Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46840

• triblef
  • Avatar de triblef Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Abans que res, saludo a tothom ja que soc nou per aquí, i us agraeixo les vostres respostes per endavant, tinc un dubte i és que no estic gaire segur de si en aquesta convocatoria hi ha examen de psicos o no???
Així en el primer examen es farà la part específica i la part de legislació (estatut) i "res mes"??

Gràcies per endavant, si m'ho pot aclarir algú....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46841

• triblef
  • Avatar de triblef Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Vull dir apart de qui tingui que fer català o castellà....

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46843

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
Crec que llegir les bases aniria be per començar.

L'ordre crec que es aquest:

Especific,físiques, legislatiu /general, ofici, conducció, psicotècnic personalitat ( que no es aptitudinal!), mèrits, escola, funcionari,treballar i no morir en l'intent,reproduir-se, envellir i morir.

salutacions

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46844

ei torrens, pel que tinc entes, farem un dia tots els examens escrits.. que això de pagar més d'un cop funcionaris no acostuma a ser el seu mètode, tant el específic com temari legislatiu, com prova de personalitat/psicotècnica el mateix dia. De fet a les bases en un apartat posa que es pot fer d'aquesta manera i després la correcció si que es farà en l'ordre de les bases.

salut

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46845

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
AIAIAI!!...jiijji... que s'em ha girat feina per estudiar!! Al final soc jo qui no es llegeix be les bases! :(

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46846

• puji_dnb
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 120
  • Gràcies rebudes: 12

noguer va escriure: ei torrens, pel que tinc entes, farem un dia tots els examens escrits.. que això de pagar més d'un cop funcionaris no acostuma a ser el seu mètode, tant el específic com temari legislatiu, com prova de personalitat/psicotècnica el mateix dia. De fet a les bases en un apartat posa que es pot fer d'aquesta manera i després la correcció si que es farà en l'ordre de les bases.

salut

És cert que a les bases ho posa, pero haver de fer 3/4 exàmens de 3000 a 3500 persones quan el tercer (legislació) només seran corretgits 350 i el psicos 180...

És posible que facin el especific i general + català, els psico va amb entrevista inclosa.. així que és bastant improvable.

Re: Psicos?? fa 13 anys 11 mesos #46847

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
El que costa diners no és fer fotocopies sinò llogar les aules de la universitat per fer els exàmens... així que sense cap dubte el dia en que fem l'exàmen teòric específic, també farem el de català i castellà, i el de coneixements generals i el test psicotècnic de personalitat...

Les notes dels teòrics les faran públiques al cap d'uns dies i com que es corretgeixen amb una màquina els és igual corretgir-ne 350 que 1000, ja us ho asseguro... igual que amb els test de personalitat... altra cosa és que no se'ls mirarà cap psicòleg fins que no sigui necessari perquè s'ha arribat a l'entrevista!

Va macus i maques... Salut i Sort

Força i Constància
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.229 segons
Gràcies a Fòrum Kunena