Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

examen fa 13 anys 8 mesos #47452

• lechon
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 73
  • Gràcies rebudes: 6
algú que hagi pogut treure l'examen aquest any....????

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

examen fa 13 anys 8 mesos #47454

Jo no... però poso una de les típiques preguntes que porten debat o al menys a mi m'ha generat dubtes, a veure que en penseu, la pregunta de l'estrangulador i l'estàrter, Qui pot regular l'entrada d'aire a l'admisió? El carburador o l'estrangulador?
L'estrangulador quan s' activa regula l'entrada d'aire,entra menys i per tant la mescla es mes rica, per tant podria ser correcte.
El carburador quan prems l'accelerador també regula l'entrada tan de combustible com d' oxigen, depen de la càrrega que rebi el pedal de l'accelerador entrarà mes combustible i també mes oxigen, (per mitjà de la valvula papallona ) per tant els dos poden regular l'entrada d'aire, segons el meu punt de vista.

Una altre cosa podria ser que la primera pregunta ficava, quin és "l'element" que regula l'entrada d'aire i la seguent: Quin és el circuit... però de totes maneres no l'acabo de veure gaire clar. Perdó per el totxu.

Sort a tots /es

examen fa 13 anys 8 mesos #47455

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
L'estrangulador regula l'aire, i l'estarter la benzina. Aixó és el que tinc jo entés i així he contestat. Ara potser han jugat amb les paraules amb lo de "a quin circuit"

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons
Gràcies a Fòrum Kunena