Hola pesol. Doncs una opció podria ser el gimnàs la bordeta on tenen dinamòmetre i practiquen circuit agilitat. L'únic que no tenen és piscina, però no se si tenen col·laboració amb el sícoris per poder entrenar alguna cosa de piscina allí. Però se que tret de la piscina la resta ho feien. Tenen web pròpia si t'interessa i també pots preguntar-los.
També està l'Olimpus, que està a rambla d'aragó, prop d'hisenda, on la tagliatella de davant de la plaça Pau Casals. Allí abans en preparaven i jo vaig parlar un cop amb dos tios que eren d'allí que les d'aquest any havien fet un grup per preparar-les. Entrenaven enrte l'inef, la pista d'atletisme del camp del Lleida i pel riu. Jo no m'hi vaig poder apuntar aquest cop per incompatibilitat amb curro, però em van semblar molt bons amb el plantejament de l'entrenament (i crec que un d'ells era forestal a més). De moment de segurs te'n puc dir aquests dos

L'olimpus havia estat tancat per reformes, però crec que ja torna a estar obert (s'entra per la cafeteria)..
Bona sort nanu