Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40692

• davo
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 183
  • Gràcies rebudes: 0
jo he rebut un mail on informava de la repetició de les físiques i disculpant.se.
també diu que confirmem si l'hem rebut. no sé què fer, no sé quin tipus de resposta fer-els'hi. si una resposta cagant-me en tot, respondre'ls amb una sec "rebut", o simplament passar i no respondre.
també els hi podria dir que no hi podré assistir i que em guardin la nota de l'altre dia, no sé...

què creieu? què em de fer?
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40693

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
jo no penso respondre, perquè com respongui i els hi digui tot el que els hi haig de dir, en veure el meu nom en alguna prova en faran fora directament :twisted: :twisted:
no són maneres, la veritat, apart que l'excusa és mentida! si fos barems de Generalitat les tanques estarien a 90 cm! en fi, otra más i sigue sumando!!
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40694

Jo no he rebut res...

Podries copiar el mail per veure què diuen?

Gràcies
Els somnis són futures realitats!!
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40695

Us agrairem que confirmeu la recepció d’aquest correu.

Benvolgut/Benvolguda,

El Cap del Departament de Planificació del Centre d’Alt Rendiment Esportiu, ens ha informat d’una incidència que es va produir en el decurs de la realització de les proves físiques selectives en la convocatòria de 30 places en la categoria de Bomber del Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament, en la qual Vostè es va presentar.

A la prova “circuït d’agilitat”, en l’obstacle corresponent al plint, s’havia preparat aquest obstacle amb una alçada total d’1 m quan, per aquest obstacle, les bases de la convocatòria disposaven el següent:

f) Les alçades del plint i de les tanques hauran d’estar a una alçada de 80 cm.

El muntatge de les proves, que corre a càrrec del Centre d’Alt Rendiment, el fan a partir d’uns croquis o esquemes que els permeten fer més ràpid el muntatge. El fet és que varen agafar els models que s’utilitzen per a la selecció de Bombers de la Generalitat de Catalunya, en comptes de les dades que exigeix l’Ajuntament de Barcelona, els quals es diferencien en la mesura de l’alçada.

Davant d’aquest error, El Tribunal qualificador ha decidit deixar sense efecte la prova del “circuït d’agilitat” del passat 27 de març, i repetir-la, amb el compliment rigorós que indiquen les bases, el proper diumenge 3 d’abril.

El lloc serà el mateix Centre d’Alt Rendiment de Sant Cugat (CAR), Av. Alcalde Barnils, 3-5 Sant Cugat del Vallès.

A partir d’aquest moment cal que es dirigeixi al Web: www.bcn.cat per tal que pugui veure l’hora i requeriments de la nova convocatòria.

En nom del Tribunal qualificador li demanem disculpes pels trastorns que aquest fet li pugui ocasionar.

Ben cordialment,

Elisa Salichs i Asturias

Secretària del Tribunal

Barcelona, 30 de març de 2011
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40697

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Jo he rebut un mail demanan disculpes per la sapastrada del psico i que ho senten de tot cor per haver-me quedat fora amb un 9,40.

Tot i aixi m'animen a que hem presenti l'any que bé i que si no impugno hem prometen que no tornarà a passar. :lol:
.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40720

• SILVERIUM
  • Visitant
  • Visitant
He rebut el correu del tribunal amb la convocatòria del diumenge i els he respost això:

Benvolguda *****************,

Voldria comunicar-li el meu malestar i el de molts dels opositors, plasmat també al fòrum www.bombers.es on es repeteixen comentaris molt judiciosos que al·leguen el següent:

1.- Qualsevol mesura que es prengui per a subsanar un error no pot perjudicar al ciutadà. Segons l'article 9 punt 3 de la nostra Constitució Espanyola, "es garanteix la irretroactivitat de les disposicions sancionadores no favorables o restrictives dels drets individuals". Tenim dret a un procés de selecció just, basat en el mèrit i la capacitat (Article 103 de la Contitució Espanyola).

2.- Els grups d'aspirants vàrem cridar l'atenció sobre el fet que el plint no era a la mesura indicada a les bases i se'ns va comunicar que estava ben posat i, que en tot cas, es preservava el principi d'igualtat. Donant a entendre que era una errada assumida que no alteraria el procés de selecció.

3.- El col·lectiu d'opositors està d'acord en que l'excusa al·legada pel CAP DE DEPARTAMENT DE PLANIFICACIÓ DEL C.A.R., que diu que van fer el circuit en base al croquis de les proves de bomber de la Generalitat, és TOTALMENT INACCEPTABLE, ja que si fos aquest el cas, les tanques haurien estat a una alçada de 90cm pels homes i 80cm per les dones, i també es modificaria l'alçada del plint per a les dones d'1m a 80cm (un calaix menys).

4.- Que la sol·lució trobada, lluny de satisfer a tots els opositors, perjudica greument a un gran grup d'opositors que tenen compromisos personals o laborals o mèdics, lesions produïdes per la duresa de les proves del diumenge passat, o simplement han aconseguit una puntuació acceptable a la prova d'agilitat.

5.- Per últim i més important, demanem que s'adopti una solució que no perjudiqui a ningú i proposem la següent:

La prova d'agilitat es tornarà a repetir el diumenge 3 d'abril, donat que les condicions de la prova no eren les especificades a les bases. El caràcter de la prova serà de voluntari, ja que el desenvolupament del primer circuit d'agilitat tenia una dificultat superior i les marques obtingudes no suposen cap avantatge. Els resultats obtinguts en aquesta repetició seran afegits als ja realitzats i només es valorarà el millor dels 4 intents.

Agrairia que confirmi la recepció d'aquest correu i fes arribar el comunicat al Tribunal Qualificador i pugui prendre les mesures adequades.

Atentament,
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40725

Jo he contestat això:

Us confirmo que he rebut el correu, però espero q es tinguin en compte les instàncies presentades en contra de la repetició de la prova del "circuït d'agiliatat".
Ja que crec que els motius argumentats en aquestes instàncies presentades per diverses persones, son més que suficients i vàlids, per tal d aturar aquest procés, o en tot
cas modificar-ne les condicions.
Resulta obví que les condicions que s'estableixen a les bases no es complien en el moment de la realització de la prova, en referència a l'altura del plint. Però també ho és que ja es va informar
d'això durant la realització de les proves i que en aquell moment no es va voler fer cas als diferents aspirants. Un cop es va decidir realitzar les proves, aquestes es van realitzar en igualtats de condicions per a tothom, i crec que tornar-les a realitzar de forma obligatòria i sense tenir en compte els resultat del passat diumenge 27 de març, pot resultar perjudicial per a molts aspirants q com jo, ja donem per bons els resultats obtinguts.
Esta clar que les persones que obtinguin una millor puntuació de la que tenien en sortiràn beneficiats, però d'altra banda els que obtingut pitjors resultats o fins i tot nuls i es veguin exclosos del procés, havent superat anteriorment el circuït en sortiran molt perjudicats.
Cal esmentar d'altra banda, els compromisos que es puguin tenir el proper diumenge així com el possible estat físic de les persones participants, ja q tot i no se el meu cas, hi ha més d'una persona que es va legionar durant el transcurs de les proves degut a la seva duressa i que no estan en condicions de realitzar les proves amb garanties.
També cal esmentar el perjudici econòmic d'aquesta modifiació, ja sigui per desplaçament així com a la impossibilitat de realització de altres activitats/tasques.
Per tot això seria recomanable que es modifiqués la realització de la repetició de les proves en els terminis presentats, i aquesta es tornés de caràcter opcional o que es tingués en compte el millor dels registres dels 2 dies de prova.

Espero que es tinguin en compte les següents consideracions.
Atentament:
.............
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40726

xavi ag va escriure: Jo he contestat això:

Us confirmo que he rebut el correu, però espero que es tinguin en compte les instàncies presentades en contra de la repetició de la prova del "circuït d'agilitat".
Ja que crec que els motius argumentats en aquestes instàncies presentades per diverses persones, són més que suficients i vàlids, per tal d'aturar aquest procés, o en tot
cas modificar-ne les condicions.
Resulta obvi que les condicions que s'estableixen a les bases no es complien en el moment de la realització de la prova, en referència a l'altura del plint. Però també ho és que ja es va informar
d'això durant la realització de les proves i que en aquell moment no es va voler fer cas als diferents aspirants. Un cop es va decidir realitzar les proves, aquestes es van realitzar en igualtats de condicions per a tothom, i crec que tornar-les a realitzar de forma obligatòria i sense tenir en compte els resultat del passat diumenge 27 de març, pot resultar perjudicial per a molts aspirants que com jo, ja donem per bons els resultats obtinguts.
Esta clar que les persones que obtinguin una millor puntuació de la que tenien en sortiràn beneficiades, però d'altra banda les que han obtingut pitjors resultats o fins i tot nuls i es veguin exclosos del procés, havent superat anteriorment el circuït en sortiran molt perjudicats.
Cal esmentar d'altra banda, els compromissos que es puguin tenir el proper diumenge així com el possible estat físic de les persones participants, ja que tot i no ser el meu cas, hi ha més d'una persona que es va legionar durant el transcurs de les proves degut a la seva duressa i que no estan en condicions de realitzar les proves amb garanties.
També cal esmentar el perjudici econòmic d'aquesta modificació, ja sigui per desplaçament així com a la impossibilitat de realització d'altres activitats/tasques.
Per tot això seria recomanable que es modifiqués la realització de la repetició de les proves en els terminis presentats, i aquesta es tornés de caràcter opcional o que es tingués en compte el millor dels registres dels 2 dies de prova.

Espero que es tinguin en compte les següents consideracions.
Atentament:
.............

El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40750

Jo he fet copy-paste del text de Soldeplata, a veure si entre tots fem que s'ho pensin millor... jo avui he trucat a RRHH i la noia m'ha comentat que el telèfon treia fum des d'ahir. Esperem que tantes instàncies, e-mails i trucades, serveixin per que rectifiquin i al final es faci de la manera més justa possible per a tots...
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40754

pos jo no he rebut cap mailing...
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40778

El mail el firma la presidenta del tribunal però l'envia una altra persona clar, així no tenim la seva adreça...
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40781

• davo
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 183
  • Gràcies rebudes: 0
jo al final els hi he respòs això:

Bon dia,

Queda rebut el mail, ara bé, vull expressar el meu malestar i la meva incomformitat a la convoctòria del proper diumenge.
Aclarir que aquest error es va comunicar just abans de fer la prova, la resposta va ser de continuar amb total igualtat per a tothom.
Ara, en cas de repetició, hi ha una clara avantage per aquells que el seu resultat va ser discret, ja que són les bones marques les que costen de repetir.
A mi, personalment, em costa fer el circuit d'agilitat en XX'XX segons, estic molt content de la meva marca, i la vaig fer el dia que tocava. Ara, si m'ho fan repetir puc tenir molt a perdre.

gràcies per llegir el mail,
atentament,

Al menys que tinguin una bona quantitat de queixes.
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40784

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Doncs jo els hi he enviat això:

Hola ********,

He rebut sense cap mena de problemes el correu electrònic.

Breument explicaré en poques línies el meu cas. Repetir un exercici en que s’havia detectat un error sempre és un encert. En el moment abans de fer el circuit d’agilitat vaig comentar-li al testador de l’anomalia. Vaig acatar la solució que em va donar (ens va donar a tos els aspirants) i vaig fer el circuit sense cap mena de problemes. Realment el meu problema ha succeït avui quan m’entrenava en que m’he fet un esquinç de turmell i no podré caminar durant uns dies, i les ferides que vaig fer-me a la cama estirant la barra de la tracció em provoca un dolor intens a la hora de flexionar-les.

Dit tot això, per la meva part sempre acataré tot allò que marqui el tribunal de la oposició. El tribunal ha optat per una solució al problema que es va produir, això vol dir que li preocupa el bon funcionament de la oposició. No obstant per el meu cas en particular, m’afecta directament, ja que pot ser que el diumenge no estigui recuperat i no pugui presentar-me.

Espero que tot se solucioni sense cap incidència, i que tos el aspirants tinguin la mateixa igualtat a la hora de ser avaluats.

Atentament *******
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40785

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
he fet un petit error. Jo no sóc en Carles fuentes com es digui. espero k em perdoni. Ja li he comentat i m'ha dit que l'elimini.
Algú sap com s'eliminen els missatges?
El tema ha estat tancat.

heu rebut el mail de disculpes? fa 15 anys 4 mesos #40788

La meva contestacio:

Benvolguda Presidenta del Tribunal,

Primer de tot vull dir que aprecio l'esforç que esteu fent per fer unes oposicions justes però a la vegada expressar la meva opinió de que "deixar sense efecte la prova del circuit d'agilitat" es un error que pot perjudicar els opositors que van ser capaços de superar aquest minuciós detall (realment afectava molt poc el resultat final de la prova si ho portaves preparat) quan realment tocava, el dia 27 d'abril. Es la única prova en la qual realment pots fallar malgrat ser capaç d'executar-lo a la perfecció durant els entrenaments degut al factor psicològic que comporta.

A continuació adjunto una copia de l'instancia que he presentat a la oficina d'atencio a la ciutadania.

Salutacions cordials,

Aveure si com a minim es dignen es contestar-nos...
El tema ha estat tancat.
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.218 segons
Gràcies a Fòrum Kunena