Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39689

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Bones xatus, com algún cop he dit jo entreno el circuit d'agilitat amb una barra de fusta que vaig encomanar al fuster pero si he passat el tall, tinc pensat pujar a la Seu d'Urgell a casa mon pare ( ja que visco a Valencia ) i intentar buscar el mes aprop possible un lloc que tinguin una barra com deu mane de gimnasia rítmica com la de la opo, per tal de practicar 2 o 3 dies abans de l'examen.

A la Seu he parlat amb algún colega de alli i al parc de bombers en tenien una pero es veu que la tenen abandonada al quarto de les rates i es impossible rescatar-la.
No se si algun grupet en tindrà alguna a nivell particular o que.

Bueno, l'assunto es que en els pitjors dels casos pillaria un bono del festefort o algo i al no tenir que estudiar ni fotre res mes doncs aniria i tornaria un cop al dia a barna per practicar, m'ho prendria amb filosofia i au.

Aixi que desde aquí agrairia informació de la gent que esteu per alli haver on podria anar a practicar ja sigui a Lleida, algún poble el mes aprop possible de la Seu, etc.

Lògicament el que tingui que pagar ho pago, no vull anar de gorra. Agrairé telefon del gimnas que sigui, les instal.lacions que sigui, si un grupet d'amics n'han comprat una com deu mane i la tenen montada doncs també el que hem cobrarien, etc etc etc.

I res, si pel que sigui estic mort el dia 19 doncs ja ho tindre en compte per la següent pero demoment hem començo a organitzar per no tenir que anar a corre cuita a última hora.

Salut i moltes gràcies per endavant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39690

Hey Rampanat que tal? Soc de Castelló i aquí un grupet de companys i jo tenin un lloc per a entrenar el circuit, si t'animes el mes segur que aquesta setmana quedarem un parell de dies per a entrenar 8)

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39691

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Hola Alex, moltes gràcies per l'oferiment. T'explico, entre setmana m'es impossible pel curro.

Aixi que ha de ser o en cap de setmana, i la idea es la setmana de les físiques, com que hem deuen un parell de dies al curro demanar el dijous 24 i divendres 25 festa per fer l'achuchon final.

Tot i que aquesta setmana vinent amb la ruqueria de les falles quasi segur tindre dijous i divendres festa i podria ser.

Si teniu barra de ritmica acolchadeta i tal enviam un privat amb el teu movil i si de cas et foto un truc. L'almendro que de vegades rula per aqui igual vindria i aixi compartiriam gastos de chofa si no us fa res.

Bueno, ja hem dius algo, i moltes gràcies un altre cop.

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39692

A Mataró tenim un grup d'entreno.

Ara entrenem cada dia en grup menys divendres. De sessions d'agilitat se'n fan dilluns i dimecres, un total de 3 hores. Hi ha 2 barres, la de fusta "tremolona" i una de més acolxadeta que no es mou.

Si vols saber més o telèfons de contacte ja ho parlem per missatge privat :wink:

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39696

Aquesta setmana quan anem a entrenar li preguntarem a la penya que está alli al poliesportiu si podem anar al cap de setmana. Pero crec que els dissabtes les pistes estan llogades, pero per preguntar no perdem res.

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39697

gracies alex per l'oferiment,pero el rampa y yo entre setmana currem,crec que ens tocara anar al festefort y pillar un bono de 20 euros!!a lleida no hi ha ningun festefort o similar amb la seva barra d'equilibri alcolxadeta?? :| malament rampanat

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39698

• Torrens
  • Visitant
  • Visitant
Jo tambè soc de per alla, i la veritat es que no vaig trobar res amb condicions relativament aprop... aixi que BCN ha estat la meva opció tambè! Crec que si tens pensat fotret la patejada fins bcn, anar a un festefort o un lloc aixi PRO, seria la millor opció...

Encara que, si vols, comento al grup on entreno, si et volen acollir uns dies.

Amb això aprofito per dir que si algu vol un lloc per entrenar cirquit, tambè ho comento al grup a veure que els hi sembla, ja que com mes siguem, mes barat sortira tot plegat.

Si això.. em feu un privat. Apa, salut a tots!

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39699

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
S'agraeixen les contestacions, pero pel que sembla tothom esta igual. Entrenan el circuit com poden igual que jo.

Si ningú de apropet disposa o coneix unes instal.lacions on la barra sigui acolchada com les de rítmica tocarà foter-se la pallissa d'anar a Barna :(

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39712

agafa la barra d'equilibri dels teus colegues de la Seu i amb unes grapes li poses un tros de moqueta al demunt, ja tindràs una barra com la de les proves

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39715

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

xavixvd va escriure: agafa la barra d'equilibri dels teus colegues de la Seu i amb unes grapes li poses un tros de moqueta al demunt, ja tindràs una barra com la de les proves

Aixo ja ho podria fer a la meva pero no guanyaria en esparadrats i tirites de lo que s'esparracarie cada 2 x 3 .

Per mestres de les chapusses ja ho som prou l'almendro i jo, si veiguesis avui a la colchoneta que hem ficat per simular els conos que no s'han de tocar al fer la voltereta .... :lol:

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39871

Bones, jo he escoltat ap aralar de
Alfonso 660506227 i toni657954884. Els he preguntat avui per tema entrenar com deu mana i el preu del entro complet era de 50 euros de dos a 4 dies a la setmana, no se quan et cobrarien per només el circuit o si ho fan els findes.

sort.

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39873

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
gràcies zoom per la info, pero ... estic out :( tinc un 9,40 al psico i en un plis plas tota la opo a norris.

Salut !

Barra d'equilibri com deu mane fa 15 anys 4 mesos #39939

em sap greu!! jo tampoc he arribat al psico, som molts.
Si tu pensas, avui he anat al bac de roda de barcelona i tb entrenan per bombers, això és més caret.
1 mes 92,75
1/2 mes 60 i pico.

si algun dia vols tirar del dinamómetre, jo en tinc un..tirat de preu ;)

MOlta merda per les proximes, que segur son d'aqui res

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.196 segons
Gràcies a Fòrum Kunena