Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66772

jo tambe impugnare la pregunta 1! totes les respostes són incompletes
Cap comunitat autonoma TINDRA LLENGUA OFICIAL sinó la reconeix el seu estatut!
exemple:
-El fragati no es considera llengua oficial PERQUE NO ESTA RECONEGUT AL ESTATUT ARAGONES
-El aranes es una llengua oficial PERQUE ESTA RECONEGUT AL ESTATUT
LLAVORS TAN LA C COM LA D , son incompletes
LA CONSTITUCIÓ DIU QUE SERAN OFICIAL EN LES SEVES RESPECTIVES COMUNITATS AUTONOMES D'ACORD AMB EL SEU ESTATUT.
TOTES SÓN INCOMPLETES

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66773

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 246
  • Gràcies rebudes: 33
Clar! Pero a la constitución posa Comunitats Autonomes
I EStatuts, pero res de territoris histórics.... Per aixo vaig posa la d.
Pero jo ja no se... Com ho interpretaran...

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66774

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Per mi és la d, pero no me extranyaria que fiquin la C.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66775

La de capdavantia jo la impugnare, aquesta paraula no significa res i per tant es imposible sapiguer si la resposta es correcte o no, per aixo mateix la vaig deixar en blanc. Pero hem d'esperar a veure el solucionari que treuen, estém parlant sense coneixer la seva plantilla.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66776

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member

roca_enric va escriure: jo tambe impugnare la pregunta 1! totes les respostes són incompletes
Cap comunitat autonoma TINDRA LLENGUA OFICIAL sinó la reconeix el seu estatut!
exemple:
-El fragati no es considera llengua oficial PERQUE NO ESTA RECONEGUT AL ESTATUT ARAGONES
-El aranes es una llengua oficial PERQUE ESTA RECONEGUT AL ESTATUT
LLAVORS TAN LA C COM LA D , son incompletes
LA CONSTITUCIÓ DIU QUE SERAN OFICIAL EN LES SEVES RESPECTIVES COMUNITATS AUTONOMES D'ACORD AMB EL SEU ESTATUT.
TOTES SÓN INCOMPLETES

Llegint lleis veig qué Quan parlan de territoris histórics fan solament referencia al País Vasc

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66777

Parlant de impugnacions... La de la velocitat de carbonitzacio de la fusta del especific no seria impugnable? Depen molt de la fusta... En fi, a partir de dema hauriem de fer llista de quines es volen impugnar i recordar el procediment per fer-ho

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66778

El problema és que us esteu centrant unicament en la constistució i a la pregunta no fa referència explícita. La pregnta va mes enllà, crec. En l'estatut de catalunya per exemple, si que parla de territori històric. I pel que he mirat per sobre, la resta de comunitats en els seus estatuts tb hi surt lo de històric..
Així que segonS l'estatut i la constitució... es la C.
Demà ho veurem , ànimsss

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66779

A l’hora de corretgir que seria, encerts menys la carta part dels falsos dividit de 40 no? Perquè allò que després es sobre 8 que vol dir.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66780

Que en comptes de ser sobre 10 punts es sobre 8. L'aprovat és doncs per sobre de 4.
La fórmula és :

Q= (A-E/4)*P/N

Q= qualificació resultant
A= nº encerts
E= nºerrors
P= puntuació màxima exercici (en el cas del general 8 en el específic crec que 18
Nº preguntes de l'examen

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66781

A veure si demà posen ja el corrector a la web de l'ajuntament i sortim de dubtes.
De tota manera, al meu criteri, aquesta pregunta és fàcilment impugnable per que pot generar molts dubtes i cap de les seves respostes és literal.
Si bé és cert que a la CE no parla en cap moment de territoris històrics, qui si que en fa incís és l'estatut en el seu article 11, que diu així:
Article 11.
L’Aran
1. El poble aranès exerceix l’autogovern mitjançant aquest Estatut, el Conselh Generau d’Aran i les altres institucions pròpies.
2. Els ciutadans de Catalunya i les seves institucions polítiques reconeixen l’Aran com una realitat occitana dotada d’identitat cultural, històrica, geogràfica i lingüística, defensada pels aranesos al llarg dels segles. Aquest Estatut reconeix, empara i respecta aquesta singularitat i reconeix l’Aran com a entitat territorial singular dins de Catalunya, la qual és objecte d’una particular protecció per mitjà d’un règim jurídic especial.
És a dir, vincula l'aranès a la una realitat històrica d'acord amb l'estatut de Catalunya.
Per mi és la C però ja dic, a veure demà que surt, i amb les impugnacions com queda.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66782

Jo impugnare també la 1.

Algú pot passar alguna plantilla per poder fer la gestió?
No tinc ni idea.
Però està clar que si arriben moltes instàncies, com a minim s'ho tindran que plantejar d'amunt la taula.

Algú de vosaltres veu una pregunta més per impugnar?
Ho dic per anar adelantant feina.
Salutacions.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66783

Jo crec que la que també és impugnable és aquella que deia quin dels següents NO és obligatori en un ajuntament?
Suposo que donaran com a bona la Junta de Govern, però això no és correcte, ja que a qualsevol municipi de més de 5.000 habitants, la Junta de Govern és OBLIGATORIA.

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66784

• marc bou
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 86
  • Gràcies rebudes: 19
Aviam si treuen algo aquest matí, porto tot el matí foten-li canya al F5...

Tibali bou!

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66785

Coneixent-los, ho penjaran a partir de les 14:00 així s'estalvien haver d'aguantar trucades tot el. Matí... Es trist però es així...

La GRAN FOLLADA fa 6 anys 8 mesos #66786

• Marcosman
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
Per mi si la pregunta 3 es la d com han posat al corrector del forum, per mi és impugnable, perque segon el article 43.2 LMRLC : Els estrangers domiciliats majors d'edat tenen els frets i els deures
Propis dels veins, lleva dels de carácter polític. No obstant aixo, tenen dret a sufragi actiu en els termes
establerts per la legislacio reguladora de les elecciones locals.

No se... Ho posa clar...

Temps de càrrega de la pàgina: 0.222 segons
Gràcies a Fòrum Kunena