No dieu res ? Esteu rallats ? Crec que mes o menys a tots ens ha anat pitjor de lo esperat.
Tiron - 410kg
Piscina - Apte 48s
Pajarito - 1m27s
Circuit d'agilitat - 18,08s (el primer nul aixi que anaba cagadisim, sort del 18, que sembla que no esta malament).
Course navette - 13,5 (he arribat a fer 6 rectes, una mes i 14, pero com no compten les rectes aquest any, 13,5, vaya merda, per poc).
He millorat en cursa, igual en pardalet, molt pitjor en circuit i una mica pitjor en tiron.
Doncs la veritat es que al principi anava bastant be, amb un 17,5 al circuit i 1,27 a la barra, pero al dinamometre 360, no u entenc, entrenant feia 480. Pero en fi, sempre s'ha de punxa en alguna. Navette 13. Aixi que, fins l'any que be de nou..
futurbomber va escriure: ostres, però en quin lloc estaves dprés d la primera prova? jo crec q encara pots tenir possibilitats
Despres de les teoriques la meva basa pasaba per fer un 17 a les fisiques i 20 a la conduccio. El 17 l'hagues fet amb 500 a l'estirada, que es el que tenia previst. Pero en fi, ja esta fet.
No llençeu la tovallola homes de deu... encara no se sap res. Paciencia i fe.. A mi la veritat es que em va nar bastant regular . Espero almenys passar el tall i poder fer la conducció.
Dina : 485Kg
Pajarito: 1m17s
Circuit:16,67s
Navette: 12
Piscina: Apte
A veure si almenys no baixo posicions. Sort a tots companys.
Estic molt emprenyat. Però com el barça, amprendrem dels errors per a la pròxima... o així ho espero.
Piscina: apte
Dinamòmetre: 351
Pajarito: 53s :shock: :shock: :shock:
Circuit: 17s
Course: 12