Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39788

• vivalobueno
  • Avatar de vivalobueno Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 17
  • Gràcies rebudes: 0
pels q volgueu saber la nota del psico...93.402.77.40, dones el teu dni i et diuen la teva nota per bloc.
salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39802

Companys no cal que truqueu que acabo de trucar i he sentit com parlava la teleoperadora dient-li a un tio que tots els que no hem passat estem trucant i a c¡veure que havia de fer i li han dit que ens engeguin a pendre pel cul, que si volem saber la nota que fem una instància. Són uns fills de la gran p...

En fi. Salut

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39804

Nois, personalment NO us recomano que truqueu per saber la nota del psico doncs us acabarà d'enfonsar. Jo ho acabo de fer i l'he cagat!!!! resultat: Psico 9,40 Temari 7,53
Amb aquestes notes de mitja estaria dels 30 primers pero amb l'actual sistema caspós ESTIC FORA.
Jo havia practicat amb el DAT nivell 2 , els EFAI i 1000 psicos més que tinc pero mai hagués dit que sortiria un DAT.
No sé si es pot impugnar i si això servirà d'algu, bé, potser si ho fem en massa...no servirà de res,oi?

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39807

• Lluís
  • Visitant
  • Visitant
Bones,

Jo com tu he tret un 9,4, exactament 10, 10, 9, 9 i 9 dels cinc exercicis realitzats.

Penso de que s'hauria d'aver impugnat abans, ara ja no hi ha res a fer. És molt bonic no impugnar al moment que toca perquè ten unes certes esperances de aprovar. Per lo tant, encara més, penso de que no s'ha d'impugnar.

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39809

Collons a tots us donen les notes i a mi m'engeguen. No tinc sort ni per això

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #39810

COm es fa la instància? no hi ha res a la Web de bcn

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40031

Bones, dels 3 examens que vem fer es posible sapiguer les notes de cadascun? Osigui del de coneixements, Psicotecnic, i l'aptitudinal?? Nomes penjen les notes dels que tenen nota, pro i els demes?

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40032

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
jo vaig trukar i em van dir la nota per blocs i al final la mitja total

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40108

Bones,
Després d'intentar-ho sense èxit els primers dies (no agafaven el telefon o estaven reunits), avui he tornat a trucar i sí m'han donat les notes del psicotècnic.

Tot plegat un 6 del teòric i un 9 rodó del psico. Amb tota la raó del món entendria que davant meu passin els que han tret millor nota del teòric perquè aquests mesos no m'ho he estat currant tant, però ja és fotut que amb notes d'entre 9-9'5 al psico no es pugui passar.

A diferència del que estic veient per aquí, jo no he preparat el psicotècnic amb anterioritat. No m'he fet farts de repetir i repetir exàmens psicotècnics per aprendre-me'ls com un "llorito". Només algun que vam veure a les classes i punt. Així es desvirtua totalment la finalitat d'un psicotècnic. Tingueu present que per entrar a Mensa el primer que et pregunten és si ja has fet algun altre psicotècnic en els últims mesos.

Em sembla molt malament que la nota classificatòria estigui basada en una prova que no es fa servir pel que realment està pensada. Senyors, la condició física s'entrena, el coneixement teòric s'adquireix i l'habilitat en la conducció es practica, però el cocient intel·lectual es té. Es podrà perfilar més o menys però qualsevol altre història només fa que enganyar.

Bé, és la meva opinió, tan respectable com la de qualsevol altre.
Enhorabona als afortunats i ens veiem a la següent!

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40110

Benvingut al club dels indignats company ;)

Ahir em vaig assabentar que hi havia gent que inclús portava xuletes amb les respostes dels psicos més habituals. Tal com dius, aquesta prova no té cap valor tal com està plantejada. La solució és ben fàcil i es va proposar per aquí fa uns dies. Si no hi ha pasta, que ens cobrin 3€ més a les taxes i amb els 6.000€ que comprin un puto psico com cal.

A veure si per la propera les coses canvien. Està a les nostres mans fer pressió per que sigui així.

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40115

........jo era la primera vegada que em presentava a unas opos y no vaig tenir gaire tenir temps de preparar l'examen (1 setmana), no vaig pasr el temari per poc y el psico vaig treure un 7 i no havía fet cap ni un ni abans ni després de l'examen.......com pot ser que hi hagi gent que porti meses i potser anys preparan les opos y en una mer.....da de psico portim xuletes?????? :twisted: quina indignaciò..... i aquesta gent vol ser bomber?????? no m'extranya que vulguessin treure el lìmit d'edat perque si aquesta es la maduressa dels nostres aspirants anem bè....molt bè.... :evil:

força i ànims als valents de veritat!!!!!!!

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40123

Bueno chicos, podría ser peor, podríais haber sacado un 9,60 en el psico (sin haberlo preparado nunca), haber aprobado el teórico (con más nota que algunos de los 211 que han pasado) y fallar en el examen de catalan... y que encima no te digan por que te suspenden el catalan... y no, no tengo el nivel C, pues estoy todavía con el B... en fin...

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40128

Desgraciats, no hi ha vergonya, alhora de puntuar. Quina pudor.

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40204

javintx va escriure: Bueno chicos, podría ser peor, podríais haber sacado un 9,60 en el psico (sin haberlo preparado nunca), haber aprobado el teórico (con más nota que algunos de los 211 que han pasado) y fallar en el examen de catalan... y que encima no te digan por que te suspenden el catalan... y no, no tengo el nivel C, pues estoy todavía con el B... en fin...

Tio pues tens molta feina feta. Ja estàs espavilant a apuntar-te a algun curs intensiu on facin nivell C perquè quan surtin les pròximes convocatòries no t'agafin amb els pixats al ventre :wink:

saber nota psico fa 15 anys 4 mesos #40206

Albert82 va escriure: Tio pues tens molta feina feta. Ja estàs espavilant a apuntar-te a algun curs intensiu on facin nivell C perquè quan surtin les pròximes convocatòries no t'agafin amb els pixats al ventre :wink:

Ja ja, ja he vis on facin aquest curs instensius, pero fins al verano res, i ara no puc entrar al curs perque estan a mitad del curs :?
A parte del CPNL, hi ha algu altre lloc on facin aquests curs intensius??
Moltes gracies!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.206 segons
Gràcies a Fòrum Kunena