Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47609

• lando
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 39
  • Gràcies rebudes: 0
Ara resulta que a alguna iluminada del tribunal se li ha acudit rebaixar encara mès les marques per les noies de les físiques..
Marques que JA ESTAN REBAIXADES i que demostren la discriminació positiva flagrant de la que disfruten les dones en aquesta oposició...

Que jo sàpiga no hi ha cap opo en la que els homes tinguin algun tipus de discriminació positiva tot i que es evident que estem en desaventatge en opos com assitent social, infermer, administratiu... etc per citar algunes..
Es evident que un home, per norma general, te menys capacitat de comprensió, aptituds empàtiques o velocitat de classificació que una dona ..
Però no es canvien les bases de una opo perque s'igualen les possibilitats d'obtenir plaça... així es normal que en aquests sectors hi hagin mes noies...
Però, siguem raonables i sincers... Hi han feines per les quals es millor una dona i altres per les que es millor un home...
El que pasa es que algunes de les que, (a mès diuen que són feministes) desprès demanen que es REBAIXEN LES MARQUES NOMÈS A LES DONES.. :whistle:

IGUALTAT PERÒ, NOMÈS EN LES AREES EN LES QUE SÓN MINORIA.I en les que són majoria??... aquí ja els hi va bè... :pinch:

Això no es pot aguantar!!

Convido a qui tingui o pugui aconseguir consell i/o suport jurídic a denunciar Aquest cas de discriminació i de tracte de favor..
Si ens juntem uns quants i contractem a un adbocat dona segur que acabem amb aquesta injustícia...

Hi han moltes coses rares en aquest tema... FIXEU-VOS:

23/8/ anunci de les bases.. s'han redactat previament, suposo que abans del mes d'agost... que no treballa nio el Quicu i menys a l'ajunt..
18/10 Es modifica les bases per decret.
19/10 NO ES PUBLICA!!!
27/11 Desprès de la primera prova i 2 dies abans de la publicació de resultats ( que no vol dir que ells no tinguin ja els resultats i per ende la cantita de noies que queden) Es publica el canvi en les bases

Per mi aixó nomès tè un nom, MANIPULACIÓ!!

COMPANYS AIXEQUEM-NOS I LLUITEM!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47610

Jo és que enre una cosa i l'altre no tinc ganes de fer res la veritat...l'única esperança que tinc és que surtin les bases per a Generalitat perque aqui a barna entre que foten un exàmen penòs, en llapis i rectifiquen no ser que i no se quant, ja estic fins la polla la veritat...lieu-la tan i com pogueu i val més que us poseu a estudiar per l'any que vé a Gene que allo almenys no és una casa de putes com Barcelona.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47612

Aproximadament s'han presentat 70 dones de 1919 opositors.

Vergonyós el favoritisme al sexe femení.

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47614

• puig_kande
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • opositor ripollès
  • Missatges: 4
  • Gràcies rebudes: 0
Comparteixo la vostra crítica

Grupo entrenoteòric al Ripollès

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47615

Soc dona i vull ser bombera!! Tant com qualsevol de vosaltres. Estic tan preparada o més que molts de vosaltres. I odio tenir que començar ja defensant-me només pel fet de ser dona. És increïble que, amb tantes burrades com s'han fet en aquesta opo, l' única cosa que us faci mobilitzar sigui aquesta!! És possible que no entri cap dona, o que n'entri una només, o dos, ¿jo què sé?, però en tot cas no us està treient el lloc a ningú de vosaltres. Bé, tot això ho podríem discutir durant hores, però demano que amb tota la ràbia que teniu a dins, no la pagueu amb nosaltres, perquè ja bastant hem de suportar la societat sencera en contra nostra. "Lando": espero no tenir-te mai de company perquè, quan jo sigui una molt bona bombera, voldré tenir al meu costat companys solidaris, intel.ligents i lluitadors. Jo alço més pes amb el DINA que molts dels meus companys homes, i tinc una molt bona marca al circuit. I jo no he posat la queixa. Però n'estic farta de les reaccions com la teva. Ara has arribat a la conclusió que hi ha feines que són només per mascles... Uau! T'ha costat molta estona pensar-ho? T'ho dic perquè en milers d'anys que portem d'història patriarcal això és el que sempre s'ha dit i fet, així que deixa de tocar les tetes i deixa'ns ser allò que vulguem ser. Jo no estic d'acord amb que baixin més els barems, però t'asseguro que ho tinc tan difícil com tú, que m'ho he currat com a mínim tant com tú (perquè jo nomès sé el que jo he fet i ha estat donar tot el meu temps, vida social,etc.) i que estic tan capacitada o més que tú per fer aquesta feina. No vull ficar-me al teu nivell, perquè, si no, aniríem a fer una competició a veure qui pot més i ens fotriem d'osties a veure qui guanya... I t'enduries una sorpresa! però a nosaltres deixa'ns en pau!! Amb la merda de físiques que hi ha (les teves també són una merda, per cert), no serà això el que condicioni la opo. Així que TRANQUILITO!
Ah, i a mi no em diguis "nena"
Salut als companys que no pensen com "Lando".
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: albert.bcn, Aditya

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47620

Estic totalment d'acord amb BOMBERA!
En comptes d'estar buscant advocats i perdent temps per una qüestió de barems com aquesta, hauríeu d'estar entrenant!!!!!!

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47621

Xapó BOMBERA!!!!

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47623

Bombera estic amb tu!!
Lando, no parlis del que no sàpigues. Trobo que els teus arguments es basen en una concepció de les relacions de gènere absolutament patriarcals, manipulades i desenvolupades des de la ignorància.
Em sembla molt bé que no estiguis d'acord amb la discriminació positiva, però abans d'enfrescar-te a defensar-ho, busca arguments de pes que es basin amb un aprenentatge previ sobre el tema.
Per comennçar, les capacitats de les persones són apreses, independentment que hagis nascut xx o xy. No existeix un cervell femení o masculí, existeixen cervells desenvolupats en funció d'una socialització i uns aprenentages adquirits segons les diferents identitats que anem adoptant al llarg de la nostra vida personal, social i interelacional.
No hi ha feines que siguin millors o pitjors en funció de si ets homes o ets dona. Hi ha PERSONES que ho faran millor o pitjor, però serà en funció de les seves capacitats apreses i de la seva socialització, i no en funció de la seva genètica. Per això es parla de desigualtats de gènere i no de sexe.
Els homes no tenim menys capacitat de comprensió, ni d'empatia, ni de sensibilitat, ni d'aptituds administratives,... Que siguis un analfabet emocional és perquè ningú t'ha ensenyat a gestionar les emocions, no perquè siguis un home. No et subestimis, pots aprendre-ho.
Sobre la opo en si, estarem tots d'acord que NO estan fetes per valorar si seràs o no un bon bomber. La opo és un simple procés fet com el cul per anar eliminant persones fins arribar a les 27. No es valora en cap moment l'ofici de bomber, i qui es pensi el contrari, que es passi un temporada treballant amb bombers (o fent de forestalillo sense anar més lluny a qualsevol incendi forestal) i en trobarà uns quants que no valen ni per canviar el canal de televisió i de ben segur que van passar la opo.
Amb això vull dir, que si les proves es basessin en l'ofici de bomber, sí que haurien de ser iguals per tothom, independentment del sexe. Com que no és el cas, em sembla perfecte que facin discriminació positiva a les proves físiques.
I també m'agradaria deixar palès, que fent de forestalillo he treballat amb bomberes i forestalilles que els hi dónen mil voltes a molts bombers.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47630

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Cuidaoooo amb el que digueu de les dones que son dures de batre !!!!!!

Us enrecordeu de la nostra mestressa climber ??? La xiqueta que va entrar a la darrera de gene ???

Un taponet de 1,58 i poquets kilos capas de fotre 2'30" al pajarito, el circuit sel polie en 15 segons... 7 i pico al teoric...

Que aixequi la mà d'aqui el que s'hagi atansat a aquestes marques.

Jo no tinc res en contra de les dones i que ajustin els varems per a elles, pero personalment ficar el circuit en 23 segons s'han passat.

Recordo el primer dia que vaig provar la primera passada sense apenes entrenat i pujan pel costat perque estaba cagat i vaig fer 25 segons.

Però no oblideu que per passar el tall en els psicos, teorics, proves de conducció i ara ofici i entrevistes han de raviar com nosaltres.

I més val que apreteu el cul, que jo en cursos d'electricitat he vist dones que fan por !!!!

¿ Quants d'aquí monteu l'instalació d'un minutero en menys d'una hora ???

Si alguna dona entra en aquesta opo, el que pensi que es per favoritisme, te un problema greu.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47632

Landu, tens tota la rao.
Potser les formes de dir ho no han estat les millors però el contingut...crec q és indiscutible.
Canviar les bases després del teòric no té justificació.
Bombera, tens raó q no estaria gens bé que es culpés a les opositores d'aquesta xapuça, però el que defenses no te ni cap ni peus. No cal q fardis de lo forta q estas ni que treguis tant pit d'avant d'una injusticia així, perquè això es un pas més a la discriminació q ja hi havia.
Si algú vol lluitar per la igualtat de sexes tb ha de renunciar a les ventatges i no sols contra els inconvenients.
Impugnar, només val per retrasar els processos selectius=menys opos.
Salut

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47633

Eva G escrigué...
"Estic totalment d'acord amb BOMBERA!
En comptes d'estar buscant advocats i perdent temps per una qüestió de barems com aquesta, hauríeu d'estar entrenant!!!!!!"

molt bonic el que dius, sobretot quan et beneficia directament...
"haurieu d'estar entrenant"...ja ho dius bé...haurieu, ja veig q amb els nous barems no t hi inclous...

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47636

Mujeres poneros como queráis, pero si sois justas con vosotras mismas sabéis que es injusto las marcas que os han puesto. Yo estoy entrenando con mujeres que hacen unas marcas de la hostia, mejor que muchos hombres, por lo cual no necesitáis tratos de favoritismo. Y que hagan un cambio después del teórico huele muy muy mal. Vaya huele a que tienen los resultados ya y han pasado el corte muy muy pocas mujeres y claro por imagen al exterior por fuerza tiene que entrar alguna mujer.

QUIERO DEJAR CONSTANCIA QUE NO QUITO MÉRITO A LAS MUJERES, AL REVÉS, QUIEN SE HA PRESENTADO SE LO HA CURRADO COMO TODOS LOS QUE ESTAMOS AQUÍ O MAS Y POR LA EXPERIENCIA CON LA MUJERES QUE ENTRENO SON MUCHO MAS CONSTANTES Y SACRIFICADAS QUE LOS HOMBRES.

LO DE ESTAS OPOSICIONES ES UN ESCÁNDALO EN TODOS LOS ASPECTOS, PERO MIENTRAS NOSOTROS LES DEJEMOS HACER LO QUIERAN Y NO LA LIEMOS, ELLOS HARAN LO QUE QUIERAN.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47639

JO CREC QUE NO HI HAURIEN DE HAVERI BAREMS ESPECIALS NI PER NOIES NI COM TAMPOC HI HAN BAREMS PER EDAT TOT HI TREURE EL LIMIT D'EDAD(QUE A MI JA M'ENIRIA BE)

HE QUE TOTS EM DE FER LA MATEIXA FEINA,DONS S'ENS HA DE DEMENAR LES MATEIXES CUALITATS.
COM TU DIUS BOMBERA T'HO AS CURRAT COM CUALSEVOL ALTRE I SEGURAMENT FAS MILLORS MARQUES QUE MOLTS HOMES.

DONS NO JUSTIFIQUIS ELS BAREMS PER NOIES.
IGUALTAT DE CONDICIONS PER TOTS,HOMES ,DONES ,JOVES I NO TAN JOVES.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47640

Encara ningú s'ha adonat que en aquesta oposició (APTE/NO APTE) aquesta novetat no altera pràcticament res el resultat final?

Que no veieu que les nostres marques també són força assequibles? el que estan buscant aquest any no té res a veure amb madelmans ni pricesses guerreres. Volen gent amb coneixements amplis que no facin gaire panxa, prou. El bacallà no es repartirà el dia 10 precissament.

Cada dia més, la força física té menys repercussió en la feina que ha de desenvolupar un bomber en la societat.

mes facilitats per les nenes... INTOLERABLE!! fa 13 anys 8 mesos #47641

A per cert, jo soc un padrí de 36 anys i NO vull que em posin varems per edats. Ni tampoc ho necessito. Endavant padrins! :lol:

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.198 segons
Gràcies a Fòrum Kunena