Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37703

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Bueno compi-oponents , igual que a Gene diumenge 27 queda convocat un tullidinar per tots nosaltres.
Alguns ja ens coneixem en persona d'anteriors tulliquedades, d'altres només de compartir batalles per aquí, així que animeuvos tots i el diumenge 27 queda convocat un dinar per tothom que es vulgui apuntar.

Es pot venir acompañat de la dona, la xicota, el gat, la sogra... En principi quedariam al finalitzar les proves per davant l'entrada de la Uni, algú de Barna que se la conegui de pe a pa pot proposar algun lloc en concret per evitar confusions, rollo .. nomes sortir per l'entrada de la Uni a ma dreta a 50 metros hi ha un quiosc, doncs alli.
Podem anar per alli a la aventura a buscar un garito o si algú coneix algo xaxi i econòmic que suggereixi i feina que ens ahorrem.

Bueno, hi ha gent d'aqui que no tenen opció a triar si venen o no, estan obligats si o si ja que han vingut d'altres cops i si no venen es considera planton i et treuen 0,5 decimes al psico, estic compinxant amb el tribunal.

La ex-mestressa de la casa ( La Climber ) quasi segur que vindrà, si no ens beneeix la taula estem apanyats per aprovar, necessitem les seves bendicions.

Bueno, aneu confirman els que vindreu mes que res per quan acabin els examens saber mes o menys els que som no sigui que estiguem alli 4 gats esperan 2 hores i no aparegui ni cristo.

Ah !, no valen escuses ja que a les hores que sortim, tots hem de dinar, a un lloc o a un altre i jo vinc una miqueta mes lluny de valencia i una hora mes amun avall de tornar a casa no treu de res.
Compença de sobres les rialles i l'experiencia de estar tots els tulliforeros alli arroplegats.

Au, anims a tots !!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37705

Amb mi ja hi podeu comptar crack.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37707

que no passi com la ultima vegada que jo encara busco !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

s'ha de confirma el lloc
que si es queda amb una parada d'autobus que i sigo
si es queda al costat d'una bustia que i sigo
que si es queda al kiosc que i sigo
si es queda al costat d'una gabina telefonica que i sigo
que si es queda a la rotonda que hi ha una pilingui que i sigo
si es queda a la porta de la uni que la uni tingo porta

perdoneu pero ho tenia de dir !!!!!!!!!!!!!

SER O MORI !!!!!!!

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37710

contad conmigo, pero no se si al final podre ir a barna

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37746

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Aqui encara fa falta gent... ejem !! Vaa dropos, apunteuvos !

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37795

Hola companys, sóc nou per aquí!! :D
Si no us sap greu potser m'apunto al dinar per coneixer-vos, però no es segur.

SALUT!!

Salut!! i força estudi... i molt entreno!! B)

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37858

val, i de menu ???
que hi ha PIZZA FAMILIAR !! GUARRA!!! per cap

SER O MORI !!!!!!!

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37863

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Tu Ebro castigat, bocadillo de lasaña i a fregar els plats :D

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37875

Jo tinc una curiositat. Què vol dir lo de tulli de tullicomida? Jo si la dona i els fills em deixen m'hi apuntaré.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37882

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Rampaaaaa!!! Veo que te has hecho con el poder absoluto del forotrix, y que sigues como siempre echando un cable a los opositoneófitos y a los opositoveteranos. Y sobretodo arrancando carcajadas, optimismo y buen humor.

Sabes que de muy buen gusto iría a la tulliguarricomida (joer Ebro, eso de pizza guarra familiar suena que te cagas, y ya si le sumamos un postre más guarro aún, ya ni te cuento 8) ), pero también sabes que ando más liada (en cualquiera de sus acepciones … :lol: ) que el final de Falcon Crest. Así que con todo mi pesar, os tendré que enviar las bendiciones telepáticamente.

Como pasarás el primer destrelasso, ya organizaremos otra :wink:

Además, me queda pendiente conocer a Ebro (culpa tuya Ebro, que no supiste encontrar un simple quiosco … jejejeej), a Joice, y a algún otro loco de por ahí. Además de recoincidir con David El Fragilucho (jojojoj) y Lluís.

Así que nada, muchísimos ánimos para el día 27 !!!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37883

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

Luigi va escriure: Jo tinc una curiositat. Què vol dir lo de tulli de tullicomida? Jo si la dona i els fills em deixen m'hi apuntaré.

Luigi, es una laaaaaarga historia, que tiene sus orígenes quién se acuerda cuándo.

Un tullido en una persona que tiene un defecto físico. Unos cuantos por aquí, en plan de cachondeo, empezamos a usar esta palabra a modo de "insulto" cariñoso, (por ejemplo: "eres un tullido"). Omitiendo la palabra mental (es decir, tullido mental), veníamos a decir "estás mal de la azotea".

De tullido cogimos lo de tulli y lo acoplamos a cualquier palabra para hacerla más graciosa. :wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #37912

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

Luigi va escriure: Jo tinc una curiositat. Què vol dir lo de tulli de tullicomida? Jo si la dona i els fills em deixen m'hi apuntaré.

Nacemos, crecemos, nos hacemos opositores, nos convertimos en Tullidos y si luego Dios quiere .... Uno consigue ser bombero.

No se puede ser bombero sin antes haver sido Tullido ni se puede ser tullido si no se quiere ser Bombero.

Se le llama ... ley de la Tullirelatividad de MarClimber.

Alabada sea nuestra meastra y guia espiritual, gracias por comparecer entre nosotros y entendemos perfectamente que no puedas hacer acto de presencia en la Tullicomida de este año al haver pasado al nivel de bombera.

Seguiremos tus pasos y honraremos tus deseos y respetaremos tus decisiones ama.

P.D. : Consejo ... para no escribir cosas raras como las mias prohibido hacer efais mientras se bebe colacao turbo a estas horas de la noche.

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #38448

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Falten 7 dies vastruusoooooss !!!!!!!

Com que ningú diu res i jo no conec Barna demoment l'únic que puc dir es de quedar per davant la porta principal de la Uni quan tot acabi.

Encara que no ens coneguem en persona tothom escampará la boira ràpidament i pocs quedarem per l'entrada miran les mussaranyes per veure si ens reconeguem , tot i que podem especificar la roba que portem o portar una pancarta com als aeroports on fiqui ... JO VINC A LA TULLICOMIDA :D

Demoment confirmats som :

RampanaT
Almendro
Ebro
Joice

¿ Que passa aqui ?? tot l'any missatges de hola compis, hola companys de guerra bla bla bla i a l'hora de la veritat ningú be a cruspir el dia del juicio final ????

Molt malament.

Climber no pot venir que esta liada d'examens a l'escola i d'amores aranesos.
David-Bomber diu que no be ja que te uns altres compromisos ( Desertoooooor )
El puta de l'aparellador esta a Noruega i ni es presenta ( TU SI QUE VALES !!!! )

En fin, animeu-vos que les tullicomides son tot una experiencia, sobretot coneixer-nos en persona !

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #38469

que faran 4 pallassos el dia 27 al examen tipo test ???

SER O MORI !!!!!!!

TulliComida 27/2011 fa 15 anys 5 mesos #38470

TACHAN!!!

(Et passes el dia escoltant ona fm, putilla!!)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.225 segons
Gràcies a Fòrum Kunena