Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47642

Estimats companys crec que cadascun pot tindre una opinio, la meva es que no ens fixem en els altres ja que som nosaltres per si mateixos els que ens tenim que guanyar la plaça.

Jo tinc 44 anys i podria dir perque no fan com a mossos...un barem per edats, en camvi no el tenim a bombers i no me queixo, referent a les opinions i critiques sobre el objectiu que busquen aquet any quin problema trobeu?? jo porto 19 anys treballan en una empresa privada fen la funcio de bomber, policia i sanitari (per la meva feina) en aquet sentit tinc molta mes experiencia que molts dels que us creieu amb una plaça, i com jo el que fa de voluntari que porta molts anys fent-lo.....i en camvi tots estem expossats a no accedir a una plaça.

Aixi que deixeu-vos de comparacions i apreteu el cul per passar per els vostres merits.

I referent a la guerra de sexes....haveure si cambien el xip...hi han dones que ens donan un revolcon en totes les proves a mes deun!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Ho porto a la sang!!! pura vocació!!

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47649

Nois, simplement un aclariment. La modificació a les marques de les noies és un ajust a les marques exigides a homes i dones a la darrera Oposició.

A la darrera Oposició el 5 a la Course pels homes era 11 i per les dones era un 9.5. Amb la darrera modificació pels nois demanen un 11.5 i per les dones un 10. És a dir, ens demanen tant a homes com a dones mig palier més que l'any passat.

Pel que fa al circuit d'agilitat, l'any passat demanaven un màxim de 23,16 segons pels homes i de 27,09 per les dones. Amb la modificació demanen 19,5 segons pels homes i 22,8 segons per les dones. De fet si feu la proporció entre els temps d'homes i dones:
Any 2010: 27,09/23,16 = 1.17
Any 2012: 22,8/19,5 = 1,17

És a dir mantenen criteris proporcionals als de la darrera Opo.

Personalment crec es normal que hi hagi certa discriminació positiva. No veig motius per voler impugnar la oposició, ni per ficar-se a plorar com han fet alguns companys.

Com tot, es millorable. Els barems possiblement no estan correctament ajustats: el darrer any van aprovar les físiques un 80% de les dones amb una nota mitja de 7,82, mentre que els homes van aprovar prop del 50% amb una nota mitja de 7,16. Evidentment amb una mostra de 10 dones sobre 211 persones que es van presentar no es pot extrapolar massa, però s'hauria de tendir cap a un model que sigui just tant per homes o com per dones, garantint una igualtat d'oportunitats.

Apa, salut i sort a tots.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47654

• torrens
  • Visitant
  • Visitant

pseudònim va escriure: Bombera estic amb tu!!
Lando, no parlis del que no sàpigues. Trobo que els teus arguments es basen en una concepció de les relacions de gènere absolutament patriarcals, manipulades i desenvolupades des de la ignorància.
Em sembla molt bé que no estiguis d'acord amb la discriminació positiva, però abans d'enfrescar-te a defensar-ho, busca arguments de pes que es basin amb un aprenentatge previ sobre el tema.
Per comennçar, les capacitats de les persones són apreses, independentment que hagis nascut xx o xy. No existeix un cervell femení o masculí, existeixen cervells desenvolupats en funció d'una socialització i uns aprenentages adquirits segons les diferents identitats que anem adoptant al llarg de la nostra vida personal, social i interelacional.
No hi ha feines que siguin millors o pitjors en funció de si ets homes o ets dona. Hi ha PERSONES que ho faran millor o pitjor, però serà en funció de les seves capacitats apreses i de la seva socialització, i no en funció de la seva genètica. Per això es parla de desigualtats de gènere i no de sexe.
Els homes no tenim menys capacitat de comprensió, ni d'empatia, ni de sensibilitat, ni d'aptituds administratives,... Que siguis un analfabet emocional és perquè ningú t'ha ensenyat a gestionar les emocions, no perquè siguis un home. No et subestimis, pots aprendre-ho.
Sobre la opo en si, estarem tots d'acord que NO estan fetes per valorar si seràs o no un bon bomber. La opo és un simple procés fet com el cul per anar eliminant persones fins arribar a les 27. No es valora en cap moment l'ofici de bomber, i qui es pensi el contrari, que es passi un temporada treballant amb bombers (o fent de forestalillo sense anar més lluny a qualsevol incendi forestal) i en trobarà uns quants que no valen ni per canviar el canal de televisió i de ben segur que van passar la opo.
Amb això vull dir, que si les proves es basessin en l'ofici de bomber, sí que haurien de ser iguals per tothom, independentment del sexe. Com que no és el cas, em sembla perfecte que facin discriminació positiva a les proves físiques.
I també m'agradaria deixar palès, que fent de forestalillo he treballat amb bomberes i forestalilles que els hi dónen mil voltes a molts bombers.

No m'has llegit la ment, ja que la meva ment no es tant eloquent! ;). Però estic completament d'acord amb el que dius.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47660

QUANT PAGAFANTISMO!!!!!!

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47671

Jajaja un poquet....

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 7 mesos #47859

• runrunrun
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • som-hi!
  • Missatges: 31
  • Gràcies rebudes: 7
LA bombera em sembla que ha començat molt bé i ha acabat fatal amb el seu comentari....

A mi em sembla vergonyós la diferència entre sexes, malgrat siguin físiques fàcils.

Som tots iguals no? O només pel que volem? Si us plau!

Conec moltes noies que ens fotrien la pell tan corrent, com nedant, com escalant...

I un palier i mig és diferència. La diferència en que et pesi el cul o no. (siguis home o dona)

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.131 segons
Gràcies a Fòrum Kunena