Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

penseu el mateix?? fa 15 anys 5 mesos #39146

• jonnycalamidad
  • Avatar de jonnycalamidad Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 1
en aquestes opos l'examen teóric ha sigut normalet si has estudiat prou i els psicos no es poden comparar amb els últims de la gene (jo portava un cronómetre i els 4 minuts ensajats). penso que hi haurán moltes sorpreses en el de personalitat. Aqui està la trampa. en principi va per plantilla (ja que erem molta gent) i si no coincideixes en un 70 % FORA. a més, si el passa molta gent, el miren personalment...

t'agradaria treballar cultibant flors?? PREGUNTA TRAMPA
t'agrada escoltar música clàsica?? PREGUNTA TRAMPA

i així n'hi havia unes cuantes...
salut i sort per a tots!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

penseu el mateix?? fa 15 anys 5 mesos #39147

hauras possat q no???veritat???
saps qui vol dedicarse a cultivar flors per als psicolegs????qui ho tenen tot fet ya.i el mateix amb la musica clasica, qui ha respos que si implica passotisme i ecxes de parsimonia davant la vida, per dir-ho d'alguna manera.

un saludo

penseu el mateix?? fa 15 anys 5 mesos #39156

Així si t'agrada la música clàssica ets un pasota? Això no té gaire lògica. Els test de personalitat no es corregeixen d'aquesta manera. Cada bloc de preguntes i respostes donen un índex que es decanta cap a un costat o cap a un altre. Pots contestar que t'agrada o no t'agrada la música clàssica i que el teu perfil sigui exactament el mateix. No us ratlleu amb això, que els psicòlegs rucs no ho son.

Salut!

penseu el mateix?? fa 15 anys 5 mesos #39158

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Tius, entreneu i deixeu de pensar amb com tallaran!!
la veritat, jo vaig posar a les dos que si, m'agrada el tema de plantes ja que vaig estudiar biologia i m'agraden les plantufies i els bitxejos, i no per això ho tinc tot fet a la vida, i si em fiques el Carmina Burana m'emociono, i per això no sóc un passota!
les bases ho diu molt clar,
El contingut del programa de temes figura en l’annex I d’aquesta convocatòria. El
temps per la realització d’aquest exercici no serà superior a 2 hores. Aquesta prova
serà qualificada de 0 a 10 punts. Quedaran eliminades les persones que no tinguin
una puntuació igual o superior a 5 punts.
Quart exercici : prova psicotècnica
Consisteix en la realització de proves aptitudinals mitjançant una bateria de tests
que avaluen les capacitats intel·lectuals i els processos de raonament . Aquesta prova
serà qualificada de 0 a 10 punts.
Solament podran superar aquest exercici un nombre màxim d’aspirants igual a
7 per cada plaça convocada (210 aspirants), essent 5 punts sobre 10 la puntuació
mínima que s’ha d’obtenir per tal que es tingui en compte el seu examen a l’hora
de determinar les persones que superin aquest quart exercici. En cas d’empat de
puntuació entre dos o més aspirants en l’últim lloc de superació, passaran tots els
aspirants empatats.

així que deixeu-vos de menjar el tarro, d'intentar saber la nota que heu tret i a entrenar!! i a resar que el teu psico sigui un pelet millor que els de la resta!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.117 segons
Gràcies a Fòrum Kunena