Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46767

• mgo3
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, en aquesta oposició hi ha 2 temes genèrics y 8 específics nous. ¿Algú sap on hi podem aconseguir temari per estudiarlos?

Gràcies.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46771

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12
opcions:
- academia paganini
- amic d'academia que tels passi
- Aconseguir els apartats de cada tema i buscar a google.
-buscar per google el quet sembli important (potser no acabes mai)

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46780

• mgo3
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Paganini es el nom de l'academia que dius? Jo tinc el llibre de temaribombers.com però els temes nous no hi son.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46783

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12

mgo3 va escriure: Paganini es el nom de l'academia que dius?

hahaahha nono em refereixo a qualsevol academia apoquinant quartos!

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46784

• mgo3
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
ja em pareixia a mi... jeje, i saps d'alguna que venga eixe temari?

Gràcies.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46786

jo he comprat els adams que surten en aquesta web fa pocs dies i ja venen amb els temes actualitzats amb les bases del juliol.....al bopb

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46798

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
A internet estan totes les lleis i ordenances que fan referència als temes administratius... descarrega-te-les i a resumir!!!

Força i Constància

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46800

• mgo3
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Gràcies, si més que res ho deia per els 8 temes específics, que posen fins i tot electrodomèstics i no se què històries més. Què hem de saber com va una nevera i tot? jeje.

Salut!

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46801

Ei bomber,
jo vaig fer una ullada i em va semblar que no estava actualitzat, però veig que estan ordenats diferents però si que hi són... És així? Perquè em fa mal els leuros, però segurament m'animi a comprar el volum dos, el de coneixements específics. Pots confirmarme que hi són tots els temes nous però agrupats diferents?

Merci!

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46810

• bombermanabc
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 54
  • Gràcies rebudes: 2
Suposo que parleu del adams de temes generals, jo vaig trucar per preguntar per l´adams de temes específics i encara no saben molt bé quan sortirà.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46815

• m.orellana
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
Bona tarda,

En primer lloc informar-vos que sóc novell amb aquest tema de opos.

He estat donant una ullada per la web de ADAMS i he vist que per bomber de bcn hi ha un llibre " Temari 1 Bombers Ajuntament de Barcelona" amb una nova edició d'aquest passat mes de juny, la meva pregunta es a dir que aquest llibre serveix per la part de temes generals (Tema 1. La Constitució de 1978: idea general, drets i deures fonamentals.
Tema 2. La monarquia. El Poder legislatiu. El Govern. El Poder judicial.
Tema 3. L’Estatut d’autonomia de Catalunya 2006. Estructura, contingut essencial i principis fonamentals. Organització de la comunitat autònoma. El Consell Executiu. El Parlament. El Govern.
Tema 4. La Llei 71985, de 2 d’abril, reguladora de bases del règim local.
Tema 5. Actes administratius i disposicions generals sobre el procediment administratiu.
Tema 6. La Carta municipal. Antecedents històrics. Principals continguts. La seguretat i la prevenció.
Tema 7. El municipi: elements que l’integren. Estructura política i executiva de l’Ajuntament de Barcelona. El Programa d’Actuació Municipal (PAM) vigent i els aspectes en matèria de Prevenció, Seguretat i Emergències.
Tema 8. Història de Barcelona. Coneixements de les principals vies de la ciutat, places importants de la ciutat i edificis i monuments emblemàtics.
Tema 9. L’Estatut de l’empleat públic. Drets i deures. Carrera professional. Règim disciplinari. Estructura retributiva.
Tema 10. La responsabilitat civil, penal i administrativa dels funcionaris públics.
Tema 11. Les incompatibilitats. Llei 531984, de 26 de desembre, Llei 211987, de 26 de novembre, d’incompatibilitats del personal al servei de l’Administració de la Generalitat i Decret 2141990, de 30 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
Tema 12. La protecció civil a l’Ajuntament de Barcelona: organització. Plans d’emergència.)

El que no sabem es el de temes especifícs?

Gracies.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46819

• mgo3
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Gràcies per l'aclaració Orellana, això es el que vinc jo dient tot el rato. Dels temes generals només hi ha dos nous i a més a més son més sencills de trobar per internet. El que a mi em preocupa son els 8 temes específics nous, que son:

2. Energia i màquines. Fonts i formes d’energia. Les màquines elèctriques (piles i acumuladors, alternadors i motors
elèctrics), màquines tèrmiques (turbines de vapor i motors de combustió), màquines simples (palanques i politges), i
màquines eina (torns i plans inclinats).
3. L’energia elèctrica. Materials aïllants i conductors. Llei de Colomb. Concepte de camp elèctric, representació i
aplicacions. Corrent elèctric, intensitat, potència i voltatge. Els circuits elèctrics. Els generadors de corrent. La resistència
elèctrica. La llei d’Ohm i l’efecte Joule. Aparells de mesura de magnituds elèctriques.
4. Les instal·lacions elèctriques domèstiques. Quadres de comandaments. Els elements de seguretat i control, els
esquemes de distribució,els conductors i les normes d’instal·lació. Riscos d’electricitat i mesures preventives.
Representació i interpretació de la simbologia normalitzada en esquemes de circuits elèctrics domèstics.
6. Instal·lacions elèctriques d'automatismes per a maniobres de petits motors. Circuïts de comandament i potència:
interpretació d’esquemes, funcionament i connexió a motors elèctrics de potència. Maniobres amb motors.
8. Coneixements bàsics de l'automòbil. Tipus i funcionament de motors, combustió externa, combustió interna, elements
i components. Circuits elèctrics, sistema d'il·luminació, bateria, càrrega, engegada i encesa. Sistema de transmissió i
frenada. Manteniment bàsic del vehicle.
9. Coneixements dels vehicles lleugers i pesants. Conceptes físics i mecànics aplicats. Principals parts d’un motor.
Sistemes d’alimentació, distribució, lubricació, refrigeració, transmissió i frenada.
13. Representació gràfica: L’escala numèrica. Simbologia. Interpretació de plànols. Tipus de plànols d’edificació.
Interpretació de maquetes. Les diferents vistes.

¿Algú sap on trobar o comprar temari per a estudiar això?

Gràcies.

Re: 10 temes nous en la oposició de Barcelona fa 13 anys 11 mesos #46824

• m.orellana
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
Aixi haurem de espera a veure si algu pot passar els temes o podem trobar algun llibre que ens ajudi!! Tot i que jo tinc una mika de avantatge ja que els meus estudis estan relacionats amb temes electrics.

Esprem poder trobar la informacio!!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.302 segons
Gràcies a Fòrum Kunena