Bones a tots
fa un temps em vaig apuntar a MasterD per fer el curs de Bomber
per raons que no venen al cas em veig obligat a deixarho..
m'han dit que tinc la posibilitat de transferir la matricula a unaltra persona faltarien per pagar 3 o 4 cuotes de 122€
de la part que ja he pagat intentaria arrivar a un acord si algu estigues interesat.
inclouria tot el material didactic, apunts actualitzats de tots els temaris llibres de psicotecnics... absolutament tot...
si hi ha algú interesat que es posi en contacte amb mi a traves del forum
insisteixo que esta gairebe acabat de pagar i la meva idea no es recuperarho tot sino evitar que es perdi el que ja he pagat.
Les pots dir tranquil.lament les raons i no intentar robar i pendre el pel a ningú i donar els calers per perduts.
MasterD es una academia que no val per res, les portes clares aprovar amb el seu super sistema p8.0 i els seus super examens setmanals amb un temari que semble la biblia consagrada que no saps ni per on agafar-lo.
No tenen professorat qualificat per l'especialitat de bomber, no tenen res.
¿ Que com ho se ??
Per que vaig ser un dels pobres desgraciats també que van jugar amb les seves il.lusions amb els seus contractes de que si no aproves en 3 opos et tornen els calers i bla bla bla i al final vaig donar per perduts els 1700 eur que hem van cardar i vaig començar de zero un altre cop.
Un any a la basura.
Ja ni que di de l'entrevista que et fan abans d'entrar per fer-te sentir un privilegiat si ets elegit per ser un dels seus alumnes i després estàs més sol que un mussol en una aula fen un simulacre per tema tret de saber on.
les meves raons son mes de caire economic pero no et dure pas la contraria perque en realitat crec no et falta rao... igualment es un lloc on et prepararen per treuret les opos i hi ha gent que hi entra i el sisteme li va be i se les treu... aixo ja depen de cadascu... la cosa es que si hi ha algu que estigui apunt dapuntarshi li paso la matricula y acabara pagant menys d'una cuarta part.
es molt posible que efectivament magis fotut el post pero tampoc intento enganyat a ningu si algu es vol informar que s'informi i si decideix inscriures aqui te una opcio per estalviar bastants cuartos.
per què dius això rampa? Tinc dos amics opositors que van amb els apunts de masterd i la veritat es que son bastant complets, si que es veritat que es un toxaco, pero no estem aqui per donaro tot? yo no vaig anar porque no tenia calers per fero, pero preferiria un toxaco a algun llibre menor i amb temari escas, nose si m'explico. Si que es veritat que estas mes sol que la una, pero per lo que em diuen et van marcan dates per anar fen exames i tal, nose de laltra manera tambe estas bastan sol com a opositor... obviament es molta pasta, pero no ho veig tan malament,,nose si mentens...
Sistema de treball de Master-D , així no fa falta que aneu a preguntar a la acadèmica.
- Estás obligat a anar un dia mínim a la setmana a les aules. Així s'asseguren que t'aburrirás, no cumplirás el contracte i mai et tornaran ni un duro.
- Et donen tota la totxana de temari i et diuen... Per el següent dia t'empolles el tema 5, vens aquí, et treurem de l'ordinador un test i si treus per sobre de 8, passes al següent tema. I així tots els temes.
Tests trets del seu temari, sense preguntes de raonar o com les que et trobarás en els examens oficials.
I ja ni que dir que amb els temes de legislacio i algun que altre et quedaras enganxat unes quantes setmanes per no poder treure mes de 8 al ser incapas d'empollar-te tota la constitucio de pe a pa i al final, com que estás sol a l'aula, copiaras per treure més de 8 i continuar.
( Si perque et fassin aixo creus que val la pena pagar 1800 eurus, que cadascu decideixi )
- Tema psicos no puc opinar. Jo anava preguntan quan en podria anar fen per praticar i hem van dir que tranquil, tu continua així i ja quan s'aproximi data d'examen ja parlarem.
- Tema físiques les portes clares si amb ells vols treure nota. Et tocarà buscar-te la vida al festefort, llorenç o porai els quals pel que la gent diuen foten uns cursos boníssims per menys de la meitat del que cobra aquesta gent.
Jo n'he fet algun amb els de festefort i valen la pena 100% . A més tots els profes son bombers professionals amb algún fitxatge de luxe que te cagas per algún tema concret.
En la meva humil opinió, et gastes 100 euros, et compre el temari d'adams i safety, et fiques a repassar a caseta, et vas complementant els apunts googlejan una mica, quan festefort monti un curset t'apuntes per rematar la feina i t'has ahorrat 1500 euros i molts mal de caps.
Aquesta gent juguen amb la teva il.lusio per guanyar calers.
Si no, pregunteu a ver si hi ha algun bomber que hagi entrat gràcies i exclússivament a Master-D.
M'hi jugo la titola que no n'hi ha ni un !!!!!
M'afegeixo al bando de que Master D no serveix per res, a part de per perdre diners i temps (que val més que els diners). Jo no he passat per allà, però si tinc 2 companys que m'han explicat l'experiència i realment flipo.
Porto ja bastant temps en el món de les opos i he de confessar que algun cop he pensat que les acadèmies d'aquest tipus el que fan és treure opositors del davant i que això ens benficia als que hem tingut més vista a l'hora d'escollir.
Però bé, em decideixo a aportar la meva opinió ja que en el fons no puc estar d'acord de cap manera en que s'enganyi a la gent, tot i que em beneficïi.
Si em permeto aconsellar alguna cosa és: DEDIQUEU EL TEMPS QUE CALGUI PER TRIAR EN QUI CONFIEM, que ens hi juguem molt. És temps invertit.
Aprofitant el tema de les acadèmies, algú t'e coneixements de la acadèmia som-hi? està a mataró i a Barcelona. Estan bé?, o es que tots acaben sent iguals? Gràcies
Bones a tots,vull aprofitar per felicitar a tots als que han passat,i donar una abraçada al David Aguilar,ànims crack!!
Se que ara esteu amb el tema de les mèdiques , pero m'agradaria que em donesiu un cop de mà,l'anterior missatge al company parlava de la acadèmia som'hi, jo no la conec, les que mes sonen son Llorenç i fes-te fort,algú podria dir-me de les dues quina es la millor opció? Moltes gràcies i ànims a tothom.