Jo només dir-te Jonni que si utilitzes el buscador del foro, t'enportaras una curiosa sorpresa al veure quins individuos son els que continuament aporten respostes, opinions, humor , etc.
També t'enportaras una bona sorpresa de veure quins individuos no es cansen de contestar y dedicar el seu temps, a respondre preguntes que es fan continuament i s'han contestat 1000 cops pero el que entra ni es molesta a buscar, agafa la via ràpida.
També trobaras la quantitat de individuos que pregunten , agafen i desapareixen sense donar les gràcies.
Veuràs els individuos que conetesten coses les quals googlejan amb un minut es troben pero mira, aquell dia se senten solidaris i feliços pel que sigui i tornen a dedicar un temps a contestar.
Tots aquests individuos dels quals t'has endut una mala impressió, i t'has montat "la paranoia" com si fos una tullipandilla compinxada , els veuràs contestant sempre i ajudant sempre.
I et puc assegurar, que quan hagi passat la opo de Barcelona, si no han pogut entrar en aquesta opo, serán els unics que continuaran per aqui rondan cada setmana ajudan, riguen, fen el ganço, aportan, etc.
La resta, si te he visto ni me acuerdo y hasta la siguiente no me molesten.
Simplement tots els foreros anonims que es dediquen a mirar i no participar. A pispar i no aportar. I cert dia es decideixen a registrar-se, abans de criticar, mireu l'historial de la gent que aneu a criticar per evitar polèmiques per si esteu equivocats i no u creieu.
Aquest es un tema que es pot mirar desde molts punts de vista.
Jo per exemple, aixi ho dic i al que li sembli be be i al que no pues ho sento, vigilo molt la informació que dono i a qui li dono.
¿ Perque ??? Pues perque per sort o desgracia porto 3 anys per aqui al foro, lluitan per una plaça i encara no l'he conseguir enlloc i estic fart de veure tot tipus de caradures.
Gent que m'envia privis del rollo .... ei Rampa , veig que estas molt ficat en el tema. Hem podries enviar bla bla bla ??? Molta educació i un cop a rebut la informació desaparex del mapa i ni les gracies.
Gent que per privi t'ofereixen cosetes a canvi d'altres i els hi envies info i no reps res de res.
En fi, veus de tot que et fa cambiar una mica el xip.
I arriba un moment que en el tema d'intercanvis passes de tot i no es per despreciar a ningú. Si no perque el temps passa i al final tot depen de tu. D'espavilarte i espavilarte ja que ningú et regala res. T'has de moure, apuntarte a academies, anar a la biblio, comprar llibres, gastar-te calers, etc etc. Invertir calers i moltes hores i com que a tu ningu t'ho ha regalat, doncs tampoc ho faras.
Aqui molts utilitzen molt la paraula companyerisme, pero penso que no acaben d'entendre realment el que vol dir.
Exemple: Jo , igual que molts, tinc tots els TEA que et puguis tirar per la cara i psicos de Mendez y no se que polles mes. Tots els Efais, tots els Dats, BOMCAMs i su puta madre.
Que maco sona oi ??? Pero m'he tirat un any senser a una academia pagan 100 euros al mes i fen les mil i una per poder fotocopiar-los.
He invertit moltiiiisimes hores a la biblio i googlejant per recopilar. Mentre he fet tot aixo coneixes gent i intercambies.
Tu creus que si hem be un opositor i hem diu .. ei company que fa poc que començo, passa'm el que tens que per algo som compays, jo li passare ??? Lògicament no, i no es que siga mal company si no que cadascu ha de fer la seva feina.
O es que al curro, el company de turno et fa la teva feina perque a final de mes cobris sense fotre res ???
En fi, tot aquest rollo per dir-te Jonni que no estic d'acord amb tu. No se quan temps portaras opositant pero et puc assegurar que quan portes 4-5 anys deixante la pell, combinanu amb la feina, treballan, la dona, la hipoteca i mil histories mes el xip es completament diferent de quan comences o portes 1 o 2 anys.
Una opo pot ser un cami molt molt llarg i molt dur on al final tot sera una batalla contra la teva ment per aguantar on tot dependra de tu.
Com comencis a esperar coses dels demes, estas caput.
Au xavals, vaig a repassar una miqueta.