Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54664

• becksfireman
  • Avatar de becksfireman Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
Be, sóc un jove de 19 anys que esta buscant un lloc on començar a preparar les opsoicions a bomber de l'ajuntament de Barcelona. Quines academies em recomenarieu? A banda del carnet de camio, recomenarieu que fes algun Grau Superior o algun altre curs? I per acabar, algu em podria explicar com funciona el tema dels punts?

Moltes gracies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54675

El millor que pots fer per començar, es llegirte les bases de la última convocatòria de bombers de bcn.

apidocs.barcelona.cat/convocatoria_pro/d...SPEIS_bases_DOGC.pdf

Una bona acadèmia per agafar una bona base es fest-fort. Sobre tot no et deixis enganyar per escoles com Master-D. institut accés i alguna més, que et venen amb promeses que mai cumpliran.
I a nivell de estudis et recomano que et treguis el batxillerat si no el tens ( mai se sap si algun dia serà un requisit x opositar) i després liat amb algun grau superior d'algun dels oficis dels que tindrás que escollir a la prova d'ofici a la opo (electricitat, mecànica o construcció).
Espero que et sigui d'ajuda!!
Molts ànims!! I recorda que això és una cursa de llarga distància!! La persistència serà la clau del teu éxit!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: becksfireman, CRAKINSKUKIS

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54676

becksfireman va escriure: Be, sóc un jove de 19 anys que esta buscant un lloc on començar a preparar les opsoicions a bomber de l'ajuntament de Barcelona. Quines academies em recomenarieu? A banda del carnet de camio, recomenarieu que fes algun Grau Superior o algun altre curs? I per acabar, algu em podria explicar com funciona el tema dels punts?

Moltes gracies!

La de Estudiar és Fàcil de Tarragona millor no anar ni apuntar-se, una perduda de diners.

El temari d'aquesta acadèmia la pots trobar al llibre ADAMS o per Internet, professors que no s'enteren massa del mon bomberil, només dos d'ells són bombers amb moltissima experiència, els altres, tela, deixen anar cada perla que quan arribes a casa t'has de mirar el temari per rectificar al professor. No ho recomano, hem llençat jo i uns 30 alumnes més 570€ a la brosa.

Aquí a Tarragona no tenim academies decents, totes a Barcelona i de moment guanya l'acadèmia 'Fes-te Fort'.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: becksfireman

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54699

Si començes de zero una academia si que pot ser una bona eina, despres ja no cal i nomes compta clavar colzes a la biblioteca i ampliar temari pel teu compte. La millor jo tambe crec que es feste fort. Institut numancia formacio no hi vagis, tiraras els diners.
En quant a merits cicles formatius de grau mig (3 punts) i superior (5 punts) son els estudis que donen merits.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: becksfireman

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54700

Buenas porque master d no es buena ??yo estado mirandomela ??sabes algo

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54701

• becksfireman
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Jo, de moment tinc el batxillerat i el grau superior d'esports l'acabo aquest any. Aquest no val pels merits oi?
Dema mirare fest-fort. Master D la tinc al costat de casa pero no sortia que cap professor fos ho hagues sigut bomber... Aixi que gracies per las recomanacions. Quin dels 3 oficis veieu mes assequible ja que no he fet mai ni mecanica, ni electronica ni construccio?

Moltes gracies a tots als que heu contestat!

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54705

Master D..... posseu "master d estafa" al google i ho entendreu.

Si penses començar un ofici desde la base, lo millor es que agafis el que més t'agradï.
Sempre es més profitos estudiar una cosa que t'agrada. :P

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54711

Penso el mateix que pukas. Jo tambe wm vaig mirar master d fa anys i per el que em van oferir no em va fer el pes. Ara amb mes experiencia veix impossible aprovar la opo amb lo que ofereix masterd. La opo sha de preparar amb un bon temari, ampliarlo amb altres temaris i fabricar un super temari. I posarli colzes a muerte. La unica academia que pot resoldre dubtes de veritat es feste fort. Els demes tenen a gent molt poc preparada que nomes shan preparat el que els hi posa al temari que tenen ells.
A la hora descollir ofici no sha de mirar el que sigui mes facil sino el que creguis que mes disfrutaras fentho. Ja que hauras destudiar bastantes hores i practicar de cara a la prova.
Per encararse a barna estaria molt be fer un cicle formatiu i despres buscar una feineta del que has estudiat mentre vas preparant bombers per anar acumulant merits i agafant experiencia per la prova dofici.

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54712

• becksfireman
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Com funciona aixo dels merits? Quants pots arribar a acumular?

Millor academia per preparar les oposicions? fa 10 anys 2 mesos #54714

D'acord al 100% amb Focfire referent amb el comentari

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena