant que avisa que sobresurt la carrega(etc).
c,posare el panel reflectant que avisa que sobresurt la carrega hi ha mes posare unes llums de posicio adicionals.
jo e posat la c.

gracies per la ajuda!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36836

A la primera pregunta..... la resposta segur que era la A, sempre al màxim (com tota massa a la Terra està sotmesa a la força d'atracció gravitatoria.....gravetat.....si es buïda per la força de la gravetat es que té un forat....)

La segona pregunta no estic segur.....diria que no pots tapar les llums amb la càrrega..... a veure si algú ens ho aclara.....

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36844

hola companys, en un autocar no pot sortir mai cap mena de càrrega, estem parlant de transports de passatgers no mercaderies i en tot moment hem de vetllar per la seguretat dels mateixos, a llavors és la a- no circularem.
es busquen alternatives en cas d'excés de càrrega, remolcs, lloguer de transports, etc però l'autocar sempre intacte

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36845

i la primera, per lògica seria la a- si....(sempre hem de tenir tots els nivells correctes...) omplir-lo al màxim?? bé, quan fem nivells l'omplim estar clar, igual pasa amb l'oli a nivell, l'aigua del radiador a nivell...etc
a l'hivern hi podem posar una mica d'alcohol, ho dic per experiència, porto tràiler, hi va bé perquè no és glaça, és un remei cassolà, venen unes ampolletes que fan la mateixa funció, però et claven bastant..

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36853

hola, m`acabo de treure els carnets i si la càrrega tapa els llums no pots circular, encara que ho senyalitzis,n`estic segur.
El dipòsit del líquid netejaparabrises no té indicat el nivill màxim i mínim com l`anticongelant o el líquid de frens.... per tant l`has d`omplir quan el vegis buit.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36859

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

MUXU va escriure: hola companys, en un autocar no pot sortir mai cap mena de càrrega, estem parlant de transports de passatgers no mercaderies i en tot moment hem de vetllar per la seguretat dels mateixos, a llavors és la a- no circularem.
es busquen alternatives en cas d'excés de càrrega, remolcs, lloguer de transports, etc però l'autocar sempre intacte

hola,es el carnet c no el de autocar...

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36860

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

raulete va escriure: A la primera pregunta..... la resposta segur que era la A, sempre al màxim (com tota massa a la Terra està sotmesa a la força d'atracció gravitatoria.....gravetat.....si es buïda per la força de la gravetat es que té un forat....)

La segona pregunta no estic segur.....diria que no pots tapar les llums amb la càrrega..... a veure si algú ens ho aclara.....

gracies,tinc test que en diuen la a per bona i d´altres la bona donan la de la gravetat,aixo m´ha fet fallar a l´examen....

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36861

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

bamboo va escriure: hola, m`acabo de treure els carnets i si la càrrega tapa els llums no pots circular, encara que ho senyalitzis,n`estic segur.
El dipòsit del líquid netejaparabrises no té indicat el nivill màxim i mínim com l`anticongelant o el líquid de frens.... per tant l`has d`omplir quan el vegis buit.

ok gracies,al llibre no especifica res de que fer si la carrega tapa les llums.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36876

aaaaiiii!!! si si perdó, mare meva com estava ahir a la nit !
la resposta a la primera pregunta és la b-posaré el panel reflectant que sobresurt la càrrega i a més a més unes llums de posició addicionals.(i si teniu un llum taronja giratori, millor que millor, els que transporten molt sovint vigues, etc... el solen portar, encara que no és obligatori, però si que sempre s'ha de senyalitzar la part de la càrrega que surt amb un reflectant(amb els cotxes recordeu el drapet vermell?) i fonamental que les llums es visualitzin i si no... unes alternatives com fan els transports de porta-cotxes quan allarguen el remolc.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36877

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

MUXU va escriure: aaaaiiii!!! si si perdó, mare meva com estava ahir a la nit !
la resposta a la primera pregunta és la b-posaré el panel reflectant que sobresurt la càrrega i a més a més unes llums de posició addicionals.(i si teniu un llum taronja giratori, millor que millor, els que transporten molt sovint vigues, etc... el solen portar, encara que no és obligatori, però si que sempre s'ha de senyalitzar la part de la càrrega que surt amb un reflectant(amb els cotxes recordeu el drapet vermell?) i fonamental que les llums es visualitzin i si no... unes alternatives com fan els transports de porta-cotxes quan allarguen el remolc.

jejeje crec que et confons un altre cop,sera que de la pregunta 2 la que tu dius que es la bona es la c,que va ser la que jo vaig marcar,pero segons en diuen la bona seria la de,no circular,perque la carrega no pot tapar les llums de posicio.en el llibre no diu res de si la carrega tapa les llums que fer....

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36879

Si m'accepteu el consell, el que s'ha de fer per treure's la teòrica de tots els carnets ràpid i sense perdre ni un minut de l'estrictament necessari és anar a qualsevol autoescola de les que disposen del programa d'ordinador que té les preguntes dels exàmens tal qual te les trobaràs redactades el dia de la prova. Em penso que es diu Autoaula el programa aquest i també pots fer els test des de casa. La resta és perdre un temps que no sobra. Ho dic per experiència... només em calia memoritzar 15 test en un parell de dies i apa, a examen.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36880

• dome38
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

Joice va escriure: Si m'accepteu el consell, el que s'ha de fer per treure's la teòrica de tots els carnets ràpid i sense perdre ni un minut de l'estrictament necessari és anar a qualsevol autoescola de les que disposen del programa d'ordinador que té les preguntes dels exàmens tal qual te les trobaràs redactades el dia de la prova. Em penso que es diu Autoaula el programa aquest i també pots fer els test des de casa. La resta és perdre un temps que no sobra. Ho dic per experiència... només em calia memoritzar 15 test en un parell de dies i apa, a examen.

tinc un amic que te una autoescola racc pero no fam el carnet c,pero tenen el test que dius,anire a fer-los.

PREGUNTA DEL CARNET C fa 15 anys 6 mesos #36882

• voluntàri-palau
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 589
  • Gràcies rebudes: 2
efectivament la càrrega no pot tapar els llums de posició.
En el meu llibre si que ho posa. Tema 2. DISPOSICIÓN DE LA CARGA.
Llei de circulació (14.1)

La carga transportada en un vehículo, así como los accesorios que se utilizen para su acondicionamiento o protección, deben estar dispuestos, y si fuera necesario sujetos, de tal forma que NO PUEDAN OCULTAR LOS DISPOSITIVOS DE ALUMBRADO O DE SEÑALIZACIÓN LUMINOSA, LAS PLACAS O DISTINTIVOS OBLIGATORIOS Y LAS ADVERTENCIAS MANUALES DE SUS CONDUCTORES.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.224 segons
Gràcies a Fòrum Kunena