Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39852

• acb21
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 10
Bones companys,

el dia de l'examen teòric ens van dir que teníem fins el dia 20 de març per presentar el carnet C. Sabeu on s'ha de presentar? Sabeu com s'ha de fer?
A part d'això dir-vos que estic d'acord amb fer algún tipus de reclamació col·lectiva. Com heu dit alguns crec que un dels problemes és que tots tenim por a quedar marcats si fem públic el nostre malestar pel procés, però crec que d'alguna manera ho hem de fer veure. Fins i tot es pot fer quan no hi hagi opos adreçant un escrit a RRHH i exposant els problemes que veiem.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39853

a la meva aula van dir que calia portar-lo el dia de les físiques.....ni idea que s'havia de presenta abans!!

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39855

ei noi,
jo diria que has de presentarel carnet C (una fotocòpia) junt amb el curriculum i les fotocòpies dels mèrits que alegues el dia de les físiques, junt amb el certificat mèdic.
almenys això és el que diu al bcn.es . a mi no em sona que diguéssin res d'abans del dia dia 20

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39858

rocanroll va escriure: ei noi,
jo diria que has de presentarel carnet C (una fotocòpia) junt amb el curriculum i les fotocòpies dels mèrits que alegues el dia de les físiques, junt amb el certificat mèdic.
almenys això és el que diu al bcn.es . a mi no em sona que diguéssin res d'abans del dia dia 20

ok, és el mateix que tenia jo entès.....gràcies!!

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39863

• acb21
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 15
  • Gràcies rebudes: 10
d'acord, gràcies. Dec ser jo que anava mal fixat. Tenia tan poques expectatives de passar que no em vaig apuntar res de la pissarra. Jo recordava que a la pissara de l'aula hi posava: Notes- dia 18. Portar carnet C- dia 20. Físiques i certificat mèdic: 27. A veure si puc trucar a RRHH i us ho asseguro. No vull liar la troca.

Presentar Carnet C fa 15 anys 4 mesos #39932

no cal ni que truquis!!
a les bases ho posa clarament!
El dia de les fisiques s'ha de portar el certificat, el CV amb els mèrits i les fotocòpies pertinents per demostrar els teus mèrits i lògicament el carnet de conduir (mèrits)

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons
Gràcies a Fòrum Kunena