Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40871

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Que tal anat avui la barra?
A mi m'ha semblat que els temps han millorat respecte el diumenge passat. De mitja un segons menys. Jo no he pogut baixar del 20.89 i no he vist cap nota pitjor que la meva ni cap nul en el meu grup. Gairabè tothome baixa de 19 segons....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40872

Al meu grup crec k tampoc hi ha hagut cap nul. Els temps potser algo millors que la setmana passada però tampoc gaire.
Jo he millorat el 15,80 de la setmana passada amb un 15,20... Content, però podria haver estat millor...

A veure si treuen ja les notes de tall!!

Els somnis són futures realitats!!

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40874

Jo he millorat 2 segons respecte el temps de l'altre dia (que va ser dolent, dolent). Així em planto amb 17 segons i a esperar que fagin el tall de pajarito als 59 segons i pugui seguir amb la opo....
El noi de davant meu dos nuls i al meu grup hi ha hagut més d'un que ha palmat... quina pena ostia!!!!!

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40875

a mi de puta mare he pujat 15 segons!!
de 16 a 30.
jo em despedeixo molta sort a tothom que quedi!!

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40876

Cullons peto, em sap greu tio!!! Crec que haurien d'haver-ho deixat tot com estava i punt..cadascú amb la seva marca feta el dia de la prova i ja està!!! De totes maneres ho seguirem intentant espero que ben aviat!!!!

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40881

Ha estat un dia estrany, els que tenien unes marques justetes potser han millorat pero els que tenien ja unes marques collonudes aquests la majoria han empitjorat al menys al meu grup els 3 que traguerem 14 avui ni un l'hem fet, pero podia estar pitjor si hauriem caigut les dos aixi que....suma i sigue i ens veiem a la conduccio, llastima d'un noi que portaba un 16 i avui ha palmat, jo soc tu tito i m'emporto el puto plint cap a casa , 4 patadas i el tenias d'haver esparramat alla mateix....ho sento noi, sort per la propera, 1 abraçada

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40891

• mamadell
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 96
  • Gràcies rebudes: 21
Molt bones,
jo he fet una petita millora, he passat de 17.51 a 16.80, molt content perquè venia amb torticolis i amb el peu torçat!jeeeje! ara no hem puc moure del sofà perquè tinc una bola de peu però ha valgut la pena!!
sort a tots i (espero) ens veiem al camió!!!

Salut i Foc!

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40924

De P.M. Tot hi que crec que la gran majoria hem millorat, i això, també farà baixar la nota de tall fins a un 20 mínim (pot ser menys)...

Com ha anat? fa 15 anys 3 mesos #40931

Luigi va escriure: Jo he millorat 2 segons respecte el temps de l'altre dia (que va ser dolent, dolent). Així em planto amb 17 segons i a esperar que fagin el tall de pajarito als 59 segons i pugui seguir amb la opo....
El noi de davant meu dos nuls i al meu grup hi ha hagut més d'un que ha palmat... quina pena ostia!!!!!

Luigi!!!Aquest dec ser jo...jajajajaja....si no fòs per que la vaig cagar a la navette...hem cagaría a la mare d'algú,però ja estava perdut tot, i al circuit,vaig tocar una tanca passant per sota,que no m'ha passat mai óstia!!!!!! I la segona vaig anar a practicar un nou estil de girar-me a l'aire i la vaig liar!!!!Ja estava tot perdut, espero no li hagi passat a ningú que tingués tot lo altre aprovat!!!Quina putada!!!!
Sort a tothom a la conducció!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.157 segons
Gràcies a Fòrum Kunena