Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47179

• chinwa
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Hola bona tarda,

Voldria saber si algú coneix la academia CAFTRAINING, es que vull apuntar-me a una acadèmia (preparació proves físiques únicament) o grup d'entreno i aquesta és la acadèmia que més a prop em queda de la feina i de casa a part per temes d'horari m'ho puc compaginar amb la feina força bé.

Aleshores m'agradaria saber la vostra opinió si es que els coneixeu.

També agraïria si algú en coneix alguna acadèmia, gimnàs, o grup d'entreno que estigui prop de la zona de Badalona, SAnt ADrià, Santa coloma de Gramenet, zona Maresme o BCN, per entrenar per les tardes.
La veritat es que vull preparar-me físicament bé i vull tenir l'asessorament de professionals ja que pel meu compte no tinc un bon desenvolupament

Moltes gràcies per adelantat.
Salut!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47180

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
La gent parla molt bé de llorenç i feste-fort i tenen varis horaris. Googlejan trobaras info de les webs i podràs mirar quina s'ajusta més pel teu ritme de vida.

Salut !
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chinwa

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47181

• roks_21
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 596
  • Gràcies rebudes: 5
oye no te lies a pagar la pasta de un llorenç o feste fort con la mierda de fisicas que tocan este año, que no te la jueguen que son muy caros y ahora mismo pa lo que toca.... tu sabras... pero es excesivo.

PD : por tu zona no conozco nada

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47182

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Merda físiques ???

No se que hem diu que el dia de les fisiques molts s'enduran bastantes sorpreses...

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47186

Conec més d'un dels que van entrar la darrera Opo de Barcelona que no haurien passat algun dels barems que demanen aquest any.

S'ha d'anar amb compte i preparar-se per a totes les proves.

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47189

Hola,

Algú sap si hi ha algún lloc on es poden probar les probes fisiques sense estar en cap acadèmia o grup organitzat?

Gracies

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47191

A l'academia fes-te fort estan muntant unes sessions específiques, on pagues per sessió i no cal apuntar-te tot el mes, ni formar un grup. Jo es l'unic que he trobat mes "lliure" i còmode.
Espero que et serveixi.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: chinwa

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47192

• chinwa
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Gracies per les aportacions.
Crec que fare aixo, de fer una sessió dentrenament suelta.
Havia sentit parlar daquestes dues pero el problema es la mobilitat que tinc per aquestea dues academies. M'informaré dels horaris i a vera si puc compaginar-m'ho.

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47197

Hi han alternatives molt bones a Llorenç o Feste-fort, no dic que siguin dolentes, però si que n´hi ha d'altres iguals o millor.

Jo entreno amb un grup consolidat de fa temps amb un ambient de PM. Tenim entrenadors que són Bombers de Barcelona amb INEF i coneixedors de tot el món opositor.

Entrenem al poliesportiu municipal de la Bordeta (Sants), amb tot el material necessari: DINA, barra, piscina, etc etc... Les rutines diaries están personalitzades, amb diferents càrregues de treball adaptat a les proves hi ha les dates. Hi vaig de fa temps i la veritat molt content per qualitat i preu, tan del gimnàs com de l'entrenament. ;)

Hi ha grup de mati, tarda o també sessións sueltes...

Té pàgina web.

apte.cat

Apa Salut :)

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47198

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
Altres alternatives poden ser els grups d'entrenament de gent que s'ha reunit entre ells per compartir despeses i material ( mes economics i menys PROFESSIONALS )

D'aquets et recomano: FesteFluix , Torrens i No Apte. No dic que siguin bones si no que son tant o mes dolents que les altres.

PD. No vull despreciar a cap grup d'entrenament, nomes donar alternativa i un toc d'humor.Espero que ningu s'ho prengui malamet.

jovet va escriure: Hi han alternatives molt bones a Llorenç o Feste-fort, no dic que siguin dolentes, però si que n´hi ha d'altres iguals o millor.

Jo entreno amb un grup consolidat de fa temps amb un ambient de PM. Tenim entrenadors que són Bombers de Barcelona amb INEF i coneixedors de tot el món opositor.

Entrenem al poliesportiu municipal de la Bordeta (Sants), amb tot el material necessari: DINA, barra, piscina, etc etc... Les rutines diaries están personalitzades, amb diferents càrregues de treball adaptat a les proves hi ha les dates. Hi vaig de fa temps i la veritat molt content per qualitat i preu, tan del gimnàs com de l'entrenament. ;)

Té pàgina web.

apte.cat

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47199

torrens va escriure: Altres alternatives poden ser els grups d'entrenament de gent que s'ha reunit entre ells per compartir despeses i material ( mes economics i menys PROFESSIONALS )

D'aquets et recomano: FesteFluix , Torrens i No Apte. No dic que siguin bones si no que son tant o mes dolents que les altres.

PD. No vull despreciar a cap grup d'entrenament, nomes donar alternativa i un toc d'humor.Espero que ningu s'ho prengui malamet.

jovet va escriure: Hi han alternatives molt bones a Llorenç o Feste-fort, no dic que siguin dolentes, però si que n´hi ha d'altres iguals o millor.

Té pàgina web.

apte.cat

Doncs en comptes d'intentar anar per bomber pots probar d'anar per humorista perquè et veig futur.

Sense ànim de despreciar el comentari només intento seguir els teus passos i donar un toc d'humor, però per suposat que no del teu nivell...jajajaja, sóc un aprenent...

Encara que aquí s'ha preguntat si algú savia o aconsellava algún grup d'entrenament a Barcelona no si tenim fusta d'humoristes...

Tothom aquí es limita a 2 grups famosos o coneguts i jo dic que n'hi ha d'altres siguin professionals o no que funcionen molt bé, no dubto que altres més graciosos també funcionin però no els conec. Jo opino que sempre és millor un grup portat per professionals de l'esport i gent que coneix les oposicións. Economicament no és el millor pero cadascú sap com té la butxaca i si li compensa o no. Personalment a mi si...

Merci per la info.

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47200

Be aixo anira a gust de cada un, pero l´importan es preparar-se a tope!!!

Si algu sap d´algun puesto per el Maresme agrairia ho digues ja que entreno per lliure.

Gracies a tots!!!

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47201

• torrens
  • Visitant
  • Visitant
D'humorita soc bo!, ho se!, tu també ho pots ser, no pateixis.
...i de bomber encara ho soc mes!

Com he dit ja avans, hi ha molts grups d'entrenament que no es lucren venent "sessions professionals". Jo en conec un que entrena a Vall d'Hebron, que s'autoanomenen carinyosament Feste Fluix. Si algú vol mail de contacte que em faci un privat.

I personalment penso que els que millor coneixen les oposicions son els opositors veterans. El que dius de la butxaca es totalment cert.

No puc deixar de comentar, que els grups de "professionals" son la millor opció per rebre rumors de dates de examen,tipus de proves,i alguna que altra empenta, ja que molts d'ells son Bombers o contactes sindicals. I això personalment crec que es el mes interessant de tots aquest grups pros...

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47204

Hola Torrens, jo estic interesat en aquet grup que dius anquare que tingui que desplaçar-me, ja que vaig per lliure i aixo no me dona una ideia del nivell.

com no se quin es el teu correu te deixo el meu i si no et fa res me faz cinc centims de com es.
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Gracies!!!

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!

Acadèmia a BCN per a les físiques fa 13 anys 9 mesos #47205

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Posats a tirar d'humor jo recordo on entreno jo. El meu gym es diu Festefotre.
Ja el vaig explicar un cop pero ho torno a repetir per si serveix d'ajuda.

Tema barra d'equilibri :

Vaig anar a un fuster amb les mides i me l'ha fes. A un ferrer perque hem fes les valles. Amb 150 eurus ja vaig tenir el material per tenir el meu propi circüit per anar quan hem dones la gana i a l'hora que hem plagués.
Com que ocupa lloc, la tenia a mitges amb un company al garaig de seva casa.
El pudrit com que va entrar en la darrera opo, hem va obligar a buscar-me la vida. Festefotre !

Al costat de casa vaig aconseguir que una parella que tenen un negoci hem deixesin guardar el material i jo fora d'horari laboral aniria a practicar. A canvi els hi donaria 50 euros al mes com si fos el lloguer de la plaça de garaig d'un coche.

Tema pajarito :

25 euros al decatlon i una barra de dominades al passillo de casa.
Fins veure les bases feia 1´50" , tot feliç jo pensan arrasar en aquesta opo i ara va i treuen la proba... FESTEFOTRE !!!

Tema navet :

Al garaig on guardo el coche, vaig marcar les linees i de puta mare. Alli mai plou, mai fa fred, mai fa calor, mai fa vent.... i quan hem doni la gana.

Tema dina :

Vaig entrenan al gym i quan s'apropen les proves pago 5 eurus a un gym que en tenen i vaig a fer algunes tirades a ver que tal.

Tema piscina :

Es una prova que en que vagis a nadar 3 o 4 cops al mes 30-40 minuts per controlar el rollo de la respiració en tens més que suficient.

Aixi que 30 eur del gym + 50 eur de on guardo la barra doncs amb 80 euros/mes tinc de tot les 24 hores del dia.

L'única pega... ara mateix entreno sempre sol, no tinc a ningú amb qui comparti gastos, festefotre, es una merda, costa molt sense un company autoexigir.se.
Visco a un poblot a l'interior de Valencia i no tinc cap compi opositor.
Pero si en trobes algun on guardar la barra, doncs els gastos es redueixen considerablement.

Tema entrenos pregunta porai i negocia amb la gent. N'hi han 200.000 ofereix algun apunt a canvi de rutines.

Tot i que pel tema circuit, tampoc fa falta ser un geni :

- Fes passades endavant endarrera. Pujades fins saltar a la colcho.
Nomes dretes i esquerres durant 30 segons. Passades de barra cronometrades. Camina endavan i endarrera amb lastre, el mateix amb les mans a la nuca, pegades al cos, etc etc, imaginació i més imaginació.

Pel tema de navet ja es fer de tot, algun rodatge de 50 minuts, farlecks, pujades, series a la pista, series de paliers...

Aixi s'entrena al festefrotre, tot i que s'hi haguessa de cambiar de gym, me n'aniria al Festefluix de'n Torrens :silly: No se si milloraria més o o no, però m'ho passaria tant bé que podria tiram tota la vida opositant importantme una me si entro o no :lol:

Salut i força !

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.212 segons
Gràcies a Fòrum Kunena