Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40789

• SILVERIUM
  • Visitant
  • Visitant
AIXÍ M'AGRADA!! PRESSIÓ A L'ORGANITZACIÓ!!
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40794

Albert82 va escriure: El mail el firma la presidenta del tribunal però l'envia una altra persona clar, així no tenim la seva adreça...

*********@bcn.cat
L'usuari ha rebut un avís per aquesta entrada. "No es permet publicar dades personal d'altres persones sense el seu consentiment i amb finalitats destructives."
Gràcies.
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40803

Hola a tothom.

Estic convençuda que no es llegiran el contingut dels e-mails. Aniran anotant la gent que contesta, completant la seva "feina" que és comprobar que tothom se n'ha assebantat.
Jo no contesto... que es busquin la vida!
La protesta real seria no presentar-se...en bloc
Aupa! Salut
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40855

Manda guebs amb les dues últimes: les de l'Antaviana i la del hasselman.

Però això que és??? peloteo pur i dur???. Frases com: "aprecio l'esforç que esteu fent per fer unes oposicions justes" o "El tribunal ha optat per una solució al problema que es va produir, això vol dir que li preocupa el bon funcionament de la oposició", em fan pixar o millor dit plorar de riure o pena.
Amb la que estan armant i encara els hi perdoneu la vida.
Va home va que no esteu a l'entrevista
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40858

Jo tampoc he contestat...
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40859

si no contestes, ells, igualment reben que tu has llegit el mail. son uns titits!!! no et trucaran pas!!! vinga despres de unes birres a dormir que diumenge em de tornar a soperar el record!!!!

salud i equilibri!!!!
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40860

jaume va escriure:

Albert82 va escriure: El mail el firma la presidenta del tribunal però l'envia una altra persona clar, així no tenim la seva adreça...

******@bcn.cat

Ara ja tenim una adreça per identificar-nos quan entrem a pàgines de marranos.

L'usuari ha rebut un avís per aquesta entrada. "No es permet publicar dades personal d'altres persones sense el seu consentiment i amb finalitats destrcuctives."
Gràcies.
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40868

Hauríem d'anar tots a les 15.30 o les 16h quan tos haguem fet l'agilitat de nou i fitre una "cacerolada"!!!! Que no puguin dir res pq haguem complert la nostra part fent la prova, pero que es tribèssin 210 ti@s fotent soroll quan surti el tribunal pq s'adonin que estem indignats de veritat i se'ls hi vcagui la cara de vergonya allà mateix!!
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena