Un company del forum m'ha demanat si li podia preparar una instància, així que com que he vist que la que heu proposat per aquí ja està de conya, només m'he permés la llicència de modificar-la una mica. Per opcions que no falti... que tingueu sort.
Instància adreçada a:
TRIBUNAL DE LA CONVOCATÒRIA DE SELECCIÓ PER A LA COBERTURA DE 30 PLACES EN LA CATEGORIA DE BOMBER DEL SERVEI DE PREVENCIÓ, EXTINCIÓ D'INCENDIS I SALVAMENT.
(DEPARTAMENT DE SELECCIÓ I RECURSOS HUMANS DE L'AJUNTAMENT DE BARCELONA)
[nom complert] amb DNI:
[dni], i amb domicili:
[domicili]
Exposo:
El passat diumenge dia 27 de Març de 2011 vaig realitzar el cinquè exercici: Proves Físiques, corresponent a la CONVOCATÒRIA DE SELECCIÓ PER A LA COBERTURA DE 30 PLACES EN LA CATEGORIA DE BOMBER DEL SERVEI DE PREVENCIÓ, EXTINCIÓ D'INCENDIS I SALVAMENT.
En entrar al pavelló on es realitzava la prova del CIRCUIT D’AGILITAT vaig observar que un dels elements que es disposen per a la realització de l’exercici, el plint, les dimensions i col·locació del qual estan perfectament recollides a les bases de la convocatòria, semblava estar més alt del que s’estipula a l’articulat de les mateixes, que són 80 cm. Altres companys i jo vam comunicar als responsables de la prova aquest fet i ells, en comprovar que potser s’havia produït un error, es van reunir amb el Tribunal per comentar la incidència. Sense rebre cap altra informació, ens van dividir en dos grups i ens van dir que començàvem la prova. Abans de començar, i per segona vegada, vam preguntar quina solució s’havia acordat al respecte. La resposta va ser:
“la prova continua igual, si teniu algun problema presenteu un recurs al tribunal”. Tothom va realitzar l’exercici corresponent, sense que es realitzés cap correcció en l’alçada del plint.
Amb data d’avui, 29 de març de 2011, se’ns comunica als opositors, a través de la web de l’Ajuntament, que la prova del CIRCUIT D’AGILITAT realitzada el passat diumenge resta anul·lada amb motiu de l’alçada del plint i s’haurà de repetir, per la qual cosa se’ns convoca obligatòriament el proper dia 3 d’abril (amb només 5 dies de termini) a les instal·lacions del CAR.
Aquesta solució proposada pel Tribunal, lluny de suposar una esmena justa i igualitària, suposa un greu perjudici per a mi i per als companys opositors que es trobin, al menys, en una d’aquestes circumstàncies:
1-En disminució de les seves capacitats físiques, degut a alguna lesió que es poguessin produir durant les proves, donada la duresa de les mateixes.
2-Que ja haguessin obtingut una bona puntuació a la prova i corrin el risc de empitjorar-la o inclús fer un nul, amb la conseqüent expulsió del procés opositor.
3-Que tinguin algun compromís laboral, social o personal pel proper diumenge que no es pugui anular sense perjudici.
Per tant, tenint en compte aquestes consideracions i apel·lant a la bona voluntat del Tribunal.
Sol·licito:
Que la realització de la prova física CIRCUIT D’AGILITAT tingui caràcter voluntari per l’opositor i, en qualsevol cas, es prengui com a definitiu el millor dels 4 intents registrats durant els dos dies.
En
[ciutat], a 29 de març de 2011
[signatura]