Ho sento no sóc dels que solen es solen queixar i reconec les meves errades, però avui al circuit d'agilitat he vist coses que no m'han agradat, e quedat fora per quatre dècimes de segon i no ho entenc... qui em diu que el controlador quan diu "llestos ja" ha apretat el crono exactament en aquell moment? Qui em pot assegurar que després de possar el peu a terra a l'última tanca a aturat una mica més tard el crono? Perquè no hi ha un xip com a qualsevol cursa popular? Perquè no ensenyen els temps als opositors? I per últim al meu grup un opositor s'ha quedat fora amb una situació molt estranya més d'un em entès 19.43 però sembla ser que s'ha apuntat 19.93, quan al final de la prova li han preguntat a la controladora ella no se'n recordaba del temps d'aquell noi (lògicament) i a quedat fora de la opo. Per últim el plinton estaba a la màxima alçada, ja teniu una data d'avantatge respecte als que em fet les proves avui.
Buff... A la opo sempre filen molt prim i és ben cert que no és el més just, sobretot quan li passa a un mateix. Suposo que és la única manera de fer eliminacions indiscriminades. Com si no, quedar-se fora de la oposició amb aquestes marques de mofa que hi han avuí en dia. Entenc a la gent que ha començat a fer oposicions avuí en dia i s'han trobat amb els barems actuals, però els que fa anys que les fem, les marques exigides son molt "lights" comparades en els anys anteriors.
Ja he escoltar varies queixes sobre el circuit. Avuí més.
A mi em sembla que perquè les marques siguin més o menys exigents això no justifica que es pugin prendre els temps de manera poc acurada. Crec que una cosa no té res a veure amb l'altra. En les opos actuals si algú fa 19,43 al circuit per mi té tot el dret a que se'l consideri apte. I si haguessin volgut, podrien haver canviat les marques mínimes.
Per començar, a les bases algú va escriure que el temps ha de ser inferior a 19,5. No té sentit. Estan dient que per exemple 19,4999999999999999 (poseu tants 9 com vulgueu) seria vàlid però en canvi 19,5 no. Però evidentment no hi cap crono que pugi distingir aquests dos temps. Haurien d'haver escrit igual o inferior a 19,5.
També han escrit a les bases que les "marques s'especificaran en segons i dècimes de segon" (no centèsimes). Això vol dir que si algú fa 19,48 li hauria de quedar anotat 19,5. I si algú fa 19,54 també caldria anotar-li 19,5. I llavors què? Deixem fora de la opo als dos?
A part d'això, voler mirar les centèsimes quan el temps s'està mesurant manualment (és a dir amb un error del testador d'uns 200ms) és una altra cosa que crec que no té cap sentit. Per mi filar prim seria tenir en compte aquest error.
I per acabar, si hi ha dos persones cronometrant com era el cas podrien fer la mitjana entre els dos cronos o donar-te el més favorable. I només et donava el temps un dels dos. Al meu grup, degut a sorolls de l'altre circuit gairebé no se sentien els temps que donaven. Per exemple, el funcionari que anotava podria repetir la marca i així ens quedem tots més tranquils.
He hablado con el ayuntamiento y me han explicado cómo debo presentar la alegación y si quiero presentarla de manera individual o en grupo, cómo hacerlo también.
Voy a presentar alegación respecto a la prueba de circuito de este año, a la medición del crono, en mi caso considero que la testadora no ha estado muy hábil este año, ya que muchos nos hemos quedado por decimas de segundo fuera, cuando hacíamos marcas infinitamente mejores antes del examen, no se qué ha pasado exactamente, pero la medición no ha sido objetiva.
Si alguien le interesa unirse a la alegación que contacte conmigo en privado antes de mañana, porque quiero presentarla esta semana: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Saludos
Buah, es que se me hinchan los cojones! Lo que os ha pasado es lo mismo que nos ha pasado a todos alguna vez... O quizás solo a algunos... Que se suben los huevos a las amígdalas por decirlo con buenas palabras!
A ver si somos un poco humildes que reconocer que nos hacemos caquita en la barra de equilibrio no es nada del otro mundo.
Venga nois! Para el año que viene echarle mas huevos
yo no voy a responder a provocaciones lechón, así que tu mismo.
Quien esté interesado en que se le incluya en la alegación, que contacte por mail antes de mañana.
Debería haber dos testadores a la vez y hacer la media de ambos, pero no fue así
Putser el segon testador només es tenia en compte en el cas que a ell li hagués sortit un temps d'apte, però en canvi al primer testador un temps de no-apte. O inversa