Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

poden ferte fora dl temari despres d'haver fet les físiques? fa 19 anys 1 mes #4022

• olano
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Hola nois:

Aquest es el meu problema.
Convocat a les físiques, impugnen pregunta, faig les físiques, trec un 12, xo no surto a les llistes i hem diuen que no vaig a la conducció per que no he passat el tall del temari.
Algú sap si aixó es legal? despres d'haverte convocat per una segona prova poderte suspendre una que ja has passat. Jo no entenc gaire de lleis xo...

Si algú te alguna rao legislativa per poderme ajudar li agrairia.

salutacions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

poden ferte fora dl temari despres d'haver fet les físiques? fa 19 anys 1 mes #4025

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
a les bases diu que el tribunal es reserva el dret de modificar o canviar el que fagi falta, moralment no es legal, pero amb la llei a la ma poden fer el que calgui. el que m'extranya es que no te truquessin per comunicar-te el nou resultat

poden ferte fora dl temari despres d'haver fet les físiques? fa 19 anys 1 mes #4036

• olano
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
el problema es que el tribunal es va reunir despres de les físiques... no es posible... a més han utilitzat les meves físiques per fer la campana de gaus i aixó desvirtua la prova, ja que no es el mateix comptar amb els meus 15 paliers a la navette, ja se que per una persona no es mou gaire la campana xo som 4 persones que estem fora i s'han utilitzat les nostres marques. suposo que hi ha gent afectada perque son 16 marques que en principi no haureien d'existir.

En fi...presentaré el recurs per que es la meva obligació xo...!!!

Salutacions.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena