Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49098

• bomber9
  • Avatar de bomber9 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 105
  • Gràcies rebudes: 6
Bones algu hem podria dir algo sobre si sortira la convocatoria
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: bbspeis

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49104

Hola company!

A mi me han llegado por un lado noticias de que el Ayuntamiento sacaria durante tres años seguidos plazas y por otro lado que ha salido un decretazo de última hora y que hasta nueva orden....na de na!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49107

Pues si la cosa no esta nada clara, a mi me habían dicho que tenían firmadas unas 27

plazas anuales hasta 2015, y si ahora te comentan lo del nuevo decreto q dices pues

la cosa no pinta nada bien.

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49108

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 16
Bones,

27 plaçes anuals per a Barcelona o Generalitat?

salut!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49109

Tinc entès a Barna, les de Gene diuen que no sortirà opos en molts anys,espero que no sigui veritat, pero la cosa no pinta gens be.

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49110

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
A barna al setembre de l'any passat van sortir 27, ja podrien fer-ho així, cada any 27 o més places.

Generalitat vaig veure per aquí al forum que podrien sortir les bases a finals de 2014, però només son rumors... Ja podrien espavilar una miqueta, que des del 2009 que no surten a la Generalitat, ara, quan sortin, sortiran bastantes places despres de tants anys sense oposicions...

salut!!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49111

Nois! De barna no tinc ni idea de com està el tema, pero parlant amb variis amics bombers parlen que res de gene fins a 2020, es una bojeria, ho se, però veien com està el tema, són capassos de fer-ho veritat. Esperem que no sigui així i que tinguem opos en breus... De totes maneres, a aquells que pogueu, seguiu entrenan i estudian, que ho aconseguirem!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49113

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
2020?? Bfff, tant de bo no sigui així, a més, es impossible que sigui així ja que suposo que durant aquest temps hi ha bombers que es jubilen, en fi, continuarem entrenan i estudian i esperarem que sigui ben aviat.

salut i força!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49116

Bones a tots companys, ahir em van dir fonts de Barna que l'Ajuntament vol treure camions o tancar parks per agrupar a la gent pq es veu q la cosa esta molt chunga.
Com sigui veritat, les opos les tenim ven lluny :( .

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49117

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
Estamos apañaos!

Bé, esperem que no sigui pas així...

salut i força!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49118

això d'on ho has tret? perque cap bombers ni comandament de barcelona ho sap, ets el fill del nou director? Em sembla que es molt cutre anar inventant noticies desesperançadores.
prefereixo no inventar res, no se sap quan sortiran noves plaçes, segurament aquest any que ve no, pero es posible que no tardi molt més. aixi que anims!!!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49119

La info de Barcelona no és de cap manera certa. No se d'on ho has tret però NO.

El que si han fet és reagrupar gent perquè el parc de Sant Andreu està en obres de renovació i només hi ha quedat una petita dotació. La resta de torns de Sant Andreu s'han repartit per Llevant i Vall d'Hebron principalment fins que les obres acabin.

El tema de vehícles és incorrecte, fins i tot fa 4 dies s'han incorporat 2 bombes pesades noves a part d'altres vehícles auxiliars i la previsió de comprar-ne més per renovar bombes lleugeres amb molta guerra a sobre.

No és que ho sapiga del cert, però el que he dit és la realitat actual i no vol dir que la cosa estigui per tirar cohets.

Alerta amb llançar rumors a la babala, perquè no mola jugar amb les il·lusións de la gent!!! No se si sortiràn opos però hauria perquè falta gent!

Ànims a tothom!

Els sacrificis tenen recompensa!!!!

convocatoria fa 13 anys 1 mes #49120

Aviam senyors no soc fill de ningú ,ni ganes,no vull entrar en malos rollos, jo nomes vaig dir lo que em van dir,
us puc assegurar que amb 34 anys q tinc estic molt interessat que sortissin opos demà mateix.
La font es d'un bomber amb contactes amb els sindicats, y hasta aqui puedo leer.
si algú s´ha molestat ho sento, no era la meva intenció.
Ojala sortin opos aviat, ànims a tots.

convocatoria fa 13 anys 4 setmanes #49121

ei va! que si nos ponemos así se corta la conversación y eso es lo que menos nos interesa a todos.

Yo, como dije, el año pasado escuche que venian unas tres convocatorias más de pocas plazas, como esta última y lo comentaban los compañeros en las pruebas físicas. Hace poco hablando con un amigo que entró hace 4 años, me dijo que se hablaba por el parque que habia un "decretazo" de última hora y estaba todo parada hasta nueva orden. Mis fuentes son esas, poco seguras. En mi opinión, ni tan siquiera los que mandan lo habrán decidido todavia. Así que.... cualquier cosa es posible "This is Barna".

salut,

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.178 segons
Gràcies a Fòrum Kunena