Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

preguntes app opos barcelona fa 10 anys 10 mesos #52571

• lu1j
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 7
Hola, tinc una sèrie de dubtes sobre el test 13 de l'app.
pregunta 11 (nevera):
pot ser estic equivocat però crec que l'evaporador el que fa és evaporar el líquid refrigerant agafant calor de l'entorn i refredant-lo. D'aquesta manera tindria que estar a dins de la nevera i no a fora de la mateixa com diu la resposta, oi?

pregunta 15:

si sobre un cos actuen diverses forces i la resultant és 0, el cos no es mourà, o al menys aixó crec. A la resposta diu que pot moure's a velocitat constant fins i tot amb resultant 0.

pregunta 16
En una combustió el comburent actua d'oxidant però a les respostes hi ha dos expemples a respostes diferents( d'oxidant, pre exemple o2 i l'altra resposta diu d'oxidant, per exemple co2)
És cert que a la majoria de focs el comburent és l'o2 de l'aire però en un incendi de zirconi amb una atmosfera de CO2, el CO2 també actuaria d'oxidant, oi?

Espero no haver-vos molestat gaire amb aquests dubtes però si entre tots ens responem als dubtes que tenim crec que també és una forma d'estudiar i aprendre per poder arribar a ser alló que volem: BOMBERS

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

preguntes app opos barcelona fa 10 anys 10 mesos #52572

A la 11 crec que tens rao, l'evaporador es a dins de la nevera.
De fet, jo tampoc ficaria mai el compresor dins de la nevera...

Respecte la 15, t'equivoques. Si la F resultant es 0, la velocitat serà constant. Es a dir si esta quiet (v=0), romandrà quiet. Si s'esta movent es mantindrà a la mateixa velocitat.

Resposta 16. Doncs no se si el CO2 pot reaccionar amb el Zirconi. Si es així, la pregunta seria "impugnable". En qualsevol cas, jo sempre escolliria com a bona la resposta de l'oxigen.

preguntes app opos barcelona fa 10 anys 10 mesos #52573

• lu1j
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 38
  • Gràcies rebudes: 7
No havia caigut en què el cos podia estar ja en moviment !!!!
Veus, coses com aquestes són les que poden fer tenir un aprovat justet o una bona nota a l'examen.

preguntes app opos barcelona fa 10 anys 9 mesos #52668

Hola, respecte als tests de la App.....Les respostes están totes contrastades????
Jo he vist unes cuantes que comparant les amb les dels examens anteriors de barna, no son la mateixa resposta.Igual estaven mal al examen.
Direccio del parc de la ciutadella. Possava abans al parc de la ciutadella i a la App possa a l avinguda de l estatut
Ubicacio de la columna seca.Al examen de barna possava , al recinte de la escala. A la App possa dintre del recinte.
i aixi unes cuantes.
Si algu sap algo mes....

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.105 segons
Gràcies a Fòrum Kunena