Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48679

• santfostenc
  • Avatar de santfostenc Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 1
Bones,

Doncs això, a veure si algú te informació privilegiada i sap d'alguna data, tinc entés que s'ha de recollir la roba algun dia, no se si ens ho diran dilluns i dimarts al portar la paperassa o quan, o si algu sap el dia o si algú altre la pot anar a buscar en el nostre nom, etc...

I tema escola que? A la web de l'institut fica el 8, a molts de nosaltres a les mediques ens van dir el 15, algú sap alguna cosa més? Més que res pel tema d'avisar al treball amb 15 dies...
Algú que tingui algun conegut que hagi fet lescola de barna algun any anterior sap quin horari acostumen a fer o algun altre detall dimportancia?

Quines ganes de començar ja tot això...

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48687

• santfostenc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Bones de nou,

He trucat aquest matí i mhan dit que del tema recollir vestuari encara no saben res clar, xo m'han confirmat que l'escola començara el dia 15, no se si algú ha anat avui a entregar la paperassa i li han dit el mateix i ho pot reconfirmar... xo en principi l'escola fins el 15 res.

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48691

• santfostenc
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
Hahahaa, em torno a contestar a mi mateix ja que tinc informació nova que potser us pugui interesar, encara k no se si aixó ho llegueix algú o estic jo aquí sol parlant amb mi mateix, hahaha,

De totes maneres... avui m'han dit que el dia de recollida de roba sera la setmana del 8 al 12, que no saben encara el dia exacte pero k la previsió es per al dia 10.

També dirvos k a més del dia dinici descola que ja sabem tots que es el 15, que el que sens pagará mentres estem a lescola rondaran els 599 lerelus, no se com ho veieu...

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48692

599€ es una vergonya.

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48693

Diria que és el mateix (o molt aproximat) que han cobrat des de sempre mossos i bombers quan estan a l'escola.

Roba i Escola fa 13 anys 4 mesos #48712

Yo soy de la opo pasada y cobrabamos 510 euros netos. Al que le parece una vergúenza, sé de mucha gente que pagaría 1000 euros al mes por estar en la academia

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena