Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50042

• correbadalona
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0

Jaciers va escriure: Una pregunta, aon posa que les B.I.E.en una zona comercial te que ser de 25mm. Estic buscantlo en el ripci i en el DBSi i no esta.

No se on ho posa pero ves a qualsevol centre comercial son totes de 25

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50043

Jo crec que volien complicar tant les preguntes que moltes estan mal formulades..

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50044

Bona nit

Dema quan donin el sol.luciomari com saps les preguntes que has fet be o malament si tant sols tenim el resguard? Es una putada no saber quines has fet be i quines no?

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50045

Valla la de la rejilla, la unica con sentido era para las fugas xq para lo demas esta la campana extractora en teoria. Casi seguro que si porque las rejillas se ponen para las fugas butano en parte inferior y gas natural como pesa poco y sube en la parte superior si no me equivoco pero ese es mi razonamiento

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50046

A la secció SI 4 del CTE, al primer quadre referent a les dotacions de instalacions de protecció contra incendis, a la versió que tinc jo amb comentaris del ministeri de foment, posa que en general els equips seran de 45mm, excepte en edificis de us Residencial Vivenda, en que seran de 25mm.

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50047

la del cable de fase al quadre general de proteccio???
gris o marro?? pot ser de qualsevol dels 2 colors no??

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50048

Cualquiera de los dos. Y lo mas raro es que no pusieran NEGRO. :S :S

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50049

• btteru
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Aquesta pregunta algú me la explica? No li vaig trobar la lògica...

Tenim una bomba hidràulica que dóna 10.000 l/min a 5kg/cm2 amb un rendiment del 85%, quan consumeix? (En Watts)

a ..
b ..
c ..
d ..

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50050

Al REBT, ITC-BT-19 Posa:

Todos los conductores de fase, o en su caso, aquellos para los que no se prevea su pase posterior a neutro, se identificarán por los colores marrón o negro.

Cuando se considere necesario identificar tres fases diferentes, se utilizará también el color gris.

(la pregunta especificava que era xarxa monofàsica)

Al DB SI 4 si mireu la nota 7 de la taula 1.1 posa que les BIEs per a ús comercial són de 25 mm.

La pregunta de la bomba crec que és incorrecta. Les solucions eren 2080W, 2000 i algo W 0,.. W i 0W.
Totes potències crec que massa petites per a una bomba que mou 10000l/min.

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50051

thz va escriure: La pregunta de la bomba crec que és incorrecta. Les solucions eren 2080W, 2000 i algo W 0,.. W i 0W.
Totes potències crec que massa petites per a una bomba que mou 10000l/min.

Jo també recordo que les potencies no em semblaven lògiques i hi havia error, el problema està en com es pot impugnar si no recordem el número de pregunta ni l'enunciat ni respostes??

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50052

les respostes de la bomba eren 2440, 2080 i les altres dos eren de 0.25 i cero W. A mi no em sortia per enlloc però vaig posar 2440.

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50053

Jo tenia entès que la crema d'oli es veu amb un fum blavós i el fum blanc era per la entrada d'aigua. Per això jo vaig posar com resposta la entrada de mescla pobre. A menys benzina i té que entrar més aire i si aquest és humit al cremar, cremarà més aigua.
de totes maneres jo no soc mecànic i no ho tinc clar

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50054

lu1j va escriure: Jo tenia entès que la crema d'oli es veu amb un fum blavós i el fum blanc era per la entrada d'aigua. Per això jo vaig posar com resposta la entrada de mescla pobre. A menys benzina i té que entrar més aire i si aquest és humit al cremar, cremarà més aigua.
de totes maneres jo no soc mecànic i no ho tinc clar

En aquesta jo també vaig tenir molts dubtes, la reflexió que vas fer tu no la vaig fer jo, però en molts llibres de mecànica i d'autoescola posa:
- oli fum blanc-blavós
- aigua fum blanc

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50056

xavi27 ha escrit

"A la secció SI 4 del CTE, al primer quadre referent a les dotacions de instalacions de protecció contra incendis, a la versió que tinc jo amb comentaris del ministeri de foment, posa que en general els equips seran de 45mm, excepte en edificis de us Residencial Vivenda, en que seran de 25mm."

Tens raó, però això que es diu fa referencia a les zones de risc especial alt. Per a totes en general, de 25mm.

Fixat en el SI4 pàgina 11 que parla del us Comercial, en l'apartat de les BIE possa literal "Si la superficie construida excede de 500 m2 i un paréntesis en menut on apareix el nombre ( 8 ). En la pàgina següent, diu referent a aquest nombre: "Los esquipos serán de 25 mm.".

Reconstrucció Examen BCN 2014 fa 12 anys 2 setmanes #50057

• capo2
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 368
  • Gràcies rebudes: 185
Avui surt el borrador, en teoria....

També comunicar-vos que a la Regió de Terres de l'Ebre es van presentar mínim 10 bombers professionals de la Generalitat de Catalunya...Deu n'hi do que cares seran aquestes 60 places....

Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena