Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PREGUNTA fa 13 anys 9 mesos #47214

• rofilo139
  • Avatar de rofilo139 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
bona tarda nois!!!
tinc un dubte sobre la proba k es fa cada 5 anys a les BIE del 15bars abans de la posta en funcionament,al llibre de la Adams posa k es fa en el sistema de columna seca(a l´apartat escrit),pero al programa de manteniment aquesta proba dels 15bars la relaciona am les BIE,algu em podria aclarar aquet tema.Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

PREGUNTA fa 13 anys 9 mesos #47215

bones,

Jo entenc que el que es fa amb el sistemade columna seca és una prova durant 2 hores tenir-la a 15Kg/cm2 després d'haver fet la instal·lació i abans de fer-la servir.

Lo de las BIE forma part del manteniment cada 5 anys i resulta que també es somet a 15Kg/m2 però que jo sàpiga una i altra són dues coses diferents. Només que coincideix la pressió a la que es sotmet.

Crec...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rofilo139

PREGUNTA fa 13 anys 9 mesos #47216

avore companys....us ho explicaré

BIE--> se li fara una prova d'estanquitat, abans del seu funcionament,(pressió estatica)q consisteix, en donarli pressió amb tot tancat, durant dues hores, amb una pressió mínima de 10kg/cm2 y com a `maxim la de servei, i no deu apareixer cap fuga en ningú punt de l'intal.lació.
--> a la MÀNEGA DE LA BIE, se li practicarà una prova a la tracció q sempre serà superior a 1500 kg.LA SEGUA PRESSIÓ DE SERVEI SERÀ DE 15 KG.(açi vé supose el vostra confusió).Bé, ara en l'apartat de manteniment del RIPCI, DIU Q CADA 5 ANYS SE LI PRACTICARÀ A LA MÀNEGA,UNA PROVA D'AQUESTES,SOMETREL.LA A 15KG/CM2, ES A DIR, Q AGUANTE LA SEVA PRESSIÓ DE SERVEI.

COL.SECA-->se li fara una prova d'estanquitat, q consistirà en sometre-la a una pressió estàtica de 15kg/cm2 durant dues hores,sense q aparega cap fuga a l'instal.lació.

açi q a les BIES-->10KG/CM2 i a les COL.SECA-->15KG/CM2

només en aquetes dades, pense q sobra, per no liarse a l'hora de respondre bé una pregunta d'aquet tipus.

espere el hagueu comprès...

un saludo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rofilo139

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.116 segons
Gràcies a Fòrum Kunena