Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50789

• jcp
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola companys,

Referent a les proves mèdiques, tinc un dubte sobre si el fet de tenir galindons (hallux valgus), coneguts també com a "juanetes" en un peu, tot i que no molestin ni presentin dolor ni hagin suposat mai cap maldecap poden suposar motiu d'exclusió mèdica.
A les bases de la generalitat hi fan referència i és motiu d'exclusió sempre i quan siguin dolorosos i requereixin intervenció quirúrgica, en canvi a les bases de bombers de barcelona no especifiquen res relacionat amb aquest tema.
En veure que en aquestes últimes opos de barcelona hi han hagut vàries persones que no han passat les mèdiques, algú sap si hi ha hagut algun cas referent a això ja sigui ara o en les anteriors?

Moltes gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50793

Jo tambe em preocupa aquest tema! ja que tambe en tinc una mica, segons el podoleg no son per operar. Però no se que passara a les mediques, de moment no eh tingut oportunitat d'arrivar-hi, Un company que va fer les mediques el 2014 em va comentar que poc es van fixar amb els peus.

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50798

• nilmuntadamiro
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 1
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,

Estic preparant l'oposició de bombers però veig que la gent DALTÒNICA no pot ser bomber. No m'han sabut contestar a convocatòries si éssent daltònic pots o no pots entrar.

Jo des de petit se que tinc un cert grau de daltonisme i el test d'hisihara no el passo.

Ha canviat normativa durant els últims anys? Sabeu si amb un grau mínim es pot entrar?

Moltes gràcies per avançat.

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50799

nilmuntadamiro va escriure: Hola,

Ha canviat normativa durant els últims anys? Sabeu si amb un grau mínim es pot entrar?

Moltes gràcies per avançat.

Bones Nil,
Les exclusions mèdiques les pots consultar a l'anex 4 de la darreda convocatòria. bombers.es/images/2014BCN/2014_Bases_60_Bomber_SPEIS.pdf
pg 22/41

en concret en oftalmologia diuen( a la darrera convocatòria de bombers de BCN):

2) OFTALMOLOGIA
Disminució de l’agudesa visual inferior a 0,7 a l’ull millor i 0,5 a l’ull pitjor, mesurada sense corregir (agudesa
visual pel test de Snellen o equivalent), i no tenir alteracions del camp visual ni patologies que a judici del
Tribunal puguin alterar el desenvolupament de la funció de bomber o agreujar-se amb la mateixa.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: nilmuntadamiro

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50902

Hola, a les bases diu que no es poden tenir hèrnies, però suposo que això es refereix a que la tinguis en al moment de la prova mèdica, si la tens operada de fa temps i ho tens totalment solucionat no serà motiu d'exclusió, no?

Algú s'ha trobat amb el cas o sap d'algú que s'hi hagi trobat?

Moltes gràcies.

EXCLUSIONS EN LES PROVES MÈDIQUES fa 11 anys 6 mesos #50903

• Carles23
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 95
  • Gràcies rebudes: 16
Bones pepinillu,

Suposo que si, que si ja t'han operat i has quedat bé, no tindràs problema. És com el tema de la vista, si t'has operat i el dia del reconeixement mèdic no tens cap problema...

salut!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: pepinillu

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.135 segons
Gràcies a Fòrum Kunena