Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66753

• resistiré
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 92
  • Gràcies rebudes: 6
Es totalment respetable..
Jo personalment l'he trovat el mes dificil dels q he fet(et puc asesegurar q son uns quants..tants com set anys experiencia)obviament tot el q diguem es parlar per parlar..tots tenim les mateixes recles i es igual de dificil per a tothom..
En el meu cas no es mes q la frustració de sapiguer q saps molt mes del q t'han deixat expossar(que vulguin plasmar en 40 preg el total de les hores d'estudi q li he dedit em sebla ridícul..)
Encara q tambe es cert q he errat preg q tenia al temari q les hauria d'haber sapigut(5 en el meu cas)
A creuar els dits i q el corrector sigui lo mes semblant al q han fet els companys(estic a dues preg de ser-hi fora)..
Anims,anims i mes anims a tots..se lo dur q es..desgraciadament he agut de pasar unes cuantes vegades per aquesta situació..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66755

Les persones aspirants tindran un termini de cinc dies naturals, comptadors des del dia següent a la data de
publicació del solucionari de la prova, per tal de formular les al·legacions que considerin oportunes.

Si dimarts es publica el corrector, ja podeu tenir la feina preparada.
Van a saco!!!

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66757

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Penso que poca cosa es podrà impugnar d'aquest examen, la veritat... I de l'específic ja en parlarem.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66758

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33

ambilusio va escriure: La pregunta 3 , jo discrepo i creec que es la C, ja que a l'article 43.2 de LMRLC estableix que: els estrangers domiciliats majors d'edat tenen dret a sufragi actiu però no passiu. Potser hi ha alguna diferència que jo no se... Però per mi és aquesta....
Sort a tothom

Exacte aquesta es la C la correcte

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66761

Jo crec que han volgut fer "EL GRAN FILTRATGE" en vistes de que casi tots els de gene nem a "provar sort a bcn" volen gent realment interessada en bcn i posarho més rebuscat es una bona manera de filtrar inicialment. Pero poder sel's hi ha anat una mica de les mans i algu que sho curra molt a bcn pot punxar al general... enfi molta sort a tothom!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Aaron Fisiomber

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66762

• Aaron Fisiomber
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 28
Això que dius té bastant sentit, fer la gran criba a aquesta prova per diferenciar els que van especificament per barna dels que proven però van de cara a gene

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66763

Jo crec que aixo no te gaire logica. A l'ajuntament els hi dona igual si vas a Gene o Barna, si fas l'oposició i arribes al final es que has passat tots els requisits que ells demanen i per tant ets apte per treballar de Bomber de Bcn. No possaran un tall pensant a veure qui va realment a Bcn o Gene, ells fan la seva i ja esta. Que guanyen fent aquesta criba? Al final nomes passaran 700 que es el que ells volen, vagin a gene o bcn.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66764

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33

Elnou va escriure:

Piupiu va escriure: Jo no sóc gens de impugnar, però aquest cop també m,hi afegeixo, la 1 està totalment mal formulada O incompleta, la part on pos d'acord amb els estatuts la trobo totalment imprescindible. Respecte a la que parla dels òrgans necessaris per un ajuntament també penso que també es impugnable ja que a la llei posa que la junta de govern es necessari i aclara de forma específica que només no ho és en cas que siguin menys de 5mil i que no s'acordi.
Deixant de banda això han deixat massa lloc a la interpretació per a ser un examen legislatiu.

Jo mafageixo a la impugnació de la 1, nose si algú pot ajudar-nos en el procés a seguir.

Hola,

Jo crec que la pregunta 1 no es impugnable. Segons podem trobar a la constitucio; www.boe.es/buscar/doc.php?id=BOE-A-1978-31229 article 3, punt 2 ens diu aixo:

"Las demás lenguas españolas serán también oficiales en las respectivas Comunidades Autónomas de acuerdo con sus Estatutos."

A cap banda de la constitució parla dels "territoris historics". Per tant la resposta C, tot i que parla dels estatuts, está malament perque no depen del territori historic en cap cas.

La unica resposta valida es la resposta D, tal i com hem vist a la constitució. La resposta D no es incorrecte, simplement podriem afegir més informació (estatuts), pero segueix sent correcte tal i com esta escrita.

Jo també vaig dubtar molt en aquesta i la tinc be "de xiripa". Pero amb la constitució a la ma, jo crec que no es impugnable.

Salut,

Jo crec qué es la d. Aquesta pregunta es molt puta, pero en la Constitució territoris histórics al País Vasco (Álava, Guipúzcoa i Vizcaya) I ja esta, si fos aixo els demes quedaríen fora... Els mes correcta que posi Comunitats Autónomes que territoris histórics.
Territoris histórics es una realitat, pero sólo segons el ordenament jurídic intern vasc I la Constitució.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66765

Si no aprovés ningú poder si que canviarien les bases.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66766

És realment increïble que juguin així amb el sacrifici de tanta gent.
Han de tallar, clar que si... però llavors per què serveix el tall a 700? El mes normal sería, rànquing, lluitem entre opositors, se suma tot i es fa tall. Però aquí directament han anat a sagnar.
I 5 dies naturals per impugnar, tela.
Jo estic penjant d'un fil.
No es la meva primera opo de BCN.
L'any passat vaig fer una molt bona nota tota la opo fins el final.
I aquest any que anava molt motivat i més preparat encara, em trobo amb un legislatiu de 40 minuts a muerte i si analitzem com l'han parit es evident que per escaldar-nos.

La opo de BCN és molt llarga i si comença així, no cubrirán ni les 80.
Sort pels que opteu a físiques, si es que hi ha algú per aquí, jo de moment sols conec una persona que té més d'un 5 amb criteri i sense penjar d'un fil.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66767

A la pregunta 1 que sigui la C no exclou que la D també poguí ser-ho Marcosman, la afirmació C és correcte , al igual que la afirmació D, i en un examen legislatiu penso que no ha de haver lloc a la interpretació , ha de ser una i prou. El que està clar és que no poden dir que cap de les dues es falsa. Per aquest motiu s'hauria de impugnar , segons el meu criteri clar està.

Avera dma que diuen...

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66768

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66769

ooscarfdz va escriure: Estic d'acord!
La 19 és la D.
ajuntament.barcelona.cat/ca/accio-de-gov...el-consell-municipal

han passat 2 dies desde l'examen i encara no llegiu be la pregunta. INICIALMENT!!! aquí esta la ''trampa''

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66770

I què en penseu de la 14?
"Capdavantia" depen del punt de vista no? El gerent Municipal també està al capdavant de la Policia. I alhora l'alcalde està al capdavant del Gerent municipal....
Jo crec que si haguessin escrit Comandament superior de la Policia, queda clar qui es!

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66771

• Miki NPK
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 379
  • Gràcies rebudes: 155
Capdavantia és una paraula inventada. No apareix en cap diccionari que jo hagi pogut trobar. Crec que aquesta paraula pot donar lloc a diferents interpretacions, per tant, la veig impugnable. A veure q fan però xq a bcn si ells pensen que ja s'enten es queden tant amples... Si no es demostra en un judici, ells no cometen errors...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.213 segons
Gràcies a Fòrum Kunena