Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48045

• david-bmb
  • Avatar de david-bmb Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Acava de trucar l ajuntament que es suspen la prova de camió fins a noves notícies. Es veu que a l'hora de sumar la prova d'ofici han hagut errors i volen corretgir les notes una a una.
Desprès penjaran una escrit a la plana del ajuntament O_O

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48046

ami tmb m'acaben de trucar. M'han dit que en mitja hora o així penjarien un comunicat explicant-ho. Però no m'han volgut dir el perquè, a tu t'han dit que era per lo del ofici? osigui que pot variar la llista que passa a la conducció?

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48047

que no nos pase nada!!

a mí también me acaban de llamar. Quién te dice que el nuevo recuento lo hagan mejor? yo por si acaso pido mis notas y me aseguro
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: magri88

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48048

como las pides¿

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48049

instancia al ayuntamiento. Se solicita y presenta en cualquier Oficina Atenció al Ciutada, supongo que también se podrá hacer por internet.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: magri88

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48050

Tots al registre.......

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48051

Alguién puede colgar la lista que habian publicado?

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48055

A mi també minteressa saber la correcció del.meu exàmen... Però no només per aquestes modificacions, es que la nota que va sortir era un punt per sota del que m'esperava i no sé a quin apartat me'l devien restar...
De totes maneres segur que no ho envien fins que ho hagin revisat... Interpreto que fins aleshores no val la pena demanar-ho no?

Salut!

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48057

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No us atabaleu :angry: ni els atabaleu... aquestes coses passen. Si algú s'ha queixat i han vist indicis de que pugui haver error, el més just és aturar-ho tot uns dies i fer les coses ben fetes. Si fos el vostre cas ben segur hi estarieu d'arcord!!! B)

No han penjat llistes, tot el contrari han tret les que hi havien i han penjat això...

Atès que després de la publicació dels anuncis del resultat del sisè exercici, de la classificació dels aspirants per ordre de puntuació i de la convocatòria de la setena prova, s’han detectat certes errades en el llistat de puntuacions que ens ha lliurat l’empresa organitzadora de la sisena prova (exercici pràctic).
El Tribunal ha decidit:
fer una revisió d’ofici dels resultats dels exercicis realitzats pels 182 opositors i opositores. suspendre la realització de la prova de conducció prevista pels dies 21 i 22 de desembre.
Conseqüentment, tant les publicacions esmentades a l’inici d’aquest anunci com la nova convocatòria de la prova de conducció, queden ajornades temporalment.
Igualment, s’informa a les persones aspirants que la realització de la prova de conducció no es farà abans del dia 10 de gener de 2013.

Força i Constància

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48070

Algu dels que tenen la plaça assegurada des de l inici de la opo s ha quedat fora, han de fer revisio per pujarli la nota i que passi el tall per la conduccio. I si voleu seguir creiebt que la opo es neta....

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48071

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
No podrien fer el mateix amb les físiques i revisar els cronos ??? Unes decimetes que hem van deixar fora... a ver si el crono del paio estava costipat aquell dia o estornudava... :P

O com deia el mestre Satan.... ES UN TRUUUUUC !!!

S'han compinxat amb les autoscoles a cobrar comissió, perque tots cagats es deixin més pasta foten pràctiques fins al 10 de Gener.

O com que demà es la fi del mon volen estar amb la familia tranquils i no ser aixafats per un meteorit mentre rodegen la gran via amb un dumper.

Sigui el que sigui, als que quedeu vius... que la fuerza os acompañe. A la resta como jo... a joder.nos d'enveja sana i pensan en com aixecar el vol un altre cop.

BONES FESTES A TOTS ESPARTANOS !!!!

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48072

rampa¡¡¡¡ BON NADAL PER TU I PER LA TEUA FALILIA, EN ESPECIAL PEL TEU FILL.

GRACIES PER SER TAN LEGAL I SINCER...

bon nadal per tots

un saludo
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: rampanat

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48073

Hola a tots,
A mi personalment m'aagradaria que l'opo estigues aturada per revisar els criteris d'evaluació, els quals disten molt de ser justos, i no es una opinió personal. No es una opinió personal sino un fet que la nota mes baixa que ha passat el tall (21punts) a mecanica la tenen el 40%,a electricitat el 87%, i a construcció el 81,25...

Perdoneu pero algù ho havia de dir!

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48086

jomateix va escriure: Hola a tots,
A mi personalment m'aagradaria que l'opo estigues aturada per revisar els criteris d'evaluació, els quals disten molt de ser justos, i no es una opinió personal. No es una opinió personal sino un fet que la nota mes baixa que ha passat el tall (21punts) a mecanica la tenen el 40%,a electricitat el 87%, i a construcció el 81,25...

Perdoneu pero algù ho havia de dir!

Totalment d'acord...

La electricitat va ser un regal i es van colar molts que no tenen ni puta idea d'ofici ni d'electricitat. Si haguessin posat el mateix nivell que a mecànica o obra, otro gallo cantaria... no té sentit demanar ofici i que gent que no te cap formació d'electricitat i que no ha treballat del tema en la vida tregui un 28 o un 30.

Només cal veure les notes mecànica i obra cap 29 o 30. Electricitat gairebe 20 que han fet 30/30... vaya tela. Està clar que el criteri i la dificultat va afavorit la gent d'electricitat.

Esperem que si passem la conducción el curriculum tingui pes a l'entrevista i torni a posar les coses al seu lloc.

Que hi farem!!!

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

Opo aturada provisionalment fa 13 anys 7 mesos #48087

Jo soc dels xispes però crec que és just reconèixer que la nostra prova era, aparentment, més assequible que la resta. A més, diria que als de construcció els entrava una part de la prova que no estava al temari d'aquesta convocatòria (patologies de la construcció).

Em vaig preparar bé la prova d'electricitat amb uns companys i m'hauria agradat que hi haguès més nivell o si més no, el mateix pels tres grups. Si és difícil, difícil per tots i si és fàcil, doncs el mateix. Soc opositor de bomber, no vull que em regalin res que no em mereixi.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: srt

Temps de càrrega de la pàgina: 0.235 segons
Gràcies a Fòrum Kunena