Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4018

• bomber
  • Fora de línea
  • Moderator
  • Moderator
  • Missatges: 46
  • Gràcies rebudes: 4
Es veu que han comprovat en les últimes convocatories que el fet de posar només un mínim del 25% er aprovar les físiques ha fet que cervellets quye no s'ho curren molt al gym hagi entrat al cos. ja que van entrar varios amb un 5 o inclús un 4 (sobre 10) l'any passat.
aquest any per arreglar això han posat un mínim de 5,5 per aprovar. tenint en compte els barems baixos de les físiques, aquesta nota no era tan fàcil d'aconseguir.
sé d'algun que s'ha quedat fora per això i no dic que no trobi bé el canvi, però sí que és una gran ****** per aquells que els va més estudiar que remenar.

salutacions i sort als 128, ja queda menys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4020

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
crec que has patinat una mica! segur que si caus de la barra dues vegades tu tambe series "un figa flor" que no passin les fisiques no vol dir ser figa flor, sino que per un motiu o un altre no has passat i punt, tothom que es possa a estudiar con un animal, sap que despres tambe haura de correr com un animal, no crec que hi hagi gent que nomes es dediqui a estudiar en una opo de bomber

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4021

• arros amb oli
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 0
Potser si que n'hi ha, però no crec que tinguin massa possibilitats. La veritat es que si descuides una mica la part física... ho tens una miqueta complicat. I a mès, tal i com apunta el company, caure de la barra o tocar una tanca és molt fàcil, a tots ens ha passat. O ja no nomès això, també es pot tenir un mal dia. Estic segur que els 45 que van entrar l'any passat, tb s'ho van kurrar de valent. Lo del tall d'aquest any... un filtre mès.

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4024

Algú sap mes o menys quines notes ha tret el primer de les físiques(Albert Fernández Cano)?

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4028

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
JODER bomber...
Doncs si que crec que t'has passat...
L'any passat el tall estava a 5/20, així que ningú amb un 4 va passar al camió... per la teva tranquilitat...
D'altra banda... què passa? Millor ser estúpid que figa-flor?? Aquí tothom es deixa la pell, excepte els que van a la opo per provar sort... Tots tenim proves bones i dolentes... Ademés, el tall al 11 ha sigut per estalviar-se temps fent la conducció... És pura pràctica... Res de voler "supermascles". Quina diferència hi ha de 11 a 10,77 punts a les físiques??? CAP!.
Apa, als que quedeu perquè us ho heu currat i us ho mereixeu, doncs molta sort i força...

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4032

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
millor no fer cas a aquest tipus de comentaris, i menys en el dia que molta gent molt preparada s'han quedat fora

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4115

• bomber
  • Fora de línea
  • Moderator
  • Moderator
  • Missatges: 46
  • Gràcies rebudes: 4
em sembla que se m'ha malinterpretatel missatge. o millor dit, pot ser que no m'hagi explicat gens bé.

un parell d'apunts:

turuflauers va escriure: L'any passat el tall estava a 5/20, així que ningú amb un 4 va passar al camió... per la teva tranquilitat...

si et fixes he dit:

bomber va escriure: ja que van entrar varios amb un 5 o inclús un 4 (sobre 10) l'any passat.

tot i que m'equivocava, només era un 5. (10 sobre 20 aprox)
pel que s'ha entés de que deia que els que s'han quedat fora eren uns figaflors, no era aixó ni molt menys. si s'ha entés això em retracto al 100%. el que volia dir és que han posat un fre important en aquest sentit. PEr un costat per netejer de noies i per l'altre per què les físiques siguin un tall real. no com ho han estat a les últimes convocatories.
Tot tio màquina pot tenir un error, un mal dia i quedar-se fora, però posant aquest límit, del que s'asseguren és que cap tio talla XS entrarà a dintre. I a això és al que em referia. no volia ferir sensivilitats dels pobres que per mala sort no han pogut seguir amb la opo.

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4127

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
OK Bomber,
sento la malinterpretació...
Entenc el què volies dir i ho comparteixo: Fer el tall al 10/20 és el millor per als que han d'entrar al cos, estic d'acord en que un tiu amb un 5/20 no dóna cap garantia de forma física... Dit això, i tal i com deia algú en un altre post, sumant les meves puntuacions (amb el teòric rectificat i tot) em queda un total de 28,37, podria estar dins els 50 primers... (amb un 10,77 a les físiques). No vull que ara algú m'acusi de tenir la pataleta, però no em digueu que tot plegat és bastant incongruent...
Bé, gràcies per la teva aclaració, Bomber. Que tinguis sort.
Salut a tothom i sort també a la resta.

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4145

a mi me ha pasado lo mismo, por 3 decimas en fisicas me quedo fuewra con 28.61

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4164

• vigilanti di fuoco
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
Va no vos ratllesseu tant, porto 2 opos de Barna, 2 de Generalitat, 1 de Consorci de Castelló i a més a més una d'Agent Rural i estic segur que encara així no supero la mitja, es a dir que les oposcions a bomber son dures, tots ho sabem, però tot esforç val la pena.

Per als que deien lo de la nota de tall a 5'5 a Barna, jo també ho trobo bé, encara que jo soc dels que va treure bona nota de teòric (7'875) però vaig fer figa ales físiques (4'5), pero només seré figaflor una vegada,

Alerta!!!

NO VOLEN GENT FIGA FLO fa 19 anys 1 mes #4188

bomber escrigué: "del que s'asseguren és que cap tio talla XS entrarà a dintre"

Crec que t'equivoques i molt. Les proves de la opo no estan preparades per autèntics monstres musculets de gimnàs sinó més bé al contrari... els tius fibrats talla XS són els que corren més al circuit, són més àgils a la barra... i al pesar menys s'enfonsen menys a la piscina, aguanten més al bloqueig de braços i pugen millor la corda.

Amb les actuals proves (sense el salt de peus junts o llançament de pilota medicinal) es més fàcil assolir bones marques si ets petit que no pas si ets un tio gran talla XL.

El que esta clar es que sinó entrenes no tens cap possibilitat.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.158 segons
Gràcies a Fòrum Kunena