Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38652

• jonni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 1
Recordo els meus inicis per aquí, primer només entrava sense ser usuari registrat, veia els temes que creaveu i opinions diverses que deieu.
Em va semblar molt correcte i alhora didàctic i funcional, fins que un bon dia em vaig decidir fer-me membre de ple dret registran't-me i creant-me un compte personal.
Vaig intervenir en algunes qüestions d'hidraulica i poc més.
Arribat un dia veient el companyerisme i el "bon rotllo" que alguns ara proclamen (JOICE, UNGOLIATH, SMEAGOLS, JMB etc...) vaig decidir crear un tema per informar-me sobre com anava això dels PSICOS i si algú m'en podia fer arribar algun, (ENCARA ESPERO ASSEGUT QUE APAREGUI L'EPONTANIETAT I EL COMPANYERISME QUE EN JOICE PROCLAMA), com us podeu imaginar ningú m'en va enviar cap.
Llavors pobre de mi, vaig decidir intercanviar tests de PSICOS per l'exàmen de SAFETY i resulta que sóc un mal company, i a més NO col·laboro a que es mantingui aquest petit "chollete" del fòrum tal i com ho defineix el nostre gran amic JOICE.
En fi que cadascú pensi el que vulgui però fent-ho així he aconseguit varis test de PSICOS.
A mes també voldria dir que em fa la impressió que aquest fòrum és cosa de 3 o 4, ells ho comparteixen tot entre ells i les altres som els dolents d'aquest gran "chollete"
Ah! i PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR!

SALUT!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38653

Et responc per al·lussions. Aquí tots ens tirem els trastes al cap de tant en quan. Forma part del "chollete". Bé tots no, només els que hi participem. La resta s'ho mira sense intervenir, es crea una opinió de nosaltres, aprofita el que li sembla i fa la seva sense fer soroll... tan lícit com opinar. Lícit i legítim, però no gaire elegant. No em negaràs que per aquesta gent, el fòrum és un petit chollo. Una font de conèixements gratis. Però i si la gent que hi participa (jo només ho faig quan puc i sóc un currela que no disposa de moltes hores) ho deixa de fer? Llavors el chollete s'acaba. No crec que hagi dit cap mentida.

Personalment (ja que m'has nombrat) m'agrada ajudar als demés i els que em conèixen ho saben. Però no soc ingenu. Com deia l'Ungoliath, sé que si ajudo, seré ajudat. No soc la Mare Teresa. Ni jo ni ningú d'aquí. Som opositors i per tant, rivals. No et prenguis com una cosa personal el que et vaig dir ahir. No tinc el gust de coneixer-te, per tant no ho pot ser.

Ja has vist que algú ha compartit el material que intercanviaves ahir. Si tots el tenim, el podem debatre aquí, discutir les preguntes difícils i aprendre.

En fi, marxo a la biblioteca que la tarde serà molt llarga.

Salut.

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38659

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Molt bones,

ho sento jonni però no comparteixo el teu punt de vista, jo sóc dels que xupa més del que dona, simplement xk no tinc gaire cosa a oferir, no tinc psicos molons per passar ni superexàmens ni tampoc sóc un crack en els temes del teòric, de tant en tant intento donar resposta a preguntes que crec k puc respondre i poca cosa més (ja m'agradaria poder aportar més la veritat!); per això estic molt agraït aquest fòrum que de tant en tant pengen preguntes interessants i informació útil per l'opositor.
No demano més i entenc que la funció d'aquest fòrum és aquesta, donar-nos un cop de mà entre tots i ja està, no dir: eh! necesito tal cosa i si no me la doneu és que no sou bons companys! les coses no s'aconsegueixen així, cadascú s'ha de buscar la vida. En aquest sentit jo no demanaré que la gent em passi psicos ni exàmens pel morro, trobo que és tenir molta cara dura i poca comprensió del que vol dir una oposició, i menys amb gent que ni tan sols coneixes! ajudar si, demanar l'oro i el moro no tiu!
et queixes d'uns personatges que segurament tan donat resposta a dubtes que tenies, i que més vols?? que algú pengi l'examen que sortirà? o el psico que sortirà? si algú ho tingues (cosa moooolt improbable) entendria perfectament que no el penges, tots ens hi juguem el pa de cada dia!
Si tu vols intercanviar informació per informació em sembla molt bé, en serio, a tu t'ha costat un esforç aconseguir-la i entenc que vulguis alguna cosa a canvi, i no em sembla tampoc bé que et critiquin per això, però no fiquis un post enviant a parir les persones que més informació donen en aquest fòrum perquè no van volguer regalar-te un tests quan tu demanes coses a canvi pels teus apunts.
Ho sento si ofenc algú, no és la meva intenció ni molt menys! i si algú creu que em fico on no em demanen segurament té tota la raó!
va, ànims a tots i totes que d'aquí menys de dos dies tot això serà palla!!

Salut i foc!

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38662

Joice va escriure: Et responc per al·lussions. Aquí tots ens tirem els trastes al cap de tant en quan. Forma part del "chollete". Bé tots no, només els que hi participem. La resta s'ho mira sense intervenir, es crea una opinió de nosaltres, aprofita el que li sembla i fa la seva sense fer soroll... tan lícit com opinar. Lícit i legítim, però no gaire elegant. No em negaràs que per aquesta gent, el fòrum és un petit chollo. Una font de conèixements gratis. Però i si la gent que hi participa (jo només ho faig quan puc i sóc un currela que no disposa de moltes hores) ho deixa de fer? Llavors el chollete s'acaba. No crec que hagi dit cap mentida.

Personalment (ja que m'has nombrat) m'agrada ajudar als demés i els que em conèixen ho saben. Però no soc ingenu. Com deia l'Ungoliath, sé que si ajudo, seré ajudat. No soc la Mare Teresa. Ni jo ni ningú d'aquí. Som opositors i per tant, rivals. No et prenguis com una cosa personal el que et vaig dir ahir. No tinc el gust de coneixer-te, per tant no ho pot ser.

Ja has vist que algú ha compartit el material que intercanviaves ahir. Si tots el tenim, el podem debatre aquí, discutir les preguntes difícils i aprendre.

En fi, marxo a la biblioteca que la tarde serà molt llarga.

Salut.

A mi també m'agrada ajudar als colegues etc... però segur que ja t'ha passat alguna vegada que t'haurà portat cua... en fi, que per tonto hauràs creat enemics, però bé... mai plou a gust de tothom.

Estic arribant a la conclusió que és millor fer-se el tonto i estudiar pel teu compte per darrere sense dir-li res a ningú :wink:

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38667

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
jonni... JO et vaig oferir psicotecnics i links....

JOICE, per mi,ni tu ni cap dels altres es rival.... per mi... sou futurs companys.

Jo no dono la raò ni a l'un ni a l'altre. :P

nomes opino des del bon rollo eh!

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38680

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo només dir-te Jonni que si utilitzes el buscador del foro, t'enportaras una curiosa sorpresa al veure quins individuos son els que continuament aporten respostes, opinions, humor , etc.

També t'enportaras una bona sorpresa de veure quins individuos no es cansen de contestar y dedicar el seu temps, a respondre preguntes que es fan continuament i s'han contestat 1000 cops pero el que entra ni es molesta a buscar, agafa la via ràpida.

També trobaras la quantitat de individuos que pregunten , agafen i desapareixen sense donar les gràcies.

Veuràs els individuos que conetesten coses les quals googlejan amb un minut es troben pero mira, aquell dia se senten solidaris i feliços pel que sigui i tornen a dedicar un temps a contestar.

Tots aquests individuos dels quals t'has endut una mala impressió, i t'has montat "la paranoia" com si fos una tullipandilla compinxada , els veuràs contestant sempre i ajudant sempre.

I et puc assegurar, que quan hagi passat la opo de Barcelona, si no han pogut entrar en aquesta opo, serán els unics que continuaran per aqui rondan cada setmana ajudan, riguen, fen el ganço, aportan, etc.

La resta, si te he visto ni me acuerdo y hasta la siguiente no me molesten.

Simplement tots els foreros anonims que es dediquen a mirar i no participar. A pispar i no aportar. I cert dia es decideixen a registrar-se, abans de criticar, mireu l'historial de la gent que aneu a criticar per evitar polèmiques per si esteu equivocats i no u creieu.

Aquest es un tema que es pot mirar desde molts punts de vista.

Jo per exemple, aixi ho dic i al que li sembli be be i al que no pues ho sento, vigilo molt la informació que dono i a qui li dono.

¿ Perque ??? Pues perque per sort o desgracia porto 3 anys per aqui al foro, lluitan per una plaça i encara no l'he conseguir enlloc i estic fart de veure tot tipus de caradures.
Gent que m'envia privis del rollo .... ei Rampa , veig que estas molt ficat en el tema. Hem podries enviar bla bla bla ??? Molta educació i un cop a rebut la informació desaparex del mapa i ni les gracies.

Gent que per privi t'ofereixen cosetes a canvi d'altres i els hi envies info i no reps res de res.

En fi, veus de tot que et fa cambiar una mica el xip.

I arriba un moment que en el tema d'intercanvis passes de tot i no es per despreciar a ningú. Si no perque el temps passa i al final tot depen de tu. D'espavilarte i espavilarte ja que ningú et regala res. T'has de moure, apuntarte a academies, anar a la biblio, comprar llibres, gastar-te calers, etc etc. Invertir calers i moltes hores i com que a tu ningu t'ho ha regalat, doncs tampoc ho faras.

Aqui molts utilitzen molt la paraula companyerisme, pero penso que no acaben d'entendre realment el que vol dir.

Exemple: Jo , igual que molts, tinc tots els TEA que et puguis tirar per la cara i psicos de Mendez y no se que polles mes. Tots els Efais, tots els Dats, BOMCAMs i su puta madre.
Que maco sona oi ??? Pero m'he tirat un any senser a una academia pagan 100 euros al mes i fen les mil i una per poder fotocopiar-los.
He invertit moltiiiisimes hores a la biblio i googlejant per recopilar. Mentre he fet tot aixo coneixes gent i intercambies.

Tu creus que si hem be un opositor i hem diu .. ei company que fa poc que començo, passa'm el que tens que per algo som compays, jo li passare ??? Lògicament no, i no es que siga mal company si no que cadascu ha de fer la seva feina.

O es que al curro, el company de turno et fa la teva feina perque a final de mes cobris sense fotre res ???

En fi, tot aquest rollo per dir-te Jonni que no estic d'acord amb tu. No se quan temps portaras opositant pero et puc assegurar que quan portes 4-5 anys deixante la pell, combinanu amb la feina, treballan, la dona, la hipoteca i mil histories mes el xip es completament diferent de quan comences o portes 1 o 2 anys.

Una opo pot ser un cami molt molt llarg i molt dur on al final tot sera una batalla contra la teva ment per aguantar on tot dependra de tu.
Com comencis a esperar coses dels demes, estas caput.

Au xavals, vaig a repassar una miqueta. :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38710

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

rampanat va escriure: Jo només dir-te Jonni que si utilitzes el buscador del foro, t'enportaras una curiosa sorpresa al veure quins individuos son els que continuament aporten respostes, opinions, humor , etc.

També t'enportaras una bona sorpresa de veure quins individuos no es cansen de contestar y dedicar el seu temps, a respondre preguntes que es fan continuament i s'han contestat 1000 cops pero el que entra ni es molesta a buscar, agafa la via ràpida.

També trobaras la quantitat de individuos que pregunten , agafen i desapareixen sense donar les gràcies.

Veuràs els individuos que conetesten coses les quals googlejan amb un minut es troben pero mira, aquell dia se senten solidaris i feliços pel que sigui i tornen a dedicar un temps a contestar.

Tots aquests individuos dels quals t'has endut una mala impressió, i t'has montat "la paranoia" com si fos una tullipandilla compinxada , els veuràs contestant sempre i ajudant sempre.

I et puc assegurar, que quan hagi passat la opo de Barcelona, si no han pogut entrar en aquesta opo, serán els unics que continuaran per aqui rondan cada setmana ajudan, riguen, fen el ganço, aportan, etc.

La resta, si te he visto ni me acuerdo y hasta la siguiente no me molesten.

Simplement tots els foreros anonims que es dediquen a mirar i no participar. A pispar i no aportar. I cert dia es decideixen a registrar-se, abans de criticar, mireu l'historial de la gent que aneu a criticar per evitar polèmiques per si esteu equivocats i no u creieu.

Aquest es un tema que es pot mirar desde molts punts de vista.

Jo per exemple, aixi ho dic i al que li sembli be be i al que no pues ho sento, vigilo molt la informació que dono i a qui li dono.

¿ Perque ??? Pues perque per sort o desgracia porto 3 anys per aqui al foro, lluitan per una plaça i encara no l'he conseguir enlloc i estic fart de veure tot tipus de caradures.
Gent que m'envia privis del rollo .... ei Rampa , veig que estas molt ficat en el tema. Hem podries enviar bla bla bla ??? Molta educació i un cop a rebut la informació desaparex del mapa i ni les gracies.

Gent que per privi t'ofereixen cosetes a canvi d'altres i els hi envies info i no reps res de res.

En fi, veus de tot que et fa cambiar una mica el xip.

I arriba un moment que en el tema d'intercanvis passes de tot i no es per despreciar a ningú. Si no perque el temps passa i al final tot depen de tu. D'espavilarte i espavilarte ja que ningú et regala res. T'has de moure, apuntarte a academies, anar a la biblio, comprar llibres, gastar-te calers, etc etc. Invertir calers i moltes hores i com que a tu ningu t'ho ha regalat, doncs tampoc ho faras.

Aqui molts utilitzen molt la paraula companyerisme, pero penso que no acaben d'entendre realment el que vol dir.

Exemple: Jo , igual que molts, tinc tots els TEA que et puguis tirar per la cara i psicos de Mendez y no se que polles mes. Tots els Efais, tots els Dats, BOMCAMs i su ** madre.
Que maco sona oi ??? Pero m'he tirat un any senser a una academia pagan 100 euros al mes i fen les mil i una per poder fotocopiar-los.
He invertit moltiiiisimes hores a la biblio i googlejant per recopilar. Mentre he fet tot aixo coneixes gent i intercambies.

Tu creus que si hem be un opositor i hem diu .. ei company que fa poc que començo, passa'm el que tens que per algo som compays, jo li passare ??? Lògicament no, i no es que siga mal company si no que cadascu ha de fer la seva feina.

O es que al curro, el company de turno et fa la teva feina perque a final de mes cobris sense fotre res ???

En fi, tot aquest rollo per dir-te Jonni que no estic d'acord amb tu. No se quan temps portaras opositant pero et puc assegurar que quan portes 4-5 anys deixante la pell, combinanu amb la feina, treballan, la dona, la hipoteca i mil histories mes el xip es completament diferent de quan comences o portes 1 o 2 anys.

Una opo pot ser un cami molt molt llarg i molt dur on al final tot sera una batalla contra la teva ment per aguantar on tot dependra de tu.
Com comencis a esperar coses dels demes, estas caput.

Au xavals, vaig a repassar una miqueta. :wink:

Aquest xaval esta cremat ;)

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38711

Torrens va escriure: Aquest xaval esta cremat ;)

Vinga, llenya al foc! Se va a vé un follón...
Quieto rampa, quietoooo!!!!

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #38713

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

Joice va escriure:

Torrens va escriure: Aquest xaval esta cremat ;)

Vinga, llenya al foc! Se va a vé un follón...
Quieto rampa, quietoooo!!!!

jijiji... suposo que en el fons es divertit per tots això :)

Anims a tots per demà!

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #39008

• jonni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
RAMPA, em sembla molt bé que portis 4-5 anys opositant, treballis i nose que més... Jo també treballo.
Em sembla molt bé que siguis membre desde l'any 2008 i portis 2000 entrades, uhauuuuu! que gran que ets... felicitats.

Realment com tu bé dius, creus que jo em pensava que un bon dia entraria aquí i algú em podria donar algun psicotècnic ?????, NOOOO! creus que esperava alguna cosa dels altres ???? NOOO!

Intercanviant l'exàmen de SAFETY per algun PSICO, he pogut entrar a formar part activament en aquest FÒRUM i potser no passar a ser un d'aquests que tu descrius que entra-demana-i se'n va.

Potser ara podré començar a ser un gran forero que possiblement aporti i contesti dubtes, (O NO), tal i com tu debies fer en els teus inicis per aquí, podré formar part (O NO) d'aquests tios (en els que tu et deus incloure) que contesten encara que ningú ho faci i que sempre ronden per aquí.

O vas entrar aquí i et van començar a sortir psicos com bolets? Com jo, en algún moment vas entrar aquí i t'has anat fent un lloc.

En fi, m'ho pensaré prou bé amb qui comparteixo i contesto, tal i com tu em comentes ja que si són com tu, ho tin fotut...

Salut gran forero.

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #39013

joder jonni, per què no et relaxes una mica? no veus que els dies previs a un examen (i els dies posteriors) estem tots que ens tirem dels pèls? aprofita i pilla el que va deixar el company xicu fa tres dies, que és un material de primera. I no som cap secta ni hi ha camarilla oculta, no et ratllis.

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #39014

trobo que la penya esta una mica cremada !!!!!

aneu a corre un ratet .... sobretot en llocs que aigo de valentes retondes i amb uns cuans €
i estereu mes relacsadets

SER O MORI !!!!!!!

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #39022

• jonni
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
potser si , au surto a córrer, fins ara a tots, per dert que vau contestar a la classificació focs?

a.b.c.d?
a.b.c.d.e?

PERDONEU PERÒ ALGÚ HO HAVIA DE DIR fa 15 anys 5 mesos #39027

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant

jonni va escriure: potser si , au surto a córrer, fins ara a tots, per dert que vau contestar a la classificació focs?

a.b.c.d?
a.b.c.d.e?

ABCD

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.222 segons
Gràcies a Fòrum Kunena