Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3773

• muchojipidepostal
  • Avatar de muchojipidepostal Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Hola a tots, estic supermegagobiat, l'unic lloc que he trobat que em puguin fer el certificat medic oficial em demanen 80 euros, no ho trobeu exagerat? sabeu si el metge de capçalera pot o esta obligat a fer-ho? l'any passat el meu em va dir que no tenia l'obligacio i vaig haver d'anar a un altre, bueno espero ansiosament resposta.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3778

per cert, jo vaig anar al de capçalera i no em va posar cap problema... obligat no està però .... deu de fer-ho

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3779

Com a molt te'n poden demanar 20-30€, tot i que pots trobar algú que te'l faci de gratis.

El problema és que al ser un certificat oficial del col·legi provincial de metges, només per posar-hi la signatura el col·legi li cobra al metge uns diners, i lògicament, et voldran cobrar com a mínim el que el col·legi li cobra a ell.

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3780

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ei MJDP,
Normalment als llocs on fan revisions per als permisos de conduir, llicències d'armes i d'altres revisions, no solen cobrar més de 40-50€...
Mira de trobar altres centres si el de l'ambulatori no t'ho fa...
Fins diumenge!!!

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3781

no se si serà diferent en cada lloc... jo soc de valencia i aci sols he hagut d'anar a comprar-lo a l'estanc i el metge de capçalera me l'ha fet de forma completament gratuita... i el certificat a l'estanc solament m'ha costat 3'48 euros...

Quanta pasta pel CMO? fa 19 anys 1 mes #3784

• muchojipidepostal
  • Avatar de muchojipidepostal Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 239
  • Gràcies rebudes: 39
Vale tius us explico: per fi he trobat un paio que m'ho fa, aquest ultim per 20 euros i no els 80 que em demanaven fa una estona, per altra part el metge de capçalera t'ho pot fer si vol, pero no te l'obligacio, aixi m'ho han confirmat a la delegacio vizcaina del departament de sanitat, a tarragona pel carnet de socorrista recordo que si que m'ho va fer el de capçalera aixo confirma el que "si vol t'ho pot fer", bueno chatus vaig cap alli a que m'ho faci, venga ens veiem diumenge, despres de 10 hores de tren (putadon).

"Centra't en el que pots fer i no perdis el temps en el que està fora del teu control"
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena